Amarillon tuhti texmex sekä rento ja välitön meininki takaavat nautinnollisen elämyksen ruokailuun ja yhdessä oloon. Runsaasta ruokalistasta löytyvät vaihtoehdot niin pieneen kuin hiukan isompaankin nälkään.

Myös ryhmille Amarillolla on tarjota omia, valmiiksi sovittuja menu-vaihtoehtoja, joista jokaiselle löytyy varmasti sopiva kokonaisuus. Perjantaisin ja lauantaisin Amarillossa kuunnellaan hyvää musiikkia pikkutunneille.

Hyvää seuraa, ruokaa, juomaa ja palvelua – Amarillossa viihtyy helposti vaikka yömyöhään!

Pöytävaraukset raflaamo.fi, isommalle porukalle (yli 8 hlöä) myyntipalvelustamme 010 764 8100 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) tai myyntipalvelu.seinajoki@sokoshotels.fi

Asiakastyytyväisyys

4,1

Ruoka (4,0)
Palvelu (4,1)
Tunnelma (4,0)
Lapset (3,6)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 13.08.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Polttariseurueelle oli varattu mahtava erillinen tila ja morsian pääsi drinkkikouluun. Ja vieläpä ilman lisämaksua! Tarjoilijat oikein ystävällisiä.”
“Muutaman kerran allerginen saanut väärää ruokaa ja ollut hiuksia ruuassa. Hinnat melko korkeat kun vertaa muihin psikkoihin.”
“Tilava, koskaan ei ole vielä käynyt niin, että ei olisi mahtunut syömään”
“Ruokalista saisi olla monipuolisempi”
“Hyvällä paikalla”
“Pparempiakin pn olemassa.”
“Yleinen kokonaisuus”
“Ystävällinen henkilökunta ja hyvä ruoka”
“Metelöivälle väelle voisi olla jokin erillinen paikka”
“Hyvä palvelu”
“Bataattiperunat liian lössöjä ja ruuassa liian vähän suolaa. Tuntui kyllä hinta liian kalliilta yli 20€ annokseksi”
“Mukava henkilökunta, kiireetön tunnelma.”
“Musiikki on aina liian lujalla, siksi emme lasten kanssa viitsi ravintolaan tulla.”
“Hyvä ruoka ja palvelu”
“Mukava paikka hyvä ruoka”
“Hyvä h kunta”
“Henkilökunta asiakkaat huomioon ottavaa ??”
“Hyvä ruoka ja rento ilmapiiri.”
“Hyvä ruoka”
“Asun muualla ja olen yleensä käymässä Vauhtiajojen aikaan, vuodesta toiseen tulemme Amarilloon syömään lähinnä hyvä asiakaspalvelun vuoksi. Ja juuri Seinäjoen Amarillo nousee tässä edukseen (käymme muissakin kaupungeissa). Vaikka osa plussaa voi ollakin oma pohjalaistausta, on mukava kuulla murretta, mutta silti väittäisin, että henkilökunnan hyvä pohjavire ja mukava asenne asiakkaisiin saa aina palaamaan. Nytkin meillä oli niin mukava nuori naistarjoilija, josta välittyi työn tekemisen ilo ja halu tehdä työ hyvin ja ylpeydellä.”
“Vähän yksipuolinen menu”
“Hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu”
“Ystävällinen hlökunta ja keskeinen sijainti”
“Ei ole negatiivista vaan rakentavaa palautetta. Yleis ilmeeseen ja 'henkeen' voisi ehkä keskittyä enemmän. Listaa voisi ehkä vähän viilailla.”
“Mahtava henkilökunta ja hyvä tunnelma”
“Yleensä Amarillo voisi uusia ruokalistas useammin”
“Ainakin meitä palvellut tarjoilija oli aivan loistava, ehdotti alkudrinkkejä ja suositteli ruokia ja osasi kertoa hyvinkin niiden sisällöstä mikä edesauttoi tilauksen tekoa. Juomista saatiin myös lisää kesken ruokailun ja meistä pidettiin huolta loppuun asti. Harmi että palautteen anto tarjoilijalle unohtui siinä hyvän seuran ja ruoan tiimellyksessä.”
“Rento tunnelma ja hyvä ruoka sekä keskeinen sijainti.”
“Keskeinen sijainti”
“Hyvät aukioloajat ja hyvä hampurilainen.”
“Sisustus ehkä vähän vanhanaikainen.”
“Ilmapiiri ravintolassa oli miellyttävä ja kiireetön.”
