Amarillo yhdistää niin ystävät kuin tuntemattomat ja saa jengin viihtymään saman pöydän ääressä. Tyyliltään Amarillo on raikas ja reilu, mutkaton ja energinen. Ruokalistalta löytyy reippaasti tuoreita makuja parhaita lemppareita unohtamatta. Ja tietenkin tarjolla on myös kurkun kostuketta ja mukavaa fiilistä. Ainutlaatuista kokemusta kaipaavan kannattaa varata paikkansa The Tableen. Koko illan kestävä elämys tarjoaa herkuttelua, viihdettä ja paljon iloisia yllätyksiä!

Tule testaamaan, viihtymään ja löytämään uusia frendejä!

Asiakastyytyväisyys

3,9

Ruoka (3,9)
Palvelu (3,9)
Tunnelma (4,0)
Lapset (4,0)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 23.07.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Uusi ilme ja varsinkin asiakaspalvelussa oleva henkilö”
“Iloinen ja huomaavainen henkilökunta”
“Pääkallokuvat ikkunassa olivat luotaantyöntäviä, ja antoivat ulospäin ihan väärän kuvan ravintolasta. Jopa niin paljon, että emmimme mennä sisään.”
“Aito, välitön, ystävällinen ja rento. Hyvä sijainti. Parkkipaikat vieressä. Siistit saniteettitilat. Ja tietenkin hyvä ruoka.”
“Ruoka oli hyvää”
“Jälkiruokaa ei ollut lounastarjoilussa enää, niin kuin aiemmin. Kun en juo kahvia, olisin toivonut pienen makean jälkiruuan. Lohi, joka oli lämmin pääruoka oli loppu jo heti silloin yhdentoista jälkeen. Sitä joutui odottamaan lähes kymmenen minuuttia. Lounastauolla ei ylimääräistä aikaa odotteluun ole.”
“Erittäin lapsiystävällinen perheravintola, jossa koko perhe tunsi itsensä tervetulleeksi. Lapsi huomioitiin aivan uskomattoman hienosti, mitä ei monessa perheravintolassa ei ole tullut vastaan. Tulemme varmasti toisenkin kerran kun käymme Kouvolassa.”
“Koiraystävämmekin huomioitiin vesikipolla :)”
“-”
“Musiikki oli aika kovalla vierailun ajan, joten keskustelu oli hieman vaikeaa.”
“Paikan sijainti, ruoan maku, henkilökunnan huomaavaisuus ??????. Koska olin yksin, kiinnitin huomion muihinkin asiakkaisiin ja heidän saamaansa palveluun; erinomaista toimintaa tarjoilijoita.”
“En käyttänyt saniteettitiloja tai kierrellyt salia muuten/valinnut pöytää. Nopea ruokailu, joten useampaa kokemusta ei vielä ole.”
“Ravintolan ulkonäkö ihan mahtava remontin myötä. Hyvin kodikas ja lämmin. Henkilökunta ihanan rentoa ja ammattitaitoista. Asiakaspalvelu toimii hienosti!”
“Kasvisruokavaihtoehtoja edelleen vain pari. Chevreburgeri on hyvä, mutta sitä ei haluaisi syödä joka kerta. Kasvispihvillä täytetyt tacot olivat maultasn toimivat, mutta ravintolaruokana taco on mielestäni epäkäytännöllinen. Pehmeä tortilla olisi helpompi ja siistimpi syödä. Tapaslautanen oli ihan mahtava, jos siitä saisin jonku kasvisversion esim. juustolla, olisi hieno juttu.”
“Viihtyisä ravintola”
“Jotkin tarjoilijat toisinaan eivät osanneet hommiaan ja heillä oli kiire.”
“Nyt on ajan tasalla ilme ja hyvä fiilis, kiva palvelu erityisesti ❤️.”
“Korkeat hinnat”
“Siisti, hyvin onnistunut sisustus, hyvä ruoka ja palvelu”
“Avara ja viihtyisä”
“Hyvä valoisa yhtenäinen kokonaisilme verrattuna entiseen ilmeeseen.”
“Ihana uusi ilme, todella ystävällinen ja asiansa osaava henkilökunta.”
“Hyvä ruoka kohtuulliseen hintaan.”
“Hyvä ruoka, ystävällineen hlö kunta, rauhallinen tunnelma, nopeus.”
“Hintataso”
“Hyvä ruoka ja sijainti”
“Henkilökunta on ilmeisesti uutta ja vielä sattuu pieniä kömmähdyksiä”
“Tyylikäs ajanhenkinen sisustus ja siisteys. Varsinkin sisustus oli mielestäni upea wc tiloja myöten.”
