Frans & Michelle on hyväntuulinen ja mutkaton ravintola, jonka bistrotunnelmissa nautitaan ranskalaisia klassikoita, kauden parhaita makuja sekä paikallisista raaka-aineista valmistettuja sesongin makuja. Tervetuloa! 

Ryhmävaraukset ja tiedustelut 

Myyntipalvelu p. 010 764 2000 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) tai sales.suur-savo@sok.fi

Asiakastyytyväisyys

4,2

Ruoka (4,2)
Palvelu (4,2)
Tunnelma (4,0)
Lapset (3,5)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 22.09.2020 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Hyvä palvelu Riika onnistunutta”
“Ruoka-annos oli todella hyvää! Liha oli suussa sulavaa...”
“Tarjoilija oli oikein miellyttävä ja ystävällinen. Valitsemamme ruoka vastasi hyvin odotuksiamme ja meille suositeltu viini täydensi hyvin aterian.”
“Erinomainen palvelu 20.08. Mikkelissä. Miestarjoilija Huomioi meidät hyvin??”
“Perus hyvä paikka”
“Gluteenitonta ruokaa löytyi hyvin listalta ja tilatessa vielä varmistin glutenittomuuden. Silti tarjoilija toi alkuleivät normaaleina, mutta korjasi kun kysyin gluteenitonta. Ei haitannut tunnelmaa??”
“Siisti, miellytävä paikka, ruoka hyvää ja henkilökunta leppoista:))”
“Ruoka ei ollut niin hyvää kuin olisin toivonut, mutta muuten kaikki oli hyvin ja lasten listalla oli hyviä vaihtoehtoja ja lapsille ruoka maistui hyvin.”
“Asiantunteva ja ystävällinen henkilökunta ja ruoka aina yhtä maistuvaa ja kauniit ruoka annokset riittänee perusteluihin.”
“Ruoka oli maukasta, mutta emme ehkä olisi tulleet ravintolaan jos emme olisi yöpyneet Sokos hotellissa.”
“Palvelu oli hyvää ja sujuvaa. Ruoka maistui hyvältä. Tunnelma oli miellyttävä.”
“Palvelu oli hyvää ja nopeaa, olimme toki tuolla hetkellä ainut aterioiva ryhmä. Meitä oli seitsemän ja homma sujui nopeasti. Tarjoilija ei aivan ollut ajan tasalla ruoka-allergia asioista, mutta varmisteli niitä keittiöstä hyvin.”
“Kaikki toimi hyvin”
“Oli todella hyvä paikka.”
“Hyvä ruoka joka kerran kun olemme käyneet, miksi siis en suosittelisi?”
“Koin ruoka-annokset tavanomaisina ja pettymys oli kyllä lisukkeena tilattu vihersalaatti, jossa ei ollut mitään mausteita eikä kastiketta tarjolla (johtuikohan Koronasta ettei suolaa ja pippuria tai salaatin kastiketta ollut tarjolla pöydässä), joten salaatti oli täysin mauton. Hampurilaisessa on hivenen liian pieni annos kastiketta, loppui kesken. Hampurilaispihvi oli oikein onnistunut. Talon punaviini oli hyvää ja tarjoilijat olivat oikein ystävällisiä. Siksi annoin numeron 8, ruoka ei oikein yllättänyt positiivisesti.”
“Kaikin puolin hyvä ravintolakokemus.”
“Ruoka oli maittavaa”
“Pysähdyimme syömään kesälomareissulla ollessamme Mikkelin ohi ajaessamme. Ruoka ja palvelu oli erinomaista ja varmasti, kun seuraavan kerran käyn Mikkelissä, tiedän mihin menen syömään.”
“Hyvä palvelu tarjoilijalle 10, olisikohan ollut Keila nimeltää”
“.”
“Kun käyn niin harvoin Mikkelissä ja en tiedä käyväkö ystäväni siellä niin tuskin tulee keskustelua koko asiasta.”
“Olemme jo suositelleet ja palasimme sinne uudelleen paluumatkallamme.”
“Oli nii hyvvää”
“Ruoka oli maistuvaa”
“Ruoka oli todella maistuvaa ja ilmapiiri ravintolassa oli miellyttävä (ei taustamusiikkia ja hyvä akustiikka)”
“Kaikki toimi hyvin muuten, paitsi asiakasmäärän noustessa henkilökunnan tai yleensä resurssien vähyys versus asiakasmäärä aiheutti sen, että odotusajat nousivat kohtuuttoman paljon.”
“Kaikki sujui mallikkaasti; palvelu pelasi. Jäi hyvä fiilis ??”
“Corona Virus CD19 aika. Tämä huomioon ottaen kaikki 'pelasi' hyvin. Kiireestä huolimatta palvelu toimi ' kiitettävästi, kun skaalataan lukuarvot vastaamaan arvoja hylätty =0-5, tyydyttävä =6, 7= erttäin tyydyttävä, 8=hyvä, 9= erittäin hyvä, 10= kiitetettävä, saadaan parempi käsitys vertailuasteikosta.”
“Kaikki muuten ok, mutta edustan pysäköintiaika liian lyhyt...”
“Mikkelissä on huonosti vaihtoehtoja”
“Erittäin hyvää ruokaa. Maksapihvini oli hyvin tehty. Palvelu oli nopeaa ja ystävällistä.”
“Upea henkilökunta, ruoka oli hyvää”
“Siisti, hyvä ruoka ja mukava henkilökunta”
“Ruoka oli maittavaa ja esillepano hieno esteettisesti.”
“Palvelu ja ruoka olivat erinomaista.”
“Mukava paikka Hyvä ruoka”
“Palvelu ja ruoka olivat erinomaisia. Vierailusta jäi hyvä tunne. Asiakas huomioitiin kiireestä huolimatta erittäin hyvin. Henkilökunta teki selvästi parhaansa, että asiakas viihtyisi.”
“en halua perustella”
“Kaikki onnistui hyvin ??”
“Hyvä ruoka ja hyvä palvelu, parkkipaikka löytyi vähän tuurilla eikä ollut selkeästi voisiko Ravintolan asiakkaat viedä auton hotellin parkkihalliin..”
“Muuten ok mutta miljöö epätunnelmallinen. Iso halli vanhahtavalla sisustuksella. Osa ravintolasta oli uusittu mutta tämä alue sijaitsi hotellin aulassa, joka söi tunnelmaa.”
“Perusravinrola, ei erikoisen mieleenpainuva tai idyllinen sisustus”
“Vegaanimenu oli erittäin herkullinen. Muutaman potun verran pienempi annos olisi ollut täydellinen. Samaa mieltä oli miesystäväni. Kiitos ammattitaitoisesta ja miellyttävästä, rennosta palvelusta.”
“Tarkoitetaanko tällä kaikkia vastauksia vai nimenomaan tämän sivun vastausta? Joka tapauksessa tarjoilija oli erittäin ystävällinen. Kyseessä oli Juhannusaatto ja ravintolassa oli poikkeuksellisen vähän asiakkaita. Sen vuoksi tulimme huomioiduiksi varmasti normaalia paremmin ja palvelu oli normaalia sujuvampaa. Ravintolakäynnistä jäi erittäin positiivinen vaikutelma ja hyvä ruoka kruunasi illan.”
“Helteellä ravintolassa oli järkyttävän kuuma!”