“Hyvä ruoka”
“Minua valitettavasti palveli hyvin nuori kesätyttö eli kun pyysin, että keittiö tekisi minulle pienemmän annoksen kuin normaali annos, asian järjestäminen tuntui uskomattoman vaikealta, vaikka sanoin maksavani täyden hinnan! Järjestyy vain, jos keittiö suostuu (heh, heh). No, tulihan sieltä ehkä jonkun mielestä pienempi annos, oisko ollut yksi salaatinlehti vähemmän kuin normaali annoksessa.”
“Hyvä palvelu”
“Palvelu ja ruoka”
“Musiikki liian lujalla”
“Henkilökunnan palvelualttius ja asiakkaiden huomioiminen, seurasimme muitakin seurueita joita ravintolaan saapui, vastaanotto ripeää. Kuten me, myös varmaan kaikki muutkin tunsivat olevansa näiden nuorten palveluhenkisten ihmisten huomion kohteena! Henkilökuntahan on juuri niin hyvä kuin sen heikoin lenkki, asioimme 4 pv peräkkäin emmekä huomanneet 'heikontalenkkiä' Vuodenpäästä palataan kohteeseen! Kiitos ja kumarrus.”
“Hyvä tunnelma”
“Henkilökunta. Muuten Amarillo on perusvarma ravintola, josta usein jokainen löytää itselleen jotain. Ruokalistaa voisi vähän piristää ja pikkuasioilla tuoda sitä Meksikoa vähän lisää. Nämähän toki on yhden asiakkaan toiveita, eikä taida valtakunnan tasolla yhden ravintolan toiveetkaan ruokalistaa muuttaa. Myös takavuosien Tres Pork Amigos ja Chili-valkosipulimajoneesi olisivat erittäin tervetulleita takaisin.”
“Omalta osalta täytyy sanoa, että ruokalista. Hyvä, että listalla on vuosien aikana hyväksi todetut tuotteet, mutta kyllä ravintolan pitäisi mielestäni uusia listaansa useammin, kun kerran viidessä vuodessa. Eikä nykytilanteessakaan puhuta mistään 10 uudesta annoksesta vaan ihan muutamista vaihtuvista. Ja nimenomaan Meksikolaistyylisistä. Paikkakunnallame ei ole ennen Rilloa ollut meksikolaisravintolaa ja Pancho Villa sukeltaa niin pohjalla ruokineen, että luulisin tilausta olevan.”
“Palveluasenne oli ystävällistä”
“Aika tyhjä ravintola. Asiakkaiden huomioonottaminen jäi astioiden keräämisen jalkoihin. Jälkiruokien suosittelu jäi tekemättä.”
“Yleensä on huomioitu paremmin -Tällä kertaa ei. Hyvä sijainti ja hyvä ruoka.”
“Sijainti, menun koko, palvelun kohtuullinen nopeus, asiallisuus”
“Hyvä palvelu ja ruoka!”
“Ainoa asia, että loossissa jossa istuimme niin yläpuolelta roikkuvassa valaisimessa oli niin himmeä valo, että piti lukea ruokalistaa puhelimen taskulampun kanssa.”
“Aivan ihana huomioonottava henkilökunta!”
“Asiakaspalvelu, juomat, siisteys”
“Tarjoilijamme meidän vierailun ajan oli aivan loistava, pirtsakka ja ihana! Otti lapsen hyvin huomioon ja toi hyvää mieltä koko pöytäseurueelle. :) Tarjoilija on nuori (alle 25-v) ja vaaleatukkainen nainen. Oikein paljon kiitoksia hänelle hyvästä palvelusta vielä tätäkin kautta!”
“Ruoka ja laskutus kesti kauan. Kasvisvaihtoehdot eivät miellyttäneet ja niitä on vähän”
“Hyvät ruoat”
“Erittäin hyvä ja asiallinen palvelu.”
“Amarilloissa on laatu hyvä ja ihan viihtyisiä paikkoja ovat!”
“Hääporukka (n. 12 henkilöä) laitettiin pitkään pöytään, joten seurustelu ei oikein onnistunut. Pyöreä pöytä olisi toiminut paremmin tai sitten pöytäryhmän tiivistäminen 'neliömuotoon'.”
“Mukava henkilökunta.”
“se, että koiria ei päästetä edes terassille, on hyvä asia.”
“Rento tunnelma”
“Nyt oli hirveä ruuhka ja ruokaa piti odottaa melkein tunnin ja pientenl lasten kanssa liian pitkä”
“Sijainti on hyvä ja ravintola on viiihtyisä ja rento”
“Ihana henkilökunta ja vuoropäällikkö??”
