Amarillo har en fräsch, ledig, okomplicerad och energisk stil. På menyn finns det massor med fräscha smaker och, icke att förglömma, de bästa gamla favoriterna.

Bordsreservationer via vår försäljningstjänst tel. +358 20 780 88 50 eller sales.vaakunavaasa@sokoshotels.fi (försäljningstjänsten är öppen mån-fre kl. 8-17). 
Vi tar emot bordsbeställningar i förväg om personantalet är min. 8 personer eller över, mindre sällskap är välkomna utan reservation!

Köket stänger mån-to klo 22:30, fre-lö 23:30 och sö 21:30.

Direkt nummer till restaurangen +358 20 780 88 80

Kundnöjdhet

3,9

Mat (3,9)
Betjäning (3,9)
Stämning (3,9)
Barn (3,3)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 11.12.2018 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Hyvää ruokaa ja hyvää palvelua!”
“Ravintolassa oli todella kylmä!! Istuin ulkotakki päällä koko ruokailun ajan. Mainitsimme tästä henkilökunnalle joka oli tietoinen ongelmasta mutta mitään sille ei tietenkään voinut tehdä. En kyllä toista kertaa söisi ainakaan samassa kohdassa, ja toisellakin puolella ravintolaa varmistaisin ennen ruokialua ettei siellä ole samaa ongelmaa. Vie ruokailusta nautinnon kun on kylmä koko ajan.”
“Hyvä ruoka ja viihtyisät olosuhteet”
“Musiikki oli hieman liian kovalla, vaikka asiakasmelu oli siinä vaiheessa vielä vaimeaa. Kaikkein raivostuttavinta on tarjoilijoiden tapa tulla kesken ruokailun kyselemään 'maistuuko ruoka' tai 'onko täällä kaikki hyvin.' Miksi ihmeessä sillä tavalla häiritään. Kyllä tarjolija varmasti saadaan paikalle, jos ruoassa on jotain vikaa tai haluaisi tilata jotain lisää. LOPETTAKAA NYT HELVETISSÄ TUO TYPERÄ TAPA!!! Ammattitaitoinen tarjoilija osaa kyllä seurata asiakkaita vähän sivummaltakin ja tulla tarvittaessa paikalle. Moinen nenän työntäminen asiakkaan luo on röyhkeää ja häiritsevää.”
“Hyvä ruoka ja osaava henkilökunta”
“Don amassa on aivan liian vähän sitä tulista savunagaa. Viimeeksi lauantaina hampurilaisesta puuttui myös kuivattusipuli. Tarkkuutta!”
“Sisustus on persoonallinen ja hauska- ravintolassa on paljon katseltavaa.”
“Ruokaa joutui odottamaan kauan.”
“nopea palvelu”
“jälkiruoassani oli muovinpala mikä pääsi suuhun asti,juustokakku”
“Vaikka oli ruuhkaa meidät huomioitiin hyvin. Toivottavasti myös jatkossa”
“Oli joku kattaus juttu pe ja la iltaisin kuulemma. Se lisäsi melua”
“Viihtyisä ympäristö. Ruoka-annos iso, ei jäänyt nälkä!”
“Tarjoilija oli todella mukava! Kiva nuorimies!”
“Pitkä ruuan odotus”
“Ei saanut maksaa kassalla mutta käski mennä takaisin pöydälle. Haluttiin lähteä joten ei ollut kovin kivaa, mutta kuitenkin silloin kun maksettin oli iloisempi työttö joka tuli moikamaan meitä ja kyseli ruasta. Aluksi oli stressaantunut nainen joilla ei ollut oikeastaan aikaa meille ja oli kiireillinen.”
“Uuden tyylin ei ole minusta kiva mutta kuitenkin nuoremmaille varmasti hyvä. Kuitenkin ruoka oli hyvä jne mutta ehkä liian kallis jos ajatellaan koko tunnelmasta ja henkilökunnasta.”
“Ystävällinen henkilökunta, nopea palvelu.”
“Ranskalaiset olivat kylmiä pöytään tuodessa.”
“Hyvä ruoka ja hyvä palvelu.”
“Perus hyvää ruokaa ja hintataso hyvä.”
“Henkilökuntaa tuntui olevan vähän. Laskua sai odotella todella kauan”
“Kiva sisustus, hyvät ja varmat klassikkoannokset”
“Tarjoilija ei ollut parhaimmillaan asiointipäivänämme”
“Ehdoton ykkönen on hyvä ruoka, Amarillon ruoka ei petä koskaan. Henkilökunta toinen joka antaa aihetta suosittelemiseen, todella ammattitaitoista ja palvelualtista koko henkilökunta.”
