Hyvät yöunet myös vauvoille

Kouvolan Original Sokos Hotel Vaakuna toivottaa kaikki lapsiperheet tervetulleeksi rentouttavalle hotellilomalle. Nyt vauvaperheet pääsevät kokeilemaan tuudittavaa LullaMe-patjaa yöpyessään meillä Vaakunassa.
Original Sokos Hotel Vaakuna toivottaa kaikki lapsiperheet tervetulleeksi rentouttavalle hotellilomalle. Vauvojen ja vauvaperheiden hyvien yöunien edistämiseksi on käynnistetty yhteistyö LullaMe:n kanssa. Nyt vauvaperheet pääsevät kokeilemaan tuudittavaa LullaMe-patjaa yöpyessään Original Sokos Hotel Vaakunassa Kouvolassa.
 
Vauvaperheessä matkalle lähteminen saattaa jännittää: unien eteen on tehty kovasti työtä, ja ajatus ruljanssin uudelleen aloittamisesta voi ahdistaa. Huoli ei ole tuulesta temmattu, sillä matka todella voi heilauttaa vauvan unirytmiä. Toisaalta kaikkia menoja ei haluaisi hylätä vauvan unirytmin vuoksi. LullaMe tuudittava vauvanpatja on suomalainen innovaatio, joka auttaa vauvoja nukahtamaan tuudittavalla ylös-alas -liikkeellä. Liike muistuttaa vauvaa kohtuajasta ja auttaa lasta nukahtamaan nopeammin.
LullaMe-patja on moderni versio kehdosta. Koska vauvat ovat yksilöllisiä myös nukkumistavoiltaan, patjassa on viisi nopeustasoa ja ajastin, jota ohjataan kaukosäätimen avulla. Patjaa voi käytää myös normaalin vauvanpatjan tavoin ilman tuudittavaa ominaisuutta. Lue lisää LullaMe-patjasta täällä LullaMe:n verkkosivuilta lullame.com »
 
Varaa LullaMe-patja käyttöösi vierailusi ajaksi hotellin vastaanoton tai myyntipalvelun kautta:
reception.kouvola@sokoshotels.fi , +358 10 783 9101
 
 
Suosittelemme käytettäväksi kapaloa / unipussia , kun nukutat vauvaasi. Muistathan siis ottaa vauvallesi mukaan oman kapalon / unipussin mikäli haluat. Yhdessä patjan liikkeen kanssa se muistuttaa vauvaasi kohtuajasta. Jos et halua käyttää unipussia / kapaloa, voit hyvin nukuttaa vauvasi hänen omissa yövaatteissaan patjakankaan päällä. Se on yhtä hygieeninen ja puhdas kuin omat hotellilakanasi. 
 
Näin säilytät vauvan unirytmin matkalla – 5 vinkkiä:
  • Hyödynnä ajomatka. Aamupäivällä matkustaminen sopii hyvin monille perheille, sillä silloin mahdollisten iltapäiväunien suhteen jää keinotteluvaraa, jotta yöunikin maistuu.
  • Tuttuus tuudittaa uneen. Järjestä nukkumisolosuhteet hotellihuoneessa mahdollisimman tutuiksi. Esimerkiksi vauvan yöpuku, unilelu ja -riepu kannattaa pakata mukaan "omantuoksuisina" eikä suoraan pyykistä tulleina.
  • Säilytä rutiinit. Unirutiinit, kuten yöasun pukeminen ja unilaulu vievät vauvan ajatuksissaan lähemmäs höyhensaaria ja edesauttavat nukahtamista. Niistä kannattaa mahdollisuuksien mukaan pitää kiinni myös matkalla.
  • Eliminoi häiriöt. Hotellihuoneessa mahdollisesti häiritseviä muun perheen ääniä voi torjua soittamalla lapselle ns. white noise- tai pink noise- ääntä eli valkoista tai vaaleanpunaista kohinaa. Kohina häivyttää ulkopuolisia häiriöääniä tehokkaasti. Pieni Bluetooth-kaiutin tai mikä tahansa moderni mobiililaite riittävät "ääniverhon" luomiseen. Kohinaa löytyy myös mobiilisovelluksena (esim. Baby Sleep Sounds).
  • Jäikö unirytmi matkan varrette? Ei hätää! Jos hyvistä aikeista huolimatta unirytmi muokkautuu reissussa uusiksi, voi lohduttautua sillä, että yleensä jo kertaalleen löytynyt tai löytymäisillään ollut rytmi on helpompi tavoittaa uudelleen, kuin aloittaa sen rakentaminen perustuksista lähtien. Matkalle kannattaa kuitenkin lähteä ja totuttaa vauva erilaisiin ympäristöihin heti pienestä pitäen!