Amarillon tuhti texmex sekä rento ja välitön meininki takaavat nautinnollisen elämyksen ruokailuun ja yhdessä oloon. Runsaasta ruokalistasta löytyvät vaihtoehdot niin pieneen kuin hiukan isompaankin nälkään.

Myös ryhmille Amarillolla on tarjota omia, valmiiksi sovittuja menu-vaihtoehtoja, joista jokaiselle löytyy varmasti sopiva kokonaisuus. Perjantaisin ja lauantaisin Amarillossa kuunnellaan hyvää musiikkia pikkutunneille.

Hyvää seuraa, ruokaa, juomaa ja palvelua – Amarillossa viihtyy helposti vaikka yömyöhään!

Pöytävaraukset raflaamo.fi, isommalle porukalle (yli 8 hlöä) myyntipalvelustamme 010 764 8100 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) tai myyntipalvelu.seinajoki@sokoshotels.fi

Asiakastyytyväisyys

4,0

Ruoka (4,0)
Palvelu (3,9)
Tunnelma (4,0)
Lapset (3,5)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 19.02.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Tunsin oloni kotoisaksi.”
“Sijainti ja perus varma laatu”
“Ihan ok ruoka vaikka sisäfilettä ei ollutkaan tarjolla.”
“Liian vähän työntekijöitä. Jouduimme odottamaan ruokaa yli tunnin.”
“Hyvät ruoat!”
“Ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta.”
“Mukava ja 'leppoinen' henkilökunta ??”
“Suppea olutvalikoima ja ketjuravintoloiden samankaltaisuus”
“Ruuhkasta? johtuen ruuan odottaminen kesti liian kauan ( yli tunnin ) Aivan loistava paikka”
“Siisti ravintola, kohtalaisen hyvä palvelu, hinta-laatusuhde ja hyvä ruoan taso.”
“hyvä ruoka”
“Kiva lisä oli että asiakkaat ohjattiin pöytiin. Meille tarjoillut mies oli asiantunteva, luonteva ja erittäin ystävällinen, tehokas.”
“Ruokalistoja on supistettu jonkin verran, siitä pieni miinus”
“Lasten listaan oli tullut kalavaihtoehto ja siitä 5/5. Sai myös tupla-annoksen lohta sitä pyydettäessä. Ystävällinen henkilökunta.”
“Musiiki soi välillä liian lujaa, se häiritsee keskustelua.”
“Hyvä ruokapaikka johon voi aina luottas, tietää mitä saa.”
“Voidi olla kevyempiä annoksia. Myös pienempiä.”
“Henkilökunta iloista ja saatavilla. Ruoka hyvää ja hinnaltaankin ihan kohtalaista. Kanaa hyvin tarjolla.”
“toisesta kassasta ei saanut henkilökunta alennusta ja tarjoilija sano vaan että näitä sattuu...., toinen kassa kuitenkin toimi ja sai alennuksen.. ei ollut kun kahdesta eurosta kiinni mutta omassa toimipaikassa ollaan kyllä hyvitetty pienempiäkin summia, tai edes pahoiteltu asiaa”
“Hyvä ruoka. Miellyttävä tunnelma. Asiantunteva henkilökunta.”
“Sujuvaa toimintaa + S- edut”
“Pöytiin ohjaus ruuhka imtoina voisi olla sujuvampaa ja selkeämpää”
“Ruoka hyvää mutta mitään sanomattoman näköinen annos. Annoksen saavuttua tilasimme lisää juotavaa ehdimme syömään ennenkuin juotava tuli.”
“ruokaa sai odottaa liian kauan”
“Perus Amarilo, ei säväytä muttei juuri petä.”
“Annosten mukana tulevat kasvikset huonosti valittuja. Tasoa voisi nostaa vertailemalla vaikka Pancho Villan annosten kanssa. Nykyään juuri parempien kasvisten takia valitaan useimmiten kilpailija.”
“Ruoka on hyvää”
“Henkilökunta huomioi asikkaat henkilökohtaisesti. Tuotevalikoima on kattava, joten siitä löytää helposti omansa.”
“Rento tunnelma, hyvä porukka.”
“Ehkä hieman liian hämärää. Ruokalistan lukemiseen piti käyttää kännyn valoa apuna.”