“Hyvä hinta laatu suhde. Amarilloon on hyvä piipahtaa syömään jos nälkä yllättää, haluaa istua rauhassa iltaa ja saasa silti hyvää 'mättö' ruokaa. Sopii hyvin rentoon olemiseen.”
“Perus ravintola. Ei mitään erityistä, mutta ei mitään huonoakaan.”
“Hyvä asiakaspalvelu, iloiset työntekijät”
“Iloinen tarjoilija”
“Ruoan laatu on edelleen keskitasoinen, kasvissyöjälle liian vähän vaihtoehtoja.”
“Ruuat on hyviä, erityisesti jallu-valkosipulidippi ja macig fajita ranskikset myös. Palvelu on iloista ja sujuvaa”
“Ruokalistat aika samanlaisia. Vähä vaihtelua kaipaisi. Lisää pihvejä”
“Yleensä ruokailu on sujuvaa, saa sopivasti syödä rauhassa, mutta tyytyväisyys silti varmistetaan.”
“Hyvää ruokaa ja asiakaspalvelu”
“Lapsille sais olla niille sopivaa ruakaa”
“Asiakaspalvelu oli ammattitaitoista ja sujuvaa sekä saimme ruuat todella nopeasti.”
“Tilat voisivat olla viihtyisämmät.”
“Aina iloinen henkilökunta, hyvä tunnelma ja viihtyisä miljöö, aina onnistuneet annokset.”
“Kerran pari on erikoistilausta tehdessä unohdettu se erikoisuus; miehen extra pekonit, gluteeniton sämpylä.”
“Henkilökuntaa oli vähän ja se kerrottiin saapuessamme ravintolaan. He koettivat parhaansa, olisin toivonut tarjoilijan kysyvän onko kaikki hyvin ja haluammeko jälkiruokaa. Menimme maksamaan tiskille, kun kukaan tarjoilijoista ei ottanut kontaktia, jotta olisimme voineet kätevästi ilmoittaa asiasta.”
“Vähän henkilökuntaa, kiirez”
“Maku, tarjoilijoiden ystävällisyys”
“Kaikissa annoksissa on perunan tilalle vaikea päättää tärkkelyksetöntä/ vhh sopivaa lisuketta”
“Asiakaspalvelu oli oikein hyvää!”
“Seinäjoella vierailu on erittäin harvinainen tapahtuma ja tämän vuoksi tuskin tulen ravintolassa uudelleen asioimaan. Kuitenkin, jos Seinäjoella asuisin, kävisin ravintolassa uudelleen vasta kun se on uusittu kokonaan. Pinnat näyttivät vanhanaikaisilta ja kulahtaneilta.”
“Viihtyisä tunnelma, ruoka Maukasta ja tarjoilijamies katsoi silmiin ja lähti mukaan vitsailuun, lisäksi hän kyseli päivän kulkuamme, hyvää palvelua??”
“Miljöö, tuotteet, asiakaspalvelu kokonaisuus”
“Mukava ja hyvä asiakaspalvelu”
“Ajoittain annoskoot ovat tietyissä annoksia pieniä”
“Missä on gluteenittomat oluet?!?!”
“Kaikki pelasi ja väki ammattitaitoista????”
“Aika suppea ruokalista joka ei muutu”
“Syömäni talon burgeri oli kuiva.”
“Sijainti eli kauppakeskuksessa pystyy samalla shoppailureissulla käydä ruokailemassa ja jatkaa shoppailua. Lounas aikaan on helppoa käydä teillä. Viihtyisyys ja tilavat tilat ☺”
“Kallistuneet hinnat laittaa miettimään, menekö jonnekkin muualle ?? ja jälkiruokien suppea valikoima ??”
“Rento ilmapiiri”
“Minua palveli ravintolapäällikkö itse, ja hän oli aivan huipputyyppi. Asiakaspalvelijoiden aatelia!”
“Henkilökunnassa on osaavia tyyppejä, ja myös ei niin ammattitaitoisia. Oikean tarjoilijan sattuessa kohdalle ruokailu on oikein hyvä kokemus. Henkilökunnan perehdytystä voisi ehkä parantaa.”
“Rento tunnelma, hyvä ruoka”
“Ruokalistoihin kaipaisi ehkä vaihtelua enemmän vaikka kausittain. Lapsen voisi paremmin huomioida”
“nopea palvelu.”
“Ystävän ruoan päällä oli chilin renkaita vaikka tuotteessa/ annoksesssa ei lukenut sitä.”
