Amarillo tarjoaa Tampereen parasta texmex-ruokaa. Lista on monipuolinen ja annokset tuhteja, alusta loppuun saakka itse valmistettuja. Täältä löydän myös laadukkaat cocktailit illanviettoon. Amarillon suosittu lounaspöytä on tarjolla arkisin klo 11-14. Tervetuloa elämän menoa sykkivään Amarilloon.

Asiakastyytyväisyys

3,8

Ruoka (3,8)
Palvelu (4,0)
Tunnelma (3,7)
Lapset (3,9)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 02.06.2020 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“vittu että vitutti kun maksoi pankkikortilla ja masiina kysyy siinä kohtaa paljonko tippiä annetaan missä yleensä aletaan naputtamaan tunnuslukua. poistakaa nyt jumalauta se tippikäytäntö siitä korttimaksusta, eiköhän noilla hinnoilla ole vara maksaa palkat henkilökunnalle.”
“Yhden ruokailijan liha oli viileää, minun ruokani olis saanut olla kuumempaa tyttären hampurilaisen sinappi oli niin vahvaa että pohja jäi yömättä Tilassa oli lähes kylmä”
“Kävin lounasaikaan lounaalla ja ruoka oli hyvää.”
“Pitkähiuksinen mies oli todella mukava ja ammattitaitoinen. Hän oli hieman vanhempi kuin toinen pitkähiuksinen mies joka myös oli samaan aikaan työvuorossa. Jäi todella hyvä maku vierailusta!”
“Ihan ok, mutta ei säväytä”
“Hyvä perheravintola”
“Hyvä”
“Ok paikka”
“Ihan ok paikka”
“Tarjoilija ei juurikaan huomioinut meitä sisään mennessä vaan piti itse mennä ottamaan häneen kontakti tiskille. Ruoka ei ollut tulista vaikka pinetä potkua lupaiktiin”
“Siisti, tunnelmallinen ,ruoka hyvää”
“Ihan ok, perus ketjuravintola”
“Hyvä palvelu ja ruoka.”
“Ruoka tuli tai oli osin jäähtynyttä kun sain sen (oliko odottanut muiden seureen annosten valmistumista??) ja osittain meni vaihtoon - myös uuden annoksen 'osa' ei ollut ihan moitteeton, mutta siitä ei kyllä kysytty edes... Jälkiruoka tuli ensin, mutta kahvia sai odottaa, melkein ehti jälkkärin syödä ennen sen tulemista. Kokonaisuudessa parantamisen varaa ja jos jotain 'moitittavaa' asiakkaalla niin sen voisi jollain tapaa huomioida, esim. olisi voinut vaikka kahvit jättää laskusta pois hyvityksenä. Henkilökunta kyllä ystävällistä, mutta oliko liian vähän, etteivät ehtinee palvella..?”
“Hieman nuhruinen yleisilme, siistimpikin voisi olla. Lounasruoka oli sen sijaan hyvää ja buffet toimiva.”