Rosso on tuttu italialainen klassikko, jonka rennosta tunnelmasta suomalaiset ovat nauttineet jo viidellä vuosikymmenellä. Meillä nautit rakastetuimmista klassikkoannoksista, upeista uutuuksista ja ennen kaikkea maankuuluista pizzoista. Rosso on iloinen ruokapaikka, johon olet tervetullut porukalla kuin porukalla! Rosson ruokalistalla on paljon vaihtoehtoja myös erityisruokavaliota noudattaville, tutustu listaamme tai kysy lisää ravintolasta! Rosso ja muut Lapinmaan ravintolat sijaitsevat aivan Rovaniemen keskustassa.

Löydät meidät myös somesta: Facebookissa @Rosso.Rovaniemi tai Instagramissa #rosso_rovaniemi

Asiakastyytyväisyys

4,0

Ruoka (4,0)
Palvelu (4,0)
Tunnelma (4,0)
Lapset (4,1)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 16.01.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Nuoret palvelualttiit työntekijät”
“Tarjoilija Soile oli erittäin asiantunteva ja ystävällinen”
“Hyvä palvelu ja ruoka”
“Mukava henkilökunta”
“Ravintolassa oli tilaa, mutta silti piti jonottaa pöytiin. Henkilökunnalla ei ollut aikaa siivota pöytiä ja ohjata asiakkaita pöytiin. Jonotus kesti liian kauan”
“Ruoka oli erittäin maukasta”
“Oli hieman epäselvää, miten vihreän kortin asiakasetu tuli selville, vaikka se oikein ilmoitettiin. Sitä piti kysyä ja tuli tunne, että tarjoilijalle se oli epämiellyttävää, kun asiakas tätä kysyi. Toiminta sinänsä oli mennyt oikein, mutta tietenkään asiakkaana en voinut tietää, että summa oli väärin 'pre-laskulla', josta jäi pöytää kuitti ja korjaantunut varsinaiseen maksuslippiin.”
“Siisti, turvallinen, hyvä sijainti. Luotettava”
“Suppea salaatti eikä tiskissä vaihtuvuutta. Pitsoilla liikaa painoarvoa menussa. Lounasbufeen puuttuminen”
“Hinta ja laatu olivat ok.”
“Hyvä ruoka ja sujuva palvelu. Ruuan sai sopivassa ajassa”
“Yhdessä tilauksessa oli väärä kastike ja lasten ranskalaiset tulivat jäljessä kun ne oli unohtuneet annoksesta.”
“hyvä ruoka”
“maksaminen hidasta.”
“Syntymäpäivä huomioitiin ilmaisella jälkiruualla. Tarjoilu oli nopeaa ja ystävällistä. Ruoka (graavilohialkupala, pitsat ja pasta)oli herkullisia.”
“Nuori, mukava ja iloinen henkilökunta. Osasivat palvella hyvin myös meidän erituisryhmän asiakkaat.”
“Huipputason henkilökunta.”
“Oli ystävällinen palvelu. Pizza oli maukas.”
“Salaattipöytä on välillä tyhjillään tai sotkuinen. Leipä on harvemmin tuoretta.”
“Erittäin maittava ruoka ja hyväkäytöksinen ja hyvän näköinen tarjoilija”
“Siivoukseen ja yleis siisteyteen pitää satsata. Esim. Pöytämme oli myynti tiskin ja seinän vierustalla niin vieressä oleva suoja ikkuna oli roiskeissa sekä pölyiset listat.”
“Aivan mahtava asiakaspalvelu. Nuori tarjoilija huomio minut aikuisena kuin myös 3 vuotiaan tyttäreni. Kaikki sujui oikein mainiosta ja viihdyimme. Ruoka oli hyvää ja houkuttelevaa niin kuin monesti lapsella täytyy ollakin. Lisäksi iso plussa teille hyvästä leikkipaikasta joka oli siisti ja paljon erilaisia tavaroita. Ihan bueno koko kokemus. Kiitos.”
“Alkupala olivat tylsiä”
“Ilmapiiri ja salaattipöytä ja lasten nurkkaus!??”
“Voisi olla jotain sesonkimenuja, alkaa olla jo syöty lista kertaalleen....”
“Isänpäivä LOUNAS ihmisiä runs jonossa, silti ei kiireen tuntua. Hyvä palvelu, kiitos????”
“kalusto, salaattipöytä”
“Ystävällinen palvelu. Olimme Rovaniemellä neljä päivää ja en tiedä milloin tulemme suravan kerran. Kävimme neljän päivän aikana kaksi kertaa,koska ensimmäinen kokemus oli miellyttävä ja ruoka hyvää.”
“Viinivalikoima ei ollut paras. Emme yleensä käytä italialaisia viinejä. Käytämme Afrikkalaisia,Australilaisia ja Cileläisiä. Ei muodostunut ongelmaksi.”
“Ruoka maistui hyvältä, oli lämmintä ja sopivan kokoinen annos.”
“Tullessamme ravintolaan tiukan aikataulun ehdoin koimme tulevamme huonosti ymmärretyksi. Heti alussa - Näimme kyllä tarjoilijoita, mutta viittoilustamme huolimatta heitä ei tuntunut saavan paikalle. Ajattelimmekin, että onko mentävä antamaan tilaus tiskille. Saimme lopulta antaa tilauksen ja saimme annoksemme. Useaan otteeseen viittoilimme taas, että saimme ilmoittaa haluavamme laskun. Ja taas odotetaan... Olettaisin, että kun selvästi jo tilausta antaessamme ilmoitimme, että meillä on kiire / aikatauluista oli sovittu - niin tarjoiluhenkilökunnan on mahdollista lähtökohtaisesti ymmärtää, mitä heiltä odotetaan - Asiakaspalvelua!”
“Maistuva ruoka, edullinen hinta, rauhallinen ruokatila +ilmainen parkkipaikka”
“Salaattipöytä tylsä”
“1 vuotias lapsenlapseni huomioitiin ihanasti Sai vielä pikku auton lähtiessämme pois.”
“Asun tällä hetkellä Helsingissä joten ei niin useasti pääse käymään, joka kerta Rovaniemellä ollessamme käydään Rossossa ??”
“Erittäin ystävällinen, asiallinen tarjoilija (nuori nainen). Näin ei ole joka kerta ollut!”
“Melko tyyris, vaikka asiakasomistaja hinnalla olikin ruoka.”
“Tunnelma oli kiireetön, sisustus aistikas ja rauhallinen, asiakaspalvelu oli hyvää. Lapsikin otettiin hyvin huomioon.”
“Ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka, yleisilme siisti.”
“Perushyvä”
“Kana raakaa, salaatti vetistä”
“Ystävällinen henkilökunta. Rauhallinen, kiireetön tunnelma kun kokoonnuttiin ystävien kanssa.”
“Ruokalista voisi olla hiukan monipuolisempi.”
“Hyvä ruoka, mukava nuori henkilökunta, viihtyvyys.”
“ystävällinen henkilökunta”