Amarillo on syntynyt syvällä Texasin sydämessä. Mausteiset makuelämykset ja virkistävät juomat johdattelevat sinut Amarillon alkulähteille, runsaiden makujen maailmaan. Amarillon aidolla asenteella tehty, reilun rohkea ruoka saa sombrerot tärisemään tyytyväisyydestä. Astu reilusti sisään ja nauti.

Haluamme tarjota elämyksellisimmät hetket ruoan- ja juoman parissa.

Asiakastyytyväisyys

3,7

Ruoka (3,9)
Palvelu (3,6)
Tunnelma (3,7)
Lapset (3,5)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 17.09.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Olimme juuri tulleet reissusta ja väsyneitä. Äkkiä vaan ruokaa kurkusta alas ja nukkumaan. Palvelu oli nopeaa ja ystävällistä, ruoka tuli nopeaa ja maistui hyvältä.”
“Jostain syystä tämä on kaikissa ravintoloissa sama ongelma. Kun ruoka on syöty, saa odottaa lautaset pöydässä pitkään. Tarjoilijan tulisi säännöllisesti pyöriä omalla asemallaan. Saimme kontaktin toiseen tarjoilijaan, joka tuli hakemaan lautaset. Oma tarjoilijamme kävi laskuttamassa sitten meidät.”
“Sijaitsee hotellin yhteydessä, jollei jaksa lähteä kauemmaksi matkustettuaan.”
“Ruoka”
“Lauantai-iltana oli aikamoinen jumputus”
“Ruoka oli todella maukasta eikä sitä joutunut odottamaan kauaa.”
“Ruoan tilaamisen jälkeen oli todella vaikea saada enää palvelua, olisin tilannut lisää juotavaa, mutta tarjoilija ei kertaakaan tullut pöytäämme joten juoma jäi tilaamatta. Myöskin laskun pyytäminen oli hieman hankalaa tarjoilijapuutteen takia.”
“Ystävällinen henkilökunta (1) ravintolassa”
“Perus-Amarillo joten tietää mitä on odotettavissa.”
“Hyvä sijaisti”
“Ruokalistaa voisi uusia ja enemmän ruokia, joissa ei ole chiliä!!”
“Bra läge”
“Korridorer och wc i olika våningar”
“Hotellista näppärä käydä illallisella”
“Maukas hamppari.”
“WC:t oudoissa paikoissa.”
“Keskeinen sijainti, ei 'liian hieno'”
“Pöytiin ohjaus ei sujunut. Pyysin kaksi lastenistuinta pöytään. Pyyntöön ei reagoitu. Löysimme yhden lastenistuimen itse : sillä oli pärjättävä.- Tarjoilija oli liian kiireinen ja kesti tosi kauan ennen kuin saimme hänen palveluaan. Pöytään ehtiessään tarjoilija oli kyllä hyvin ystävällinen.”
“ruokien maustaminen pitää tulla esille ruokalistassa, nyt ei tullut.”
“Kaikki toimi nopeasti ja se oli tärkeää, kun mukana oli kaksi 2-vuotiasta ja yksi 10v.”
“Ystävällinen ja joustava asiakaspalvelu.”
“Vastaanoton henkilökunta oli palvelualtista ja ammattitaitoista. Ravintolan tarjoiluhenkilökunta oli työhönsä kyllästyneen näköistä ja ei ollut palvelualtista. Onko työilmapiirissä jotain korjattavaa??”
“Lue ed kommentti.”
“Don Ama burger oli paras syömäni hampurilainen vuosiin! Tulinen kastike tuotiin erikseen joten tulisuudesta sai päättää itse. Erittäin hyvä burger!”
“Ystävällinen tarjoilija, nopea ruoan valmistuminen.”
“erittäin ystävällinen henkilökunta”
“Hyvät ruoat”
“Erittäin hyvää ruokaa”
“Musiikki oli liian kovalla”
“Loistava ystävällinen henkilökunta”
“Tylsä ketjuravintola, mutta toki se oli tiedossa jo etukäteen.”
“Rento tunnelma, helppo mennä, ihana rotukarjan pihviliha hampurilaisessa ja hyvät mausteet hampurilaisessa, tilan tuntu eli oma rauha”
“Vantaalle täytyy olla jotain asiaa. Omasta puolestani lähtisin sinne pelkän Amarillo Sokos hotel Vantaankin takia.”
“Kesti kauan saada ruoka.”
“Erittäin ystävällinen palvelu ja hyvä ruoka”
“Kattavat aukioloajat, perushyvä ruoka, sopivan nopea palvelu.”
“Perusvarma, tietää mitä saa. Hyvä sijainti.”
“Ravintola kaipaisi koko yleisilmeen päivittämistä.”
“Aivan käsittämättömän hyvä ja upean näköinen chicken pocket. Hyvän kokoinen annos ja hinta kohdallaan. Olenkin jo vienyt sanaa eteenpäin ja suositellut. Meille sopi mainiosti, että asiakkaita oli vähän. Kiitos erittäin hyvästä ruoasta! Harvoin on näin onnistunutta kana-vuohenjuustoa!”
“Jos jostain rutisisin, niin lapsiperheiden huonosta käytöksestä; lapset saavat juosta ja huutaa ravintolassa ja perheet istuvat mahd kaukana leikkipaikasta, jolloin muutkin häiriintyvät. En olisi moista käytöstä omille lapsilleni suonut. Menuun alkuun käytöstapavinkkejä yhdessäoloon, miten voit huomioida muita asioivia/henkilökuntaa. Vai pelätäänkö asiakaskatoa? Suunnannäyttäjiäkin tarvitaan.”
“Hyvä palvelu, ruoka ja juoma”
“Ei ollut sellaista. Hinnat tietysti voisi olla alemmat.”
“Ravintolan yleisilmeen kohennus voisi olla paikallaan vs Rauman Amarillo”
“Ystävällinen tarjoilija”
“Ruoan maistuvuus”
“Ravintola on sopivan kokoinen ja muotoinen, ruoka on ollut yleensä hyvää.”
“Ravintolassa oli tosi kylmä, tarvittiin lisävaatetusta ettei vilustunut.”
“Annoin jo palautteen gluteenittomia ajatellen aiemmin”
“Ranskalaiset olivat nihkeitä. En tiedä oliko yksittäisiä.”
“Ruoka oli erittäin hyvää??”
“Turussa ei ole Amarilloa joten ravintola itsessään ja sen ruuat”
“Kikhernepihvi ateria oli erittäin herkullisen näköinen ja makuinen. Kivasti eri värejä sekasin niin, että ateria näytti erittäin hyvältä. Tarjoilijoihin sai helposti yhteyden, jos tarvitsi lisäpalveluita.”
“Perusmätöstä tykkääville, iso terassi”
“Ruokien saamisessa kesti 45 min vaikka ravintolassa ei näkynyt kuin pari muuta asiakasta. Ruoka hyvin perusmättöä”
“aamupala tosi hyvää.”
“juhlaillallinen mautonta lötkyä.jäi monelta muultakin syömättä.”
“Hyvää ruokaa, sujuva asiointi”
“Siisti, paikasta jäi mukava fiilis”
“Hyvä ruoka, mukava henkilökunta, hyvät kasvisvaihtoehdot”
“Mukava henkilökunta”
“Mm. palvelu ja maukas ruoka.”