Rosso on suomalaisten oma italialainen ravintola, joka tarjoaa paikan iloiselle yhdessäololle. Pöytään katetaan antipastoja, maukkaita pizzoja – unohtamatta moderneja pastaklassikoita, ihania italialaisia viinejä ja herkullisia jälkiruokia. Rosso on ruokapaikka, johon olet tervetullut porukalla kuin porukalla!
 
Missä Rosso, siellä Italia

Asiakastyytyväisyys

4,2

Ruoka (4,2)
Palvelu (4,3)
Tunnelma (4,1)
Lapset (4,1)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 12.11.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Hyvä asiakaspalvelu ja maistuva ruoka.”
“Salaattipöytä”
“Ravintola oli jotenkin levoton. Nuoret tarjoilijatytöt viihtyivät ja kikattelivat keskenään.”
“Hyvää ruokaa”
“Kaljakuppila ravintolan toisessa päädyssä.”
“Hyvä palvelu, on ollut aina ja siksi tulemmekin aina uudelleen (n. 1x kk)”
“Lapselle tilattu lihapulla-annos maistui pullien osalta sahanpurulle!!! En olisi syönyt itsekään!”
“Siisti kiva paikka. Hyvä ruoka. Aivan mahtava asiakaspalvelu”
“Jos jotain niin salaattipöytä voisi olla hieman monipuolisempi”
“Ruoka ja henkilökunta oikein loistavaa ja ihanaa.”
“Henkilökunta.”
“Ruokalista tylsä, vaihtuu toooooosi harvoin.”
“Nopea ja asiantunteva palvelu”
“Menimme isommalla porukalla viettämään yhteistä hetkeä ja saimme erikko tilan käyttöömme, joten saimme syödä ja tarinoida raudassa.”
“Ei tule mieleen mitään negatiivistä”
“Ruoka yllätti. Oli herkullista.”
“Paprikat joko erillään tai ei ollenkaan. Salaattiainekset hyviä.”
“Hyvä ruoka. Viihtyisä ja rauhallinen.”
“Tarjoilijat ottivat asiakkaat lounas aikaan hienoati huomioon. Oli mukava käydä!”
“Uusi kapinetti joka on juuri avattu. Ruoan taso on parantunut entisestään”
“henkilökunta oli uusiutunut, vaikutti petevältä”
“salaattivaihtoehtoja voisi olla enemmän.”
“Rento paikka, ruoka oli hyvää, ystävällinen henkilökunta”
“Viihtyisä”
“Oli 2 harjoittelijaa, toinen puhui hyvin hiljaisella äänellä(mies), palvelu oli kyllä häneltä hyvää. Toinen(nainen) jutteli lähes koko ruokailumme ajan ilmeisesti ystävänsä kanssa pöydässä, tämä häiritsi. Ja varsinainen työntekijä ei puuttunut tilanteeseen ollenkaan. Ei antanut hyvää asiakaspalvelukokemusta. Ja ruoka oli mautonta, söimme molemmat pizzat.”
“Mukava ja ystävällinen henkilökunta”
“Ruoka oli erittäin hyvää”
“Meille tuttu henkilökunta joka suhteessa, tuntevat mieltymyksemme => kaikki toimii kuin junan vessa.”
“Mukava tunnelma ja ystävällinen henkilökunta”
“Mukavan rento paikka,ruoka tuli nopeasti.”
“Salaattipöytä voisi olla vähän laajempi”
“Mukava tarjoilija”
“vanhanaikainen sisustus”
“Perus Rosso”
“henkilökunnassa oli yhdellä tarjoilijalla suhteellisen kova ääni. ja jäi hieman vaikutelma ettei hän ihan täysin luottanut toisiin tarjoilijoihin. Mutta mukavan oloinen hän oli siitä (äänestä) huolimatta.”
“Hyvä ruoka!”
“Yleisilme kaipaa freesausta!”