“Ehkä henkilökunnan näkymättömyys ja olisin kaivannut enemmän infoa mistä esim ruokajuoma vesi ja kahvi haetaan. Nyt vähän jouduin niitä etsiskelemään kun istuin eri puolella ravintolaa.”
“Hyvät drinkit, kiva terassi ja ravintola näyttää tosi hyvältä.”
“Burgeri oli aika mauton.”
“monipuolinen lounasbuffet ja kilpailukykyinen hinta”
“ystäväni valitti, ettei liha ollut hänelle mieleen. Itse en syö juurikaan lihaa.”
“Hyvä ruoka ja palvelu”
“Mukana ollut kaveri sanoi, ettei pöytää ollut pyyhitty, oli kuulemma epäsiisti.”
“Ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta. Otti myös lapset hyvin huomioon.”
“Reipas, huumorintajuinen, erittäin rempseä ja mukava henkilökunta joka sai aikaan tunteen, että olin arvokas asiakas ja minua oli mukava palvella.”
“Annos oli erilainen kun aiemmin muualla Amarillossa. Pieni.”
“Hienoa uudistunut ilme ja muutenkin kaikki toimi todella hienosti”
“Juhlimme mieheni kanssa tapaamisemme 40v.-päivää ja mainitsin tarjoilijallekin. Hän onnitteli, toi meille jälkiruoan yllättäen, joka oli jätskiä ja 'savu'-efektillä koristeltu!!! Tämä oli tosi iloinen yllätys, josta tuli todella hyvä mieli. Tarjoilijamme oli myös iloinen, nuori tyttö, joka ymmärsi panostaa asiakkaan tyytyväisyyteen ja varmisti kohteliaisuudellaan, että tulemme varmasti takaisin. Palvelu oli koko ajan asiallista ja tarjoilijamme tunsi hyvin 'myytävät' tuotteet eli osasi kertoa hyvin menun tuotteista. Eli todella sujuvasti meni ja vatsatkin tulivat täyteen burgereista :) Ja kyllä muutama muukin tarjoilija kävi kyselemässä, tarvitsemmeko jotakin. Vielä lämmin kiitos meiltä, palautetta laitoimmekin jo facessa Positiivinen Kouvola-sivuilla.”
“Palvelu”
“Henkilökunta oli erittäin miellyttävää ja avuliasta”
“Istuttiin ikkunan vieressä ja huomio kiinnittyi ikkunassa oleviin hämähäkin seitteihin joita oli aika paljon. Ei kylläkään vaikuta suositteluun mutta halusin ilmaista asian,se vähän häiritsi.”
“Yleisilme siisti, ystävällinen henkilökunta ja hyvä ruoka.”
“Todella ystävällinen henkilökunta”
“Jäi sellainen käsitys että ruokavalikoima olisi heikentynyt ja annokset kallistuneet”
“Mukana oli kolme lasta (4,6,8v) ja heille ei oikein ruoka maistunut, niin tarjoilija teki taikatempun ja antoi pelipoletteja niin alkoi lapsille ruoka maistumaan. Kiitos koko henkilökunnalle, oli ikimuistoinen ravintolakäynti lapsille ja aikuisille :)”
“Hyvä ruoka ja nopea palvelu”
“Tarjoilijat eivät antaneet meidän syödä rauhassa, vaan kävivät koko ajan kysymässä tarvitsemmeko jotain. Kyselyminen on hyvä asia, mutta kahdeksan kertaa aivan liikaa!”
“Siisti ja miellyttävä ilmapiiri.”
“Siisti paikka ja ystävällinen henkilökunta sekä Tiina Palonen.”
“Vuoropäällikkö Valtteri oli todella miellyttävä ja kohtelias. Kiitos hänelle!”
“Natiseva markiisi”
“Amarillon uudistus on kyllä osunut nappiin ainakin lounaan osalta. Salaattipöytä erityisesti oli todella houkutteleva! Seurueessamme jäätiin kaipaamaan ainoastaan jälkiruokaa, edes jotain pientä makeaa kahvin kanssa. Ravintolan sisustus on myös nyt tosi kaunis.”
“Palvelu oli vähän hidasta. Terassilla lautaset jäivät pöytiin, joka houkutteli linnut parveilemaan ympärille.”
“Olen asioinut usein Lahden Amarillossa, missä on sama uusittu ruokalista. Kouvolan annokset ovat selkeästi näyttävämpiä ja maistuvampia.”
“Lokkeja terassilla”
“Ravintolan remontin myötä ilmeisesti myös henkilökunta on käynyt jonkin sortin remontin läpi; Palvelu on parantunut huimasti, ja kanssakäyminen oli varsin välitöntä.”
“Ihana ja huomioiva asiakaspalvelu!”
“Vegaaneja vaihtoehtoja voisi olla enemmänkin tarjolla.”
“Kotimainen karitsanliha.”
