Frans & Sophie on rennon ranskalainen bistro, jossa yhdistyvät rakkaus hyvään ruokaan ja siitä nauttimiseen. Löydät viihtyisän ja mutkattoman Frans & Sophie -bistron Kuopion sydämestä, Original Sokos Hotelli Puijonsarvesta. Ranskalainen keittiö ja kupliva elämänilo yhdistyvät Frans & Sophie -bistrossa hyväntuulisen hurmaavalla tavalla.

Tervetuloa nauttimaan yhdessäolosta, ilosta ja hyvistä mauista!

Bon appétit!

Asiakastyytyväisyys

4,2

Ruoka (4,2)
Palvelu (4,2)
Tunnelma (4,2)
Lapset (4,0)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 15.10.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Siisti ja valoisa ravintola”
“Ruuat kauniisti esillä. Hyvä tunnelma.”
“Simpukkaperjantai, hyvä salaattipöytä”
“Hyvä ruoka”
“Mukava sisustus ja henkilökunta”
“Sain vatsakipuja ruuasta (luultavasti, ainakin alkoi heti ravintolasta lähdettyäni). Ruokalista iltaisin on sangen suppea, ja kallis.”
“Ihana tunnelma, sisustus, ruokalista ja henkilökunta, herkullinen laadukas ruoka ja viinit.”
“Ruuhkainen usein illalla”
“Salaattipöytä lounaalla. Edellisellä kerralla söimme päivällä A la carte - listalta ja kaikki annokset olivat herkullisia ja kauniita.”
“Ruoka ja siihen suositeltu viini olivat todella hyviä.”
“Aika varma valinta, vaikka joskus on sattunut vähän huteja.”
“Vähän ketjumainen ravintola.”
“Maukas ruoka.”
“Hyvä ruoka”
“Olin ystäväporukalla vauvajuhlissa ravintolassanne, tila oli koristeltu hyvin kauniisti ja sopi tilaisuuteen.”
“Maukasta ruokaa, kauniisti tarjolla lautasella.”
“Samaan aikaan tuli n. 50 henkinen ryhmä jolloin odotettiin ruokaa puolitoista tuntia, mukana meillä oli 1 ja 3 vuotiaat lapset. No, onneksi ne viihtyivät.”
“Kaupungin paras grillipihvi”
“Ruoka ,tunnelma ja asiakaspalvelu”
“Helppous”
“Ravintolan yleisilme on erittäin miellyttävä ja ilmava. Pidän juuri tuon tyyppisistä ravintoloista. Erittäin hyvin jäi mieleen ravintolan avonainen keittiö. Se on todella kiva. Myös ravintolan henkilökunta on erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista. Kaikessa kokonaisuudessaan erittäin miellyttävä käynti.”
“Kokki tuli kyselemään”
“Ystävällinen, huomioiva ja rento palvelu sekä ammattitaitoinen.”
“Hintataso on s-ryhmän ravintoloiden mittakaavassa kallis. Kuitenkin isossa osassa pääruoka-annoksia lisukkeet ovat luokkaa 'ranskalaiset ja vihersalaatti' ja tämä vihersalaatti käytännössä tarkoittaa muutamaa salaatinlehteä ja kirsikkatomaattia. Eli kaikkien annosten taso ei vastaa niistä pyydettyä hintaa.”
“Hyvä palvelu ja viihtyisä ympäristö.”
“Lasten hampurilaisannokset olivat huonot. Ei lasten annos, ehkä aikuisten?”
“Tarjoilijat vaihtuivat koko ajan ja yksi heistä oli hieman koppava.”
“Toimiva, ystävällinen palvelu. viihtyisä.”
“Lasten leikkihuone. Arkipäivänä oli rauhallista. Siistiä. Miellyttävä henkilökunta. Tilasimme listalta annokset. Epäselväksi jäi olisiko ollut lounastarjoilua ? Sitä emme kuitenkaan olisi otteneet, joten ei siis haitannut. Ainoastaan pieni miinus, pöydältä ei korjattu pois muita ruokailuvälineitä. Seureemme yhdelle jäsenelle ei huomattu tuoda haarukkaa joka jostain syystä puuttui ? Otti sen sitten itse tyhjältä paikalta.”
“Henkilökunta oli ystävällistä ja tarjoutuivat itse tuomaan gluteenitonta leipää alkupalaksi koska minulla gluteeniton ruokavalio. Kiva tunnelma”
“Ruoka-annos oli mauton. Tilasin päivän annoksen joka oli broileria, ranskalaisia ja kastiketta. Broileri ei maistunut miltään ja kastiketta olisi saanut olla enemmän. Pääruoka oli oikeastaan ainoa miinus.”
“Hyvä ruoka”
“Ruokalista voisi olla laajempi”
“Miellyttävä tunnelma ja hyvä ruoka.”
“Pöydät keikkuu => kiilat ei pysy paikallaan!!!! Musiikkia en kaipaa taustalle. Ruokaa saa odottaa aika kauan.”
“Helppo käydä hotellin yhteydessä.”
“Ainakin alkupalaruokana etanapannun taso vaihtelee. Ensimmäisenä iltana saimme erittäin hyviä, valkosipulille ja roquefort-juustolle maistuvia etanoita, ja siitä innostuneena menimme seuraavanakin iltana. Silloin etanoista oli unohtunut vähän kaikki, mutta varsinkin valkosipuli. Ihmetyttää myös, miksi asiakasomistajaviineistä ei mainita mitään; niitä ei ole ruokalistassa eikä missään muuallakaan ravintolatiloissa mitään mainintaa. Mainos on hotellin ovessa ja hississä, mutta ei missään ravintolan sisällä, eikä niistä kukaan tarjoilijakaan sano mitään.”