“Ystävällistä palvelua.”
“Helppo tulla”
“Nachot on kiva lisä ruuan odotteluun, ruokalistat löytyy myös englanninkielisinä pöydästä, Perunat/lisukkeet voi vaihtaa annokseen maksutta.”
“Lista aika suppea, terassi varjon puolella, viikonloppuisin aika täyttä->isommalla porukalla turha yrityää. (Uudenvuoden aaton palvelu klo 16.30-18.00 oli jotain todella poikkeavaa siitä mihin tässä amarillossa olemme tottunut... Ruuhkan piikkiin ei voi laittaa, koska väkeä ei juuri vielä ollut. Haarukkakippo tyhjä, otimme toisesta pöydästä, kynttilä sammuksissa, nachoja ei saatu ollenkaan, alkuruokien kanssa tilatut lisuke dipit eivät tulleet vielä edes pääruokin kanssa, huomautuksesta saatiin ne, alkuruokalautasia ei viety pois vaan tukittiin pääruokalautaset samaan pöytään ja kun siitä huomautettiin tarjoilijaa niin vastaus oli vähän siihen tyyliin että ei ole hänen homma mut voin mä nyt ottaa ne, lisää juomia olis tilattu jos olisi kysytty tai edes ollut kysyntä etäisyydellä, yleensä myös käydään kysymässä maistuuko ruoka, nyt ei käyty. Meillä mukana ystävä pariskunta Espanjasta ja aivan hävetti! Kokemani jälkeen ajattelin pitää taukoa käymisestä, mutta työporukan kanssa nyt käytiin ja tällä kertaa kaikki sujui mutkitta.)”
“Nachokori joka tuodaan alkuun pöytään on jo on lähestulkoon peruste valita amarillo ravintolaksi missä syödä.”
“Hyvä ruoka. Ystävällinen palvelu. Keskeinen sijainti!”
“Lämminhenkisyyttä lisätä esim. Pöytiin lasimaljat/lasimaljakot joihin laitettu kirkkaat lämminsävyiset ledivalot, ei värivaloja! Pöytäliinat pöytiin!”
“VHH ruokia listalle”
“Mukava tarjoilija, ja saatiin käyttää kabinettia veloituksetta ruokaillessa, siitä iso plussa!!”
“Ei viime kerralla mitään.”
“Tulisista ruuista enemmän tietoa”
“Kun tulisista kastikkeista ei ilmoiteta erkiseen, esimerkiksi cheddar kastike olikin tulinen”
“Olisi voitu pahoitella, tai edes etukäteen huomauttaa, että jonoa on paljon, kun jouduimme jonottamaan tunnin ruokiamme. Limsa maistui vesitetyltä.”
“Maistuva ruoka, jonotuksen pituudesta kerrottiin etukäteen.”
“Viikonloppuisin jonot usein pitkiä, ruuan saaminen etenkin isommalle porukalle voi kestää.”
“Erittäin osaava henkilökunta, joka on ystävällistä ja ammattitaitoista.”
“Hyvä tunnelma, palvelu, ruokaa ja juomaa jokaiseen maksuun. Erilaisia istuinryhmiä, joista valita fiiliksen ja tilanteen mukaan.”
“Viime kerralla piti odotella, että kukaan tulee kysymään pöytään, mitä otamme. Kukaan ei tullut, joten piti käydä odottelun jälkeen itse pyytämässä erikseen. Aiemmin näin ei ole käynyt.”
“Kysely kesken ruokailun, (Mitens täällä maistuu?) hankala vastata suu täynnä, epämiellyttävää! Tarjoilijoita voisi opettaa silmäilemään omaa pöytäänsä ohi kävellessään, kyllä asiakas kertoo jos on ongelmia. Kyselyn voisi lopettaa välittömästi!”
“Erittäin mukava henkilökunta. :)”
“Palvelu on vuosien saatossa parantunut huimasti! Loistavan iloinen ja hyvällä fiiliksellä palveleva henkilökunta. Ihanan nuorekasta ja rentoa, hyvä te!!! Mitä tulee ruokaan, niin nykyään uskaltaa ottaa myös piffiä, koska sen saa aina mukavan medium miinuksena pyydettäessä. Ainut miinus on gluteenittoman oluen puuttuminen valikoimasta... :( :( :( :(”
“Gluteenitonta olutta kehiin!!”