“Itse ravintolassa ei ole mitään negatiivista, jos joskus on jotain ollut sen on aiheuttaneet toiset asiakkaat.”
“Viihtyisä sisustus ja ulkonäkö”
“Musiikki meni yhtäkkiä kovempaa noin kello kuuden aikaan ja valot sammutettiin/valaistusta vähennettiin huomattavasti. Tämä toi erittäin epämiellyttävän olon, tuntui että ruoka piti syödä loppuun piemässä ja seurustelusta tuli entistä vaikeampaa kovan musiikin takia. Perus metelin ravintolassa ymmärtää, mutta ihottavaa että sitä vielä korostettiin kovemmalla rokkimusiikilla.”
“Hyvä ruokaa ja ystävällinen henkilökunta”
“Mukava lauantai-illan illallispaikka!”
“Vege-vaihtoehdot olivat todella vähissä, olisin toivonut enemmän valikoimaa. Drinkeissä olisin myös toivonut jotain hieman syksyisempää/jouluisempaa, sillä drinkkimenu olo juuri vaihtunut tarjoilijan mukaan. Todella kesäisiä juomia oli paljon.”
“Mukavat tarjoilijat, yleinen tunnelma.”
“Melu, musiikki häiritsee keskustelua”
“Tunnelma”
“Musiikki liian kovalla”
“Ruoka ja henkilökunta on ystävällistä.”
“Musiikki soi liian kovaa. Amarillon pääkalloteema ei ole houkutteleva.”
“Ruoka maistuvaa.”
“Tyylikäs ja viihtyisä ravintola”
“Ruoka oli hyvää ja tilat miellyttävät. Henkilökunta oli hyvä.”
“Hidas palvelu koska liian vähän työvoimaa”
“Hyvä henkilökunta, hyvä ruoka, siisti ravintola”
“Hyvä ja edullinen ruoka”
“Musiikki liian kovalla, ei kuule keskustella pöydässä”
“Hidas palvelu”
“Ruokalistalla on riittävä määrä kestosuosikki-annoksia, jotka tekevät Amarillosta aina tutun, turvallisen sekä varman valinnan kun tekee mieli jotain hyvää edullisella hinnalla”
“Joskus olen joutunut odottamaan ruokaa todella pitkään.. Lisäksi menu on hieman uudistunu, jolloin osa suosikki annoksista on myös hieman muuttuneet..”
“Ruoan saanti kestää yhä muita ravintoloita kauemmin.”
“Uudet ja hienot tilat. Hieno sisustus. Valaistus paljon parempi mitä muissa Amarilloissa. Sopivan valoisaa.”
“Tiedän mitä sieltä saa”
“Ruuan laatu vaihtelee.”
“Mukava ja ystävällinen henkilökunta”
“Sijainti ja tarjoukset”
“Myyjän passivoituminen kun asiakkailla oli alennuskuponki syntymäpäivien kunniaksi smobiilista. Sen jälkeen mitään ”lisäherkkuja” (jälkiruokaa tai muuta viihtyvyyteen vaikuttavaa) ei enää edes kysytty.”
“Palvelu oli erittäin hyvä, tunsin itseni tervetulleeksi.”
“Kuulovaurioiselle taustamelua oli aika paljon, koska ravintola oli aika täysi. En kyllä tiedä mitä tuolle voisi tehdä... Musiikki soi aivan sopivalla volyymillä ja pidin siitä muutenkin.”
“Helppo tulla 'arkiseen' ravintolaan. Hyvä ruoka!”
“Henkilökunta.”
“Ruokalistan vaihtuvuus”
“Miestarjoilija oli erittäin ystävällinen ja ammattitaitoinen. Yllätti positiivisesti.”
“Hiukan pitkä odotusaika, mutta siitä onneksi varoitettiin.”
“Riikka (nenärenkainen tarjoilija) on paikan ykkönen. Joka kerta kun menemme tänne, toivomme että hän on työvuorossa. Asiakaspalvelun ykkönen (avopuolisoni on myös ravintola-alalla, ja jopa hän ylistää aina Riikkaa maasta taivaisiin)”
“Bbq-kastiketta käytetään liikaa, todella moni ruoka maistuu aina samalle tämän vuoksi. Huono salaattivalikoima. Musiikki oli aivan liian isolla, vaikka hyvää muuten olikin.”
“Ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelu”
“Ruoka oli vähän viileää ja sitä olisi voinut paistaa kauemmin”
“Tasalaatuinen ja hyvä ruoka”
“Suppea ruokalista, kallista”
“Yleisesti ottaen olen ollut tyytyväinen ja voin suositella, viime käynnillä juomista puuttui vain hapot..”
“Hyvä ruoka ja palvelu”
“Vähä vaihto ehtoja ruoka puolella.”
“Hyvin valmistettu ruoka. Tosin lohi voisi olla aavistuksen syvempi paistoimme.”