“Jo toisen kerran tilatessani gluteenittoman purilaisen joudun palauttamaan sen, koska se ei oöe ollut gluteeniton”
“Ei nachoja alkupalaksi, vaikka ennen on aina saanut”
“Vastaanotto oli lämmin ja ruoat todella herkulliset.”
“Turhan vähän istuma-/pöytäpaikkoja, ensimmäinen Amarillo ikinä missä joutunut odottamaan pöytään pääsyä. Ja musiikki aivan liian kovalla.. kyseessä ei tietääkseni ole mikään yökerho. Hankala oli kuulla keskustelukumppanin ja jopa tarjoilijan ääntä välillä.”
“Siisti uusittu yleisilme, kokeilemisen arvoinen.”
“Siisteys, huomioiminen ja erityisruokavalion löytyminen.”
“Upea sisustus!”
“Hampurilaisleipä oli vähän kuiva. Ja isossa kokiksessa liikaa jäitä.”
“iloinen ja asiantunteva tarjoilija”
“Vuoropäällikkö nuori mies oli rento ja mukava asiakaspalvelija, pilkettä silmäkulmasss”
“Hampparin pihvi hieman ylikypsä korppu”
“Tila on nyt viihtyisä”
“Ruoklista on lähes sama kuin aina ennekin, makuasioita, mutta minusta olisi kaivannut uudistusta”
“Hyvää ruokaa!”
“Miellyttävä, ahkera henkilökunta. Hyvä ruoka.”
“Uusittu ravintola kaipaisi vielä akustiikkaan panostusta. Kova kilinä, hälinä. Taustamusiikki meni jossain vaiheessa liian kovalle, ei enää ollut kiva keskustella pöytäseurueen kanssa. Ruokailimme pe 18-20:30. Ikkunapöytä oli kiva, mutta aurinko porotti suoraan sisään. Ilmeisesti vanhoilla logoilla varustettua markiisia ei voinut käyttää varjostukseen. Ravintolan wc-tilojen käsipapereille tulee järjestää isot jäteastiat. Lattia oli täynnä käytettyjä papereita. Lavuaarien välissä reikä mistä voi tiputtaa paperin, mutta roskis auttamatta liian pieni, sekä nurkassa oleva poljettava roskis aivan turha pienuutensa ja epäkäytännöllisyytensä takia huono valinta. Henkilökunnalle tarkkuutta myös kaataessa annoksen päälle sytytettävää lientä, pojan housuille roiskui ja syttyi myös samalla palamaan, kun ruoanpäälle kaadettu sytytettiin. Ei onneksi syntynyt mitään vahinkoa.”
“Herkulliset ruuat ja ihana henkilökunta.”
“Täysin uudistunut, kaikilta osin. Ja ainoastaan vain positiiviseen suuntaan. Vielä on pientä alku takkuilua, mutta luotan siihen, että sekin korjaantuu lyhyen ajan sisällä. Hyvä henkilökunta!”
“Hinnat ja palvelu”
“Remontin jälkeen paikka on käytännössä kuin uusi ja myös palvelu oli loistavalla tasolla. Ruoka maistui ja kaikki oli kohdallaan, toivon todella että tämä yleisilme säilyy.”
“Joku aika sitten saatiin annoksen mukana rasvassa kiiltäväksi kovettuneita ranskalaisia perunoita, tästä kerrottiin tarjoilijalle ruokailun päätteeksi nii saatiin jäätelöt jälkiruoaksi korvaukseksi,”
“Ei mitään”
“Tarjoilijalla ei ole paljon kokemusta, muuten on hyvä.”
“Erittäin viihdyttävä sisustus, mielellään viettää aikaa pitempäänkin. Jättää hauskanoloisen tunnelman!”
“Musiikki himpunverran liian kovalla seurusteluravintolaksi. Kiireessä osa tilauksista unohtui mutta asia korjattiin hyvin nopeasti. Olisin myös toivonut kerrottavan ravintolan uutuuksista.”
“Keittiöstä tuleva ruoan 'käry' häiritsi. Pöytävalintamme oli huono.”
“Uudet kassat hidastivat. Oli paljon ihmisiä lounasaikaan, ruokaa joutui odottamaan.”
“Amarillon remontti oli onnistunut ja ravintola on nyt trendikäs, viihtyisä ja kauniisti sisustettu!”
“Tarjoilijoiden pöytiin ohjaaminen ja ohjeistus oli hämillistä. Paikkoja oli jäljellä runsaasti vaikka olikin ruuhkaa, mutta silti ennen pöytiin menoa jo varoitettiin että ruuassa kestää kauan, noin tunti. Tämä sai miettimään miksi paikkoja on paljon enemmän suhteessa keittiön henkilökuntaan ja kapasiteettiin vetää nopeammalla sykkeellä ruokia pöytään!”