“Kasvisruoat ovat aina samoja. Ei tarpeeksi kasvisvaihtoehtoja”
“Aina ystävällinen henkilökunta, ruoka erinomaista sekä hinta/laatusuhde oikea. Lisäksi Amarillon keskeinen sijainti vaikuttavat siihen, että käyn siellä.”
“Ruoka on hirveän hyvää”
“Kestää tosi kauan saada ruoka. Ruoan maistuvuus käydään kysymässä vasta kun ruoat on jo syöty. Ei käydä välillä tarkistamassa esim. vesitilanne. Kun isolla (>4 ihmistä) odotellaan ruokaa melkein tunti, ei nachoja käydä tuomassa lisää tai käydä kysymässä tarvitaanko jotain. Tai käydä edes kertomassa että keittiössä on ruuhkaa. Ei vieressä tarvitse tokikaan kyylätä mutta kyllä joku tilannetaju pitää olla.”
“Rennot ja asianosaavansa työntekijät, toimiva ja tapahtuva palvelu. Mukava rock- musiikki, joka ei ole liian lujalla.”
“Itse annoksessani Grill stakessa olisin toivonut olevan enemmän chilin paloja sekä muuta salaattia.”
“Paremmat ruuat kuin edelliskerralla. Toisaalta eri annoskin. Big burger oli joskus kauan sitten parempi.nykyään ei ihan niin hyvä,ehkä johtuu siitä ku se juusto ei oo nykyään enää kunnolla sula tai on kylmä. burgerit vois olla vähä lämpösempiä.asiakaspalvelu parantunut.miellyttävä kokemus viimeksi.”
“Tais tulla jo äskeisessä”
“En ole koskaan pettynyt syödessäni Amarillossa.”
“Pystyi valitsemaan myös sellaista ruokaa, jossa ei ollut tulisia mausteita. Sen takia olen yleensä välttänyt, enkä ole kovin usein käynyt. Mutta nyt löysin sellaisen ruoan, että pytyin syömään. Kiitos!”
“Huumorintajuista ja mukavaa henkilökuntaa, sekä ruoka tulee ruuhkassakin nopeasti”
“Hyvä ruoka ja palvelu”
“Niin huono valaistus ettei näe lukea ruokalistaa ilman puhelimen taskulamppua.”
“Ruoka parantunut viime vuosiin verrattuma”
“Tarjoilijat kerääntyvät porukkaan tiskille ja jättävät asiakkaat huomiomatta. Tarjoilijoilijat pitävät omaa kivaa joka ei mielestäni kuulu palvelu alalle”
“hyvä ruoka ja hyvä palvelu”
“Hyvä ruoka ja palvelu”
“Välillä joutuu tosi odottamaan ruoka-annosta kauan.”
“Henkilökunta oli erittäin hyvä.”
“Hyvä tunnelma ja ruoka on hyvää.”
“Ruokalista on nykyään tosi suppea.”
“Erityistä syytä suosittelemiselle ei ole, Amarillo on ihan peruspaikka. Ruoka on ihan hyvää muttei mullistavaa. Lähinnä täällä tulee käytyä kun Seinäjoella ruokapaikkoja on aika vähän.”
“Kapea ruokalista, ennen oli parempi lista. Ruoka tuntuisi hieman kalliilta laatuun nähden.”
“Viihtyisä ja tunnelmallinen paikka ????”
“Hyvät aukioloajat”
“Menu kaipaisi uusia vaihtoehtoja.”
“Hyvä ruoka/ palvelu”
“Hyvä perus ravintola.”
“Menu on pienentynyt. Juomatilauksen, ruokatilauksen ja itse ruuat ja juomat tuo aina eri henkilö.”
“ruoka on edelleen hyvää ja paikka on viihtyisä ja sijainti hyvä. ei ylihinnoiteltu”
“odotimme TODELLA kauan ruokaa vaikka asiakkaita ei ollut paljon. väliaikoina ei juuri henkilökuntaa näkynyt joten kävimme maksamassa baarin tiskille.lista on aikansa elänyt varsinkin karsimisen jälkeen”
“Hampurilaiset”
“Aina tilauksissa menee joku väärin, joku tilattu asia esim dippi on väärä tai joku juoma jää tulematta...tuntuu siltä että henkilökunnalla ei ole riittäviä työkaluja tilausten oikein saattamiseen.”