“Ystävällinen henkilökunta”
“Pöydät ovat kulahtaneet sekä edellisten jäljiltä laattioilla ranskalaisia lattialla sekä pinttynyttä likaa joka ei aivan pikku pyyhkäisyllä pöydästä irtoa.”
“Ystävällinen henkilökunta”
“Maukas ruoka”
“Ei oikeastaan mitään, väkisten puristamalla, parhaat paikat yleensä varattuja. Enemmän hyviä pöytiä.”
“Henkilökunta”
“Lasten annoksen voi tilata myös aikuinen siitä SUPER boonusta ??”
“Hyvä ruoka ja ystävällinen henkilökunta”
“Ruuan saaminen hiukan hidasta, mutta tämäkin johtunee ruuhkasta”
“Ruoka, ystävällinen palvelu, tunnelma”
“Aina mukava tunnelma, ihana henkilökunta, hyvä ruoka, helppo tulla, varsinkin jos yöpyy hotelli Vaakunassa.”
“Vastaanotto oli hyvä”
“Liian vähän henkilökuntaa Henkilökunta on ystävällistä mutta joutuvat juoksemaan kokoajan..luo rauhattoman tunnelman..sekä tulee annoksissa virheitä..”
“Hyvä ruoka ja rento meininki”
“Miestarjoilija, jolla pitemmät hiukset palveli meitä ja hänestä jäi niin hyvä vaikutelma. Hän oli ihanan rempseä ja hauska. Pisteet kyllä hänelle! Hän sopi työhönsä täydellisesti.”
“Ruokalista on lihansyöjille nykyään kohtalaisen suppea. Kanaa puolestaan tuntui olevan riittävästi kaikissa muodoissaan.”
“Asiakaspalvelu oli sujuvaa ja nopeaa. Tarjoilija osasi suositella esim. alkudrinkin sekä ruoka juoman. Ruoka-annoksia ei tarvinnut kauaa odotella, tosin ravintolassa oli aika hiljaista klo 20.00 aikoihin.”
“Ravintolasalissa oli niin hämärää, että ruokalistojen lukeminen oli haastavaa. Ravintolan terassi ei houkutellut, oli pieni ja suoraan kauppakeskuksen etuovien vieressä.”
“Vaihtelu virkistää. Asiakaspalvelu ja kaikki muuten on ihan jees, mutta tuotteet eivät välttämättä ole mulle mieluisia”
“Tuotteiden maku on samanlainen. Ei ole vaihtelevuutta. Kaipaisisin itse vähän pelkistettympää annosta, jonka voisi valita kun ei mausteista hirveästi tykkää. Mieheni kävi samalla viikolla 2 kertaa ja tilasi saman annoksen, joka toisella kerralla oli todella tulinen. Muuten paikkana oikeen kiva eikä oo mtn silleen negatiivistä sanottavaa.”
“Lasten leikkipaikkaa kaipasin”
“Pieni valikoima ja vaihtelevuus menussa”
“Kiitos hyvästä ruuasta!”
“Henkilökuntaa aivan liian vähän! Emme saaneet tilattua millään ruokia, joukkoomme 'valui' porukkaa myös pikkuhiljaa eikä tilauksia saatu tehtyä. Tarjoilijaa ei näkynyt missään pitkiin aikoihin, ja jouduimme kaksikin kertaa hakemaan tarjoilijaa muualta ravintolasta!! Laskua myös odotimme niin kauan, että oli pakko etsiä itse tarjoilija käsiimme. Syy ei tietenkään ole tarjoilijoiden vaan henkulökuntaa lisää!!”
“Ihana ruoka ja ihanat työntekijät, jotka iloisia ja palvelevia.”
“Ruokalistaa voisi päivittää.”
“Hyvä palvelu,hyvä ruoka ,mukava henkilökunta ja viihtyisä.”
“Aika vähän vaihoehtoja ruokalistalla”
“Todella hyvä ruoka”
“Viimeksi tarjoilija oli liian hätäinen. Emme saaneet rauhassa miettiä tilausta.”
“Tervetullit olo kun saapuu ravintolaan”
“Ei käyty ruokailun aikana kysymässä miten maistuu. Muuten ei haittaa mutta kun muilta käytiin.”
“henkilökunt ystävällinen, ryoka odotetunlaista. punaviinikastike oli liian litkua, ilmeisesti purkista.”
“kastikkeet, varsinkin punaviinikastike oli huonosti valmistettu tai purkista”
“Tunnelma, ruoka, ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta.”