“Ystävällinen palvelu, tarjoilija seurasi alkuruoan tultua syödyksi ja tarjoili pääruoan ilman viiveitä. Hän myös esitteli ja suositteli houkuttelevasti alkuruoat. Salaattipöytä oli raikas ja hyvä.”
“tilat ja kalustus on lievästi kulunutta”
“Erittäin hyvin asiakkaat huomioiva henkilökunta. Ei mitään ylenpalttista eikä lipevää, vaan luontevaa ja aitoa ystävällisyyttä ja huomioonottamista. Tunsimme alusta loppuun olevamme tervetulleita. Anti pasto -pöydän antimet ansaitsevat erityismaininnan: tuoretta, herkullista, kaunista.”
“Ystävällinen henkilökunta”
“Rossojen ruokalista on huono. Kasvisruokailijat huomioitu erittäin huonosti. ”Alkusalaatti” pöytä on huono verrattuna aikaisempaan raastepöytään. Ruokalistakin on huonontunut vuosien saatossa, kun on lähdetty kikkailemaan italia teemalla. Pitsat eivät ole sitä mitä joskus olivat. Huono ruokalista on ainoa syy miksi käyn rossossa erittäin harvoin. Pienellä paikkakunnalla on se melkeinpä ainoa paikka mihin pääsee syömään vähän hienommin, joten sinne täytyy silti suunnata jos haluaa ”hienommin” syömään ruokalistasta huolimatta. Ja varmaan kävisin useammin, jos ruokalistaa muutettaisiin. Yksi lohiruoka on ok listalla ilman italia-muoti-kikkailuja, mutta olisi kiva jos olisi vaihtoehtoja. Anteeksi tämä suora palaute, en halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta tätä mieltä olen ollut jo vuosia.”
“Suurimman kiitoksen ansaitsee nuori tarjoilija (nainen), joka piti hyvän tuulisena seurueestamme huolta ja varmisti kiitettävästi illan sujuvuuden kabinetissakin (8 henkilöä). Kokonaisuus oli kaikin puolin hyvä. Kaikki ruoka oli hyvää ja hinnatkin olivat edulliset.”
“Ruokaa kaikkeen makuun.”
“Hyvä ruoka”
“hyvä ruoka ja tuttu sekä tuttavallinen ilmapiiri, allergiat huomioidaan hyvin”
“Ystävällinen palvelu”
“Ruoka ja tarjoilijoiden asiakaspalveluhenkisyys.”
“Ravintola hieman kolkko yleisilmeeltään ainakin kesäsesonkina, uutta kalusteiden järjestelyä, tekstiileitä ja koristevaloja käyttäen tulisi tunnelmaa. Lasten leikkipaikka voisi olla paremmin sijoiteltu, esimerkkinä: Mikkelin Rossossa leikkipaikan vieressä on suojaisasti useampi pöytäpaikka ja lapsi pääsee halutessaan ongelmitta leikkipaikalle ja aikuiset saavat olla rauhassa pöydässä lapsen välittömässä läheisyydessä, joten saa valvottua lapsia samalla hyvin. Pidän Rossoa kuitenkin Rossoa perheystävällisenä ravintolana.”
“Mukava ja osaava henkilökunta! Hyvää ruokaa”
“Ruoka on hyvää ja annokset ovat sopivan kokoisia”
“Salaattipöytään enemmän vaihtoehtoja”
“Hyvä ruoka. Tarjoilija Sara erittäin miellyttävä.”
“Mukava ilmapiiri”
“Henkilökunta on reipasta, reilua ja mukavaa. Keskeisellä paikalla, helppo tulla.”
“En pidä salaattipöydän antimista. Siinä on minulle vain melonin palat, joita syön. Raasteita tms. lisää, kiitos. Tiedän, etteivät ole antipastoa, mutta koska maksan myös salaatista, toivoisin voivani myös syödä sitä.”
“Tuntui viihtyisämmältä kuin Rossot yleensä.”
“Gluteeniton olut vaihtoehto!”