“Välitön tunnelma”
“Yleensä aina vapaa pöytä lyhyellä varoitusajalla. Tasalaatuiset annokset.”
“Kaikissa Amarilloissa on se sama, että toivoisin lisää kasvisannoksia.”
“Perusvarma paikka!”
“Hintalaatusuhde! Hyvää ruokaa edulliseen hintaan.”
“Uusi jälkiruokavalikoima aiheuttanut harmitusta. Uusi jäätelöannos ei ole miellyttänyt sitä kokeilleita seuralaisiani. Itse syön perinteisen brownien johon ei voi pettyä.”
“Ruoka on hyvää”
“Tarjoilijoiden toiminta, ruokailijoita oli tällä kertaa vähän silti tarjoilijat/tarjoilija ei ehtinyt tuomaan ruokia....ruoat olivat pitkään valmiina lämpölamppujen alla ja kokit toivat loppujen lopuksi ruoat. Eli taas sama palaute kuin aimaisemminkin:keittiön 'luukku' niin että tarjoilijat nökevät valmiit ruoat!!! Perehdytyksessä myös heille vinkki etteivät 'katoa' tiskin taakse, jos on hetki sitten ottanut tilauksen pöydöltä...koska onhan se ruokakin vielä pöytään tuotava. Lämpölamput eivöt myöskään pidä ruokia ravintolatasoisina eli kyllä ne tuonne alkutuotantoon kuuluu eli pikku possuille sikalaan ei ravintolaan. S ryhmän työntekijöillä ikävä kyllä tämä (tarjoilijoilla) hengailu työpaikalla menee edelle maksavien asiakkaiden. Musiikki usein myös liian kovalla eikä tarjoilijat kuule mitä tilataan eli kannattaa tätäkin miettiä onko ihan ok. Viron puolella ollaan kehitytty tässäkin tarjoilijan työssä eikä siellä kirjoiteta lapulle ja sitten tietokoneelle (jos muistetaan enää/tuleeko oikein) vaan siellä on näppärä tabletti tietokone jo tarjoilijan kädessä kun tulee pöytään. Kustannus ei ole mikään jos s ryhmäkin panostaisi tähän palveluun ja vink vink eihän se tarvi olla kuin whats up viesti keittiön ruudulle eli ei maksa mitäön ???? kehittäkää jotain olemmehan jo 2018 luvulla ja näin aika oikeiasti tarjoilijoilla palveluun (mikä nyt unohtunut)”
“Hyvä asiakaspalvelu.”
“Amarilloissa hiukan elähtänyt sisustus.”
“Rento tunnelma ja ystävällinen henkilökunta”
“Ruoka on erittäin laadukasta ja hyvää.”
“maailman parhaat ribsit”
“Herkullinen ruoka ja ystävällinen palvelu”
“Gluteenittomien jälkiruokien vähäinen määrä (1 vaihtoehto) harmittaa. Lauantai-iltaisin kiire vaikuttaa ruuan laatuun, muina aikoina ruoka on paremmin valmistettua.”
“Tulimme hotellin puolelta sisälle ja hotellin respassa oleva henkilö oli positiivinen, asiantunteva ja asiakaspalveluhenkinen sekä asiakkaan tarpeet huomioiva, hälle 10+”
“Mennessämme Amarillon puolelle, tiskin takana oli raskaana oleva naishenkilö joka katsoi tullessamme Amarillon puolelle, mutta ei tervehtinyt itse aloitteellisesti, vaan vasta, kun meistä joku tervehti. Odotimme ruokia n. 40-45 minuuttia, meillä oli sovittu tunnin ruokailu, joten se piti hoitaa sitten nopsaan, kun aikaa ruokailuun jäi 15 minuuttia. Harmittelimme, kun aiemmin ruokalistalla on ollut hyviä vaihtoehtoja kanaruoasta tykkääville, nyt lista on muuttunut ja oli vaikea löytää sopivaa. Ruokakin oli mielestämme heikkolaatuisempaa maultaan, kuin aiemmin. Toisen kerran koin saman, että maku ei ole enää niin hyvä kuin on ollut. Muuten miljöö siisti ja kiva.”
