Rosso on tuttu italialainen klassikko, jonka rennosta tunnelmasta suomalaiset ovat nauttineet jo viidellä vuosikymmenellä. Meillä nautit rakastetuimmista klassikkoannoksista, upeista uutuuksista ja ennen kaikkea maankuuluista pizzoista. Rosso on iloinen ruokapaikka, johon olet tervetullut porukalla kuin porukalla!

Rosso on perheravintola, ja lapsiasiakkaat ovat erityisen tärkeitä. Lasten omalta ruokalistalta löydät takuuvarmat herkut hetkeen kuin hetkeen, ja viihdykettä tarjoaa lisäksi lasten oma leikkinurkkaus.

Rossossa on aina runsaasti erilaisia asiakasomistajan etuja. Asiakasomistajana saat parhaiden kampanjahintojen lisäksi muun muassa lastenruoat ja jälkiruoat aina edulliseen S-Etuhintaan.

Myös ryhmille on tarjolla kimppa-alennuksia.

Benvenuti – Tervetuloa!

Asiakastyytyväisyys

4,0

Ruoka (4,0)
Palvelu (4,1)
Tunnelma (3,9)
Lapset (3,9)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 11.12.2018 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Useimmiten palvelu hyvää ja sujuvaa, ruoka lähes aina todella herkullista. Anni on taitava tarjoilija, samoin se nuori mies.”
“Musiikki oli yhdessä vaiheessa järkyttävää italialaisista ulinamusiikkia tai jotain lässyballadeja. Nyt se on hiukan parantunut. Asioin yleensä iltaisin, joten silloin toivoo vähän menevämpää musiikkia eikä mitään ulinaa :)”
“Iloinen ja asiantunteva asiakaspalvelu. Syömäni katkarapubruschetta oli todella herkullinen ja tuore.”
“Iisalmen Rossossa ei erityisesti mitään, mutta suosin yleensä muita kuin ketjuravintoloita.”
“Lounas on aina hyvä”
“Tarjoilija oli ystävällinen ja aito asiakaspalvelija. Hänellä oli myös hyvä Savon murre, jolla palveli asiakkaita.”
“Ystävällinen henkilökunta ja erittäin hyvät pizzat.”
“Iloinen hekilökunta??”
“Todella nopea ja sujuva palvelu vaikka oli isänpäivä ja paljon porukkaa. Kiitos!”
“Hyvät ruuat ja palvelu”
“Ystävällinen henkilökunta!”
“Oma annokseni (broileria) oli mennyt liian kuivaksi.”
“Meillä oli tehty varaus netin kautta, kun saavuimme paikalle ei henkilökunnalla ollut tietoa varauksestamme. Selittelivät jotain ettei tule katsottua nettivarauksia. Tämän ei pitäisi vaikuttaa asiakkaan varaukseen. Onneksi oli tilaa ja saimme pöydän. Laskua maksaessa yritettiin veloittaa noin 100e liikaa, ihmettelin hintaa ja tarjoilija rupesi tarkistamaan niin meinasi veloittaa meiltä jonkun toisen pöydän tilaukset.. ei pahoittelua tai muuta. Hieman epäpätevä vaikutelma jäi palvelusta. Jos emme itse olisi tajunneet, olisi veloitus ollut väärä. Huonoa asiakaspalvelua, edes pahoittelut olisi olleet paikallaan.”
“Hyvät pizzat. Erikoistoivomukset otetaan hyvin huomioon (esim. juhlakattaus)”
“Palvelua saa odottaa pitkään (liian vähän henkilökuntaa). Joskus joutuu jopa itse hakemaan baaritiskiltä lisää ruokajuomaa (jos siellä sattuu ketään olemaan). Lista saisi uusiutua useammin. Ainakin joku uusi ruoka-annos vaihtelua tuomaan.”
“Ruoka on maistuvaa ja palvelu hyvää”
“rauhallinen ilmapiiri, oma rauha loosissa, hyvä sisäilmanlaatu! hyvä, levollinen, tunnelmavalaistus.”
“alkoholitonta siideriä tai muutakaan vastaavaa ei ollut saatavilla!!!!!!”
“Rauhallinen tunnelma,leppoisat tarjoilijat,ruoka hyvää”
“Ruoka oli hyvää ja palvelu erinomaista, erityiskiitos nuorelle mies tarjoilijalle, nimeä en tullut katsoneeksi. Kuitenkin melko nuoren näköinen. Aivan huippu heittäytyjä ja persoona!”
“Ehkä ruokalistaa voisi päivittää useammin. Pitsat todella hyviä, mutta harmi kun nykyään ei saa pannupitsaa, ne oli ihan parhaita!”
“Ruoka-annos oli erittäin maukas ja tarjoilijat olivat hyvin ystävällisiä.”
“Ehkä sisustus olisi voinut olla vähän valoisampi ja vaaleampi.”
“ruokalista”
“musiikki liian kovalla”
“miellyttävä henkilökunta ja hyvä ruoka”
“Erittäin ystävällinen henkilökunta”
“Mukava ja rento palvelu.”
“Normaali salaatti /raastepöytä olisi huimasti parempi kuin antipasto.”
“Miellyttävä, aidon iloinen vastaanotto.”
“Huolella ja hyvin tehty maistuva ruoka. Asiakkaat edellä periaate näkyy myös kiireen keskellä. Monesti asiakasmäärään nähden henkilökuntaa on liian vähän mutta silti palvelu on hymyilevää ja asiakaslähtöistä ja saa hyvälle tuulelle. Lapset pyritään huomioimaan hyvin.”
“Ilmapiiri ok”
“Kaksi kahvia ja leivokset 22euroa”
“Lounasbuffassa asiointi sujuu nopsaan.”
“Salaatteja lounasbuffaan enemmän sekä lounaslista on sama liian usein (lisää uusia ruokia). Jälkiruoka takaisin.”
“Hyvä ja rauhallinen ilmapiiri. Palvelu oli sujuvaa ja humorististä. Ruoka oli todella maistuvaa”
“Erittäin mukava henkilökunta”
“Perusruokaa lounaalla, tietää mitä saa!”
“Kasvisvaihtoehdot vain muutaman kerran viikossa, lounaskäynti sovittava etukäteen listan perusteella.”
“asiakaspalvelu henkilökunta”
“Kun ei mitään suuria makuelämyksiä, paikka on ihan kelvollinen ja paikkakunnan tasoon nähden kai keskivertoa parempikin.”
“Pöydässäni lojui likaisia, rasvaläiskäisiä ruokalistoja.”
“Ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka ja leikkinurkkaus”
“Mukava hlökunta”