Rosso Mylly, Raisio
Missä Rosso, siellä Italia.

SUOSITTU ROSSO KAUPPAKESKUS MYLLYSSÄ
Rosso on tuttu italialainen klassikko, jonka rennosta tunnelmasta suomalaiset ovat nauttineet jo viidellä vuosikymmenellä. Meillä nautit rakastetuimmista klassikkoannoksista, upeista uutuuksista ja ennen kaikkea maankuuluista pizzoista. Rosso on iloinen ruokapaikka, johon olet tervetullut porukalla kuin porukalla! Rosson ruokalistalla on paljon vaihtoehtoja myös erityisruokavaliota noudattaville, tutustu listaamme tai kysy lisää ravintolasta! Keittiö sulkeutuu puoli tuntia ennen sulkemista.
Löydät meidät Kauppakeskus Myllystä, Myllyntori, 2.krs - tervetuloa!
Raflaamosta löytyi 6 lounasravintolaa läheltäsi:
“Pimeä ja hiukan kalsea tuntu. Liian täynnä pöytiä.”
“Kermainen carbonara oli pettymys, odotin tuhdimpaa kokemusta.”
“Ahdas”
“Hieman levoton”
“Kana, jota söin oli hieman kuivaa. Perunat vähän pehmeitä.”
“maksaminen kestää huomattavan pitkään ja lihat/kanat usein kuivia.”
“Laskun saanti kesti hyvin kauan.”
“Tulimme harrastusryhmän kanssa varattuun aikaan paikalle, mutta selvästi varauksesta ei oltu tietoisia ja sitä alettiin äkkiä järjestellä, kun tulimme paikalle. Varaus oli kuitenkin minulle vahvistettu aiemmin kirjallisesti. Lisäksi aiemmalla käyntikerralla saimme ruuat niin nopeasti, että meillä oli yhtä aikaa alkusalaatti, alkupalat ja pääruoka pöydässä. Sitä edellisellä kerralla taas kasvissyöjä mieheni sai vegeannoksen sijaan liha-annoksen, että tällaisia pikkustipluja on tapahtunut vähän joka käyntikerralla.”
“Annokset olivat aika pieniä ja salaattipöytä suppea.”
“Ahdas yleisilme nuhruinen”
“Salaattipöytä oli huonontunut, eikä tuoretta leipää ollut lainkaan. Valitsin ruokapaikka hyvän salaatinkastikkeen perusteella ja nyt sitä ei ollut lainkaan.”
“Saisiko sitä epäterveellistä, mutta hyvää patonkia kuitenkin salaatipöytään, kiitos?”
“Salaatti pöydissä olisi parantamista,,,”
“ruoka oli keskenkertaista”
“Maksassani laskua oli niin pimeää en nähnyt kunnolla näppäimiä. Tipin maksaminen kortilla oli vaikeaa ja senjälkeen ruuat.”
“Jäävesi ja alkupala/lisuke (valkosipulileipä) olivat maksullisia, vähän yllätti”
“Tilattu ruoka ei ollut sitä mitä tilattiin. Sain hyvityksen virheestä-lapset ruoka kokemuksen :)”
“Lasten ruoka oli mautonta.”
“Edullista lounaslistaa ei ollut.”
“Sisätilat liian hämärät, toivoisin valoisampaa vaikutelmaa.”
“Menu on vähän suppeahko”
“Finns inte meny på svenska, vill ha flera alternativ på menyn”
“salaatti tarjonta vaatimatonta,eikä kahvia saanut samaan hintaan.”
“No ei ehkä estä tai vähennä suosittelua,mutta olen pettynyt, ettei alkuruokapöydässä ole enää melonia,eikä niitä ihania kukkakaaleja marinadissa. Iso miinus.”
“Ruoka oli hieman mautonta.”
“Viime kerralla seuralaiseni kana oli todella kuivaa ja mautonta, vaikka yleensä sekin on ollut hyvää”
“Istuimme ravintolan 'ulkopuolella', eikä tarjoilija kiinnittänyt meihin riittävää huomiota. Hån palveli ensin seuruetta, joka tuli meidän jälkeemme. Sekös jo vähän nosti verenpainetta, eikä hän pahemmin vilkuillut suuntaamme koko aikana, laskun saaminenkin kävi työstä...”
“Ei mitään.”
“Alakerran lastenhoitohuone tuskin kuuluu teidän vastuullenne, mutta se oli epäsiistissä kunnossa.”
“Salaatti ( tai mikälie) oli aivan ala-arvoista; ruskistunutta ja nihkeetä. Muutenkin se oli suorastaan pahaa, vaikka aina ennen olen todella tykännyt Rosson salaateista! Salaatinkastikepullot oli tahmeita. Toki taidan tästä syyttää edelläni mennyttä porukkaa..”
“Olimme pettyneet ettei pitsaa saanut kuin vehnätaikinapohjalla.Ruispohja parempi ja rapeampi.”
“Tarjoilija vaihtui yhtäkkiä. Laskun saimme kuitenkin alkuperäiseltä tarjoilijalta.”
“Hinta on korkeamman puoleista”
“Lista oli juuri vaihtunut ja suppeampi kuin ennen.”
“Yleisilmettä olisi hyvä hieman piristää”
“Pöydät liian korkeita sohvalla istuen”
“Alkuruoka tuotiin yhtä aikaa pääruuan kanssa?!”
“Tällä kertaa asiakaspalvelijana nuori herra, joka oli ihan pihalla kaikesta. Tästä johtuen huono arvosana henkilökunnalle. Sen sijaan vanhempi naishenkilö joka tuli korjailemaan nuoren herran töppöilyä oli erittäin hyvä ja ystävällinen. Joutui korjaamaan laskun ym. Olen vuosien saatossa käynyt täällä useasti ja onneksi en ole ko. poikaan ennen törmännyt. Jaksamista työkavereille että jaksavat kun yksi on ihan urvelo.”
“Ehkä leipä voisi olla parempaa, jos nyt jotain täytyy sanoa.”
“Laskun perään piti vinkkailla, vaikka tarjoilijoita oli paikalla monta tiskin takana. Ei silti mikään ongelma. Elämä ei ole minuuteista kiinni sunnuntaipäivänä.”
“Ravintolassa oli hieman ahdasta kulkea matkarattailla.”
“Salaattipöytä melko suppea”
“Kesti aika kauan ennenkuin meidät huomioitiin.Lapsen ruoka tuli viimeisenä, se oli unohdettu kokonaan tilata. Kävimme itse sanomassa tarjoilijalle asiasta, kuin myös lisä juomatilaus piti käydä sanomassa erikseen”
“Salaatti pöytä,en saanut itselleni muuta,kuin oliivia,pöytä oli mitäänsanimaton.”
“Salaattipöytä.”
“Todella huono salaattipöytä ennen varsinaista ruokailua”
“Lasku jouduttiin pyytämään kahdesti”
“Ahtaus.”
“Henkilökunta vähän väliinpitämätöntä ja salaattipöytä on säälittävä”
“Ostoskeskuksen aiheuttama hälinä”
“Nyt ei tule mieleen mitään.”