“Nopea ja ystävällinen palvelu. Herkullinen ruoka.”
“Ruoka on hyvä”
“Perushyvä Amarillo joka ei yllätä eikä aiheuta pettymyksiä”
“Aterian aikana tarjoilijat käyvät jatkuvasti jotain kyselemässä, mutta aterian jälkeen laskua joutuu odottamaan kohtuuttoman pitkään. Ravintolaan tullessa on usein olo ettei ole tervetullut”
“Hyvän makuinen ruoka, mukava tunnelma ja sijainti on hyvä.”
“Hyvä ruoka ja sujuva palvelu??”
“Henkilökunta on mahtava! Ruoka on aina hyvää. Kokonaisuus????”
“Meidän tilauksen hoitanut tarjoilija oli erittäin ystävällinen, asiallinen ja asiakaspalveluhenkinen. Kysyttäessä hän osasi hienosti suositella vaihtoehtoja ja kertoa tuotteista. Tällainen palvelu saa minut suosittelemaan paikkaa. Ruoka oli myös hyvää.”
“Tullessamme sisälle meitä ennen oli isompi ryhmä odottamassa pöytiin ohjausta. Kun meitä edeltänyt seurue sai pöytänsä työntekijä lähti hoitamaan pöytiä muutamille pöytäseurueille, jotka odottivat baaritiskillä. Seisoimme ja odottelimme vuoroamme lähemmäs 10 minuutin ajan eikä meitä tänä aikana oltu huomioitu millään tavalla (nyökkäys, hymy, katsekontakti, ”pieni hetki”). Ehdimme tänä aikana jo miettiä oliko työntekijä edes huomannut meitä ja pohdimme jo paikan vaihtoa. Se, ettei meitä ei huomioitu millään tavalla sisään tultaessa/jonottaessa antoi hieman negatiivisen vaikutelman.”
“Tilava. Yleensä ollut hyvä palvelu ja maittava ruoka”
“Joskus ruoka unohdettiin. Ruokalista tylsä, lisää annoksia tai niitä edes uusittaisiin välillä..kyllästyy kun aina samat”
“'Perusvarma', hyvää ruokaa ja hyvää palvelua. Ruokaa ei tarvitse odotella turhan pitkään vaikka ravintolassa olisikin paljon väkeä ja henkilökunta on ystävällistä eikä turhan tiukkapipoista.”
“Työntekijät”
“Kaikki istumapaikat eivät ole kovin houkuttelevia. En halua nähdä esim. kauppakeskukseen sisälle.”
“Tarjoilijat olivat rentoja eikä turhaan jäykistellyt. Tunnelma oli rento. Ruoka tuli nopeasti!”
“Ei tule mieleen mitään negatiivista. Ruokalista voisi olla laajempi mutta se nyt on koko ketjun ”ongelma”.”
“Erittäin palvelualttiit ja miellyttävät tarjoilijat, ruoka oli hyvää”
“Ravintolan kalusteet (tuolit ja pöydät) ovat jo hieman kuluneet”
“Mukava ja viihtyisä ravintola, asiakaspalvelu pelaa ja ruoka on hyvää!”
“Koko paketti!”
“Nuoret reippaat, huumorintajuiset tarjoilijat”
“Henkilökunnan keskinäinen iso- ääninen keskustelu, oli varmaan kavereitakin mukana tiskillä.”
“Henkilökunnan paluelu toimii erinomaisest”
“Erinomaisen hyvin valmistettu annos - lähes pääsääntöisesti”
“Pihvien kypsyysasteeseen toivoisin kokkien kiinnittävän huomiota”
“Pyysin lapselle tekemistä pöytään, kun jono oli 45 min, ei kuulunut vaikka luvattiin tuoda.”
“Kävin soittamassa konsertin Seinäjoella, ja konsertin jälkeen kaupungin ainoa auki oleva keittiö löytyi Amarillosta.”
“Tunnelma ja asiakaspalvelu”
“Ruoka oli hyvää ja annoskoko sopiva. Erityisen positiivinen kuva jäi henkilökunnasta. Ystävällinen hauska ja informatiivinen palvelu kahdella eri tarjoilijalla. Aikoinaan huonoja kokemuksia toisen kaupungin Amarillosta. Erittäin hyvä ja suositeltava kokemus.”