I Frans & les Femmes bistros kombineras den franska köket och en bubblande livsglädje på charmigt sätt. Välkommen och njut av gemenskapen, glädjen och de goda smakerna!
 
Bistro Frans & Nicole har en mysig och varm stämning. När du och dina 10-22 vänner vill sitta lite avsides, är Frans & Nicoles Kammari ett perfekt alternativ.
 
Vi, Frans & Nicoles köksmästare- matlagningens riddare hälsar er stolt välkomna till att njuta av det lantliga franska kökets delikatesser! Den nya matlistan erbjuder Dig och dina vänner den ena förtjusande rätten efter den andra.
 
Bon appétit!

Kundnöjdhet

4,3

Mat (4,3)
Betjäning (4,3)
Stämning (4,3)
Barn (4,3)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 18.09.2018 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Vaasan Frans ja Nicolessa ruoka oli odotuksia parenpaa ja mikä tärkeintä, se oli auki sunnuntaina.”
“Siisti yleisilme, selkeä menu”
“Suppea viinivalikoina, yritimme tilata Merlot viiniä, mutta ei ollut valikoimassa.”
“Ystävällinen henkilökunta”
“Ruoka oli melko mitäänsanomatonta ja hinta/laatusuhde ei ihan kohdannut”
“Ruokailimme Original Sokos Hotel Royal Vaasa -yhteydessä olevassa ravintolassa. Sisääntulo onnistui onnistuneesti nälkäisiltä ja isot pihvit olivat täydelliset, eli kokki oli erinomainen 3.8. Sen sijaan tarjoilijat vaihtuivat kolmeen, oikeastaan neljään kertaan. Näistä kaksi tarjoilijaa olivat erittäin ystävällisiä ja hyväntuulisia, ensimmäinen tarjoilija oli jäykän ystävällinen, sekin on sallittavaa. Yksi tarjoilija oli liian jäykkä sekä oli aistittavissa jonkinlaista työpaikan kemiaa siihen puuttumatta. Jälkiruoaksi ajattelimme ottaa jäljelle jääneen alkudrinkin, jonka yhteydessä tarjoilija tiesi ehkä lipsauttaneensa, että yritämme selviytyä juomistamme, koska ei enää tullut pöytäämme. Tunnelman kuitenkin pelasti nuori naistarjoilija, joka toi pari lasia vietäväksi hotellihuoneeseen, koska innostuimme tilaamaan myös kepeän asiakasomistajaviinin ennen ruokaa. Eli emme syöneet pitkän kaavan kautta ja toisaalta usemman tarjoilijan soppa tavallaan pelasti jonkin toisen tarjoilijan virheet. Kuitenkin yksi tarjoilija olisi aina paras vaihtoehto. No ketjun ravintolasta Helsingin Kluuvissa aiemmin ei jäänyt juuri muuta kuin pahaa makua hampaan koloon aiemmin, eli ketjun maine tuli pelastettua Vaasassa.”
“Yleensä tarjoilijat ovat hieman liian välinpitämättömän oloisia, pitää muistaa etteivät rentous ja välinpitämättömyys ole sama asia. Rennon asiallinen tarjoilija on ehdottomasti paikkansa ansainnut sekä hyvä kokki. Nimestään ketju voisi luoda paremmankin rennon ruokapaikan. En voi kokonaisuutena suositella tarjoilun vuoksi ja tietenkin jos hyvät pihvit haluaa, pitää varmistaa kunnon kokki. Jos asiakas sanoo kaikella kohteliaisuudella, että jotain olisi korjattavaa, sen voisi hoitaa heti. Välitän viestin eteenpäin kuulostaa kliseiseltä eikä paranna asiakaskokemusta, joka luodaan juuri sillä jokaisella minuutilla.”
“Henkilökunta tosi ystävällistä, siitä iso plussa! Ruoka hyvää.”
“Hyvä hinta/laatu suhde”
“Erittäin mukava ja ammattitaitoinen tarjoilija. Hyvä ruoka”
“Asiakaspalvelu=> hymyileviä, asiallisia, ammattitaitoisia”
“Hyvä ruoka, hyvä palvelu”
“Maksoin S-etukortilla (debet), minulle kuitenkaan ei tullut bonusta. Pitääkö erikseen mainita että haluaa bonuksen, vaikka maksaa s-etukortilla. Petyin siitä.”
“Kauniit pöydät katettu. Ruoka oli hyvää.”
“Hyvä palvelu ja hyvä ruoka.”
“Leppoisa tunnelma ja hyvä ruoka”
“Tarjoilijan käytös ja suosittelutapa oli erittäin miellyttävä.”
“Hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu, mitä sitä muuta tarvitsee.”
“Henkilökunta ja ruoka”
“Joskus liian vähän henkilökuntaa”
“Ruoka ja palvelu.”
“Kokonaisuudessaan joustavaa toimintaa melkoisesta ruuhkasta huolimatta.”