Tripadvisor "Travellers Choice 2014" palkinnot – 3 Radisson Blu Hotellia TOP 25 joukossa Suomessa

Radisson Blu Plaza Hotel valittu Suomen toiseksi parhaaksi hotelliksi Tripadvisor "Travellers Choice 2014" listauksessa

Kansainvälinen matka-sivusto TripAdvisor on käynyt läpi miljoonien matkailijoiden arvostelut löytääkseen sivuston käyttäjien suosikkihotellit.

Tällä viikolla sivusto ilmoitti vuoden 2014 Travellers' Choice palkinnon saajat.  Maailmanlaajuisesti yli  7,000 kohdetta sai tunnustuksen. Kategorioita oli useita sisältäen mm. parhaat hotellit, bed & breakfast, perhe hotellit, luksus hotellit ja romanttiset hotellit.  

Suomessa Radisson Blu ketju sai kautta aikain parhaan Travellers Choice tuloksensa, sillä Helsingin Radisson Blu Plaza Hotel valittiin Suomen toiseksi parhaaksi hotelliksi.  Viime vuonna uudistettu Plaza on saavuttanut useita kunnia- ja asiakastyytyväisyysmainintoja, jotka ovat johtaneet hotellin markkinaosuuden vahvaan kehitykseen. Viimeisin tunnustus on tammikuussa saatu Holiday CheckAward 2014 - TopHotels 2014, joka on johtava kansainvälinen matkailun web-sivusto.

 "Elämme hotelliemme osalta hyvin mielenkiintoisia aikoja, sillä nyt alkaa selkeästi realisoitumaan tekemämme työ hotellien identiteettien kehittämisen ja koko ketjun kaupallistamisen osalta", kertoo SOK kansainvälisen hotelliliiketoiminnan johtaja Tomi Peitsalo. Taloustutkimuksen ja Markkinointi&Mainonta-lehden "Brändien arvostus 2013" –tutkimuksessa Radisson Blu sijoittui kolmanneksi arvostetuimmaksi hotelliketjuksi eli nousumme jatkuu myös Suomessa, iloitsee Tomi. 

Tripadvisorin Travellers' Choice Top 25:een pääsi myös Helsingin Radisson Blu Royal Hotel 24. sijallaan sekä Turun Radisson Blu Marina Palace Hotel sijalla 25. Molemmat hotellit ovat saaneet jo aikaisempina vuosina tunnustusta kokous- ja tapahtuma-asiakkailta. Tällä hetkellä Royal on nimetty yhdeksi ehdokkaaksi Business Destinations Awards 2014 kilpailun voittajaksi.   

 "Kiitän lämpimästi kaikkia asiakkaitamme saaduista äänistä. Upea henkilökuntamme tulee jatkamaan "'Yes I Can!" palvelun hengessä erinomaisten asiakaspalvelukokemusten ja -elämysten tuottamista", kiteyttää Tomi.