“Erittäin iloinen henkilökunta ja paras oli tarjoilija joka kertoi ettei osaa vielä kaikkea mutta selvitti ja hoiti asiat oikein hyvin”
“Kasvispihvit oli erittäin kuivia”
“Siisti vaikutelma ja ystävällinen henkilökunta??”
“Viihtyisyys, uusi ja erilainen lounasravintola. Tosin kävin perättäisinä päivinä niin salaatit oli samat. Ekalla kerralla ei suositeltu lounaspassia. Seuraavana päivänä kyllä ja vanha passini yhdustwttiin uuteen ha annettiin eillinen leima. Olen suositellut paikkaa monelle ystävälleni”
“Uusi avara ja tilava ilme”
“Ruoka ei ole enää yhtä hyvää kuin ennen remonttia, valikoima on supistunut buffetissa ja lounaalta puuttuu jälkiruoka!”
“Remontin jälkeen todella viihtyisä, tulen varmasti käymään ystävien kanssa enemmän ravintolassa. Ennen piti miettiä mihin ravintolaan menisi, jopa toiselle paikkakunnalle piti lähteä. Enään ei tarvitse! Ihan huippua!”
“Remppa on onnistunut. Ilme raikastui.”
“Mielestäni oli outoa että jälkiruoka jäätelöannoksessa oli kolme jäätelöpalloa ja olisin halunnut yhden niistä vaihtaa toiseen makuun niin se ei onnistunut. Sitä ei tarjoilijan mukaan saa vaihtaa.. Tarjoilijoiden uusi tuttavallinen tyyli oli osittain väkinäistä/päälleliimattua. Juttua yritettiin keksiä vaikka tyhjästä. Mielestäni parasta asiakaspalvelua on osata lukea tilannetta, eli jos asiakkaat haluavat olla rauhassa annetaan heidän olla.”
“Palvelu ystävällistä, paikassa hyvä tunnelma”
“Tyytyväisyyttä ei varmistettu, laskutus hidasta”
“Wow sisustus, esteettömyys(ei tasoeroja), invavessa! Mahtavia uudistuksia!”
“Ruokia sai odottaa suht kauan...”
“Tunnelma. Terassi. Ruoka”
“Ymmärrän ettei konsepti suosi lapsiperheitä, MUTTA se on todella iso miinus ettei ravintolassa pysty edes vaippaa vaihtamaan. Keskellä ravintolaako kakkavaipat pitää vaihtaa jos ei halua lastaan vessan lattialle laittaa? Vai eikö perheitä haluta ollenkaan asiakkaaksi?”
“Ystävällinen ja reipas henkilökunta”
“Ruokaillessa musiikki liian kovaa vanhoille korville”
“Ravintolan ilme todella siisti, ruoka erinomaista ja vastaanotto ystävällinen ja läsnäoleva myös lapsille.”
“Annoksen astioiden kannet olivat tuodessa kiinni ja tulikuumat (kalliimpi annos vadilla joka liekitettiin)”
“Iloinen henkilökunta ja uudistettu ilme. Hinta laatu suhde varsinkin ruuissa on miinusta.”
“Ruokien hinta laatu suhde.”
“Suurimmaksi osaksi hyvä ruoka ja palvelu”
“Henkilökunta on toisinaan hidasta, vaikka tilaus olisi jo valmis, he usein jäävät vain juttelemaan keskenään, jonka takia joskus odotusajat vähän pitkiä”
“Uusi tyylikäs sisustus”
“Lounasaikaan moni ruoka loppui kesken. Sain kysellä annostani uudelleen.”
“Uusi ilme on todella siisti ja viihtyisä, tunnelma hyvä. The table vaikutti mielenkiintoiselta.”
“Henkilökunta oli reipasta ja ystävällistä.”
“Palvelu, siisteys, ajanmukaisuus, the table.”
“Hinta vaikutti nousseen.”
“kaunis uusi sisustus, siistit vessat”
“tarjoilijoilla alkukäynnistys vaikeuksia toisena aukiolopäivänä remontin jälkeen, asiantuntemus vielä hakusessa. Yli tunnin odotusaika vähentää halua käydä nopeasti syömässä ennen muita kesäpäivän rientoja ja tapahtumia, kaikki eivät voi viettää ravintolassa kahta tuntia leppoisasti odotellen, etenkin kun on lapsia mukana.”
“Ravintola viihtyisä. Ja kun aikaa kuuluu uskon että henkilökunnan ammattitaitokin kasvaa.”
“Ruoka vähän mautonta.”
“Ennen oli hyvää ruokaa. Kiva terassi missä voi myös syödä”
“Epäasiallinen ja välinpitämätön suhtautuminen asiakkaisiin. mikrossa lämmitettävä ruoka. siivoton paikka”