Turun Seurahuoneella Sokos Hotellien paras asiakastyytyväisyys

Onnistunut asiakaskokemus on avainasemassa, kun majoitustoimialalla rakennetaan pitkän ajan kilpailukykyä. Erinomainen asiakastyytyväisyys luo asiakasuskollisuutta sekä suositteluhalukkuutta. Tätä mitataan NPS:llä, joka tarkoittaa sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä ystävilleen tai kollegoilleen. Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneen NPS vuonna 2023 oli 83 ja hotelli palkittiinkin koko Sokos Hotel –ketjun parhaasta NPS tuloksesta Kuopiossa Original Sokos Hotel Puijonsarvessa.

-Tämä palkinto tuntuu erityisen hyvältä, koska tunnustus on tullut asiakkailtamme. Kiitos kuuluu koko ihanalle tiimillemme, joka on aina valmis palvelemaan ja onnellistamaan asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Asiakastyytyväisyys näkyy siinäkin, että olemme ykkösiä Turun hotelleista myös matkustajien arvioita julkaisevassa Tripadvisorissa, hehkuttaa hotelliryhmänjohtaja Tarja Jalonen Turun Osuuskaupasta.

S-ryhmän Matkailukaupan päivillä huhtikuussa palkittiin Sokos Hotellien loistavien työntekijöiden parhaimmistoa.

Lue koko tiedote täältä>>

Lisätietoja sokoshotels.fi>>

Kuvassa: Hotellipäällikkö Henna Hurme (vas.) ja hotelliryhmänjohtaja Tarja Jalonen (oik.).

Näissä ravintoloissa

Ravintolaketjut

Amarillo
Babista Kebab Revolution
Bacaro Doppio Cafe & Deli
Bistro
Chico's
Coffee House
Frans & les Femmes
Grill it!
Hesburger
Hophaus
La Famiglia
Oksa
Oluthuoneet
PizzaBuffa
Presso
Prisma Cafe
Public Corner
Rosso
Rosso Express
Rosso Pizza
Spaghetteria
Trattoria
VENN