Tampereen Tornihotellin Grill it! keskittyy laadukkaisiin ja suussa sulaviin pihviruokiin, mutta tarjolla on toki monipuolisesti myös muista ensiluokkaisista raaka-aineista valmistettuja herkkuja. Ravintolan keittiö onkin kohtaamispaikka selkeille skandinaavisille mauille ja erikoisemmille mausteille ympäri maailman. Ruokien omintakeisesta mausta vastaa keittiön aito ja rouhea puuhiiligrilli.


Ravintolan miljöönä toimivat 145 vuotta vanhat veturitallit, jotka luovat lämminhenkistä ja uniikkia tunnelmaa. Muun muassa veturitallien alkuperäiset tiilet ja muurattujen tiilipilarien komea olemus saa rehdin ruoan sekä viinin maistumaan entistä paremmalta. Ravintolan seiniä koristaa tamperelaisen seppämestari Jorma Dahlströmin käsin takoma teos, jossa on nähtävillä Tampereen koskimaisema ja tuttujen rakennusten siluetit.

 

Ravintolan numero: 010 786 0106 vastaa tiedusteluihin ravintolan aukioloaikoina.

Pöytävaraukset osoitteesta:

www.raflaamo.fi

tai

Tiedustelut ja varaukset  :

Sokos Hotels Myyntipalvelu ma-pe klo 9-16 puh. 0300 870 030

(Lankapuhelimesta 0,0835 €/puhelu + 0,0702 €/min,

matkapuhelimesta 0,0835 €/puhelu + 0,1717 €/min)

Asiakastyytyväisyys

4,1

Ruoka (4,1)
Palvelu (4,1)
Tunnelma (4,2)
Lapset (3,7)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 22.06.2021 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“"Tampereella on monta hyvää ravintolaa, joten en välttämättä suosittelisi ainakaan pelkästään tätä. Varsinkin hotelli Tornissa yöpymisen yhteydessä suosittelisin ravintolaa."”
“Hyvä ruoka ja ammattitaitoinen henkilökunta”
“"Yleisilme siisti, mutta pöytä johon istuimme oli likainen ja osa tuoleista tahroissa, vaikka meidän lisäksi montaa asiakasta ei ollut. Ruoka tuli kuitenkin erittäin nopeasti, ja maistui kummalekkin hyvin."”
“"Palvelu sujuvaa ja ruoka hyvää, tuttuja ja turvallisia makuja. Lasten kanssa helppo asioida :)"”
“"Ravintolassa on hyvä asiakaspalvelu, mutta en yhden käyntikerran perusteella pysty sanomaan suosittelisinko ruuan perusteella vai en."”
“Olen jo suositellut ravintolan illallismenua ja S-etuviinivalikoimaa sekä lähettänyt annoksista kuvia sosiaaliseen mediaan??”
“Kaikki sujui!”
“Kaikin puolin miellyttävä kokemus.”
“Ei moitittavaa. Ellei hintaa lasketa :)”
“"Kätevö hotellin asukkaalle, syöminen huoneessa mahdollista, ruoka oli maukasta."”
“Hyvää kasvisruokaa.”
“Ruoka kesti liian pitkään. Melkein kaksi tuntia ja kaksi ruokaa. Alkuruoka tosi hyvä mutta pääruoka välttävä. Ei kovinkaan paljon vaihtoehtoja oluisiin tai siidereihin.”
“"Pöyristyin kuplaveden hinnasta, joka jätti huonon maun koko vierailusta. Varsinkin kun kysymys oli tavallista vai kuplavettä tilaamiemme alkoholijuomien lisäksi. En voinut edes kuvitella sellaista hintaa pienelle vesipullolle. Tämä jätti todella huonon kokemuksen kun tämä tuli yllätyksenä."”
“"Mukava viettää iltaa, loistavat tarjoilijat"”
“Kokonaisvaltaisesti positiivinen kokemus”
“"Käynnissä ei ollu mitään vikaa, ruoka maistui. Osa annoksista oli melko kalliita, mikä vaikutti ostopäätökseen. "”
“Kiva paikka ja hyvä ruoka”
“"Kiva tunnelma, siisti, helppo tulla"”
“"Hieno, tunnelmallinen ja mukava ravintola. Ruoka erittäin maistuvaa."”
“Asiakaspalvelu hyvää ja siistit tilat.”
“"Miellyttävä ravintolakokemus.Sujuvaa ,vaikka paljon ihmisiä liikkeellä. Meidät otettiin ystävällisesti vastaan."”
“"Rento paikka tavallisille ihmisille,mukava henkilökunta..."”
“"Asiantunteva, ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta ottaa asiakkaat kokonaisvaltaisesti huomioon. Ruuan taso oli erinomainen. Keittiö, jossa saa seurata avoimesti ruuan valmistusta ja esillelaittoa oli hyvä ja mielenkiintoinen. Ilo, seurata ammattilaisia työssään. "”
“Lista oli tällä hetkellä melko suppea”
“"Korona aika on tietysti poikkeusaikaa, tilaus tuli pöytään 10 minuutissa ja ruokajuomana vesi. Kello oli juuri yli 17.00. Olemme käyneet myös normaaliaikana ja silloinkin homma on toiminut hyvin."”
“"Ruoka oli maistuvaa, ehkä aavistuksen kallis paikka, mutta niinhän kaikki nykyään tuntuu, aivan hyvä paikka."”
“"Koronan vuoksi ravintola oli kiinni ja tilasimme kaksi ateriaa ja jälkiruokaa viereisen Villa-hotellin huoneeseen. Ruoka oli oikein hyvää. Kompastuskivi oli annoksen kuljetus ravintolasta toiseen rakennukseen. Tarjotin oli iso ja painava ja matkalla oli monta raskasta avattavaa ovea. Olin aivan varma, että ruuat leviää pihamaalle, mutta onnistuin viemään ne huoneeseen. Ateriat oli laitettu kauniisti esille, mutta aivan oleellinen kuljetuspalvelu puuttui. Ruoka oli onneksi hyvää. "”
“"Ruoka oli hyvää. Palvelu hyvää. Hieman häiritsi sellainen vaikutelma, ettei naapuripöydässä oltu tyytyväisiä palveluun (kolmessa eri pöydässä). Meitä palveltiin kyllä hienosti! Ensi kerralla toivomme, että koronarajoitukset ehtivät poistua ja saamme täydellisemmän kuvan hotellin ravintoloista. Nyt emme ehtineet Moroon esimerkiksi ollenkaan. "”
“Hyvä palvelu. Hieman ihmetytti kun ruokalistalla ei ollut asiakasomistajaviinejä mainittuna”
“"Kokit olivat taitavia, valmistivat ruuat ripeästi. Tarjoilijat eivät saaneet haettua valmiita ruokia samaan tahtiin, vaan ruuat odottivat heitä. Kaikkia tilaamiamme juomia ei tuotu samaan aikaan ja huomautimme asiasta. "”