Kundnöjdhet

4,2

Mat (4,2)
Betjäning (4,2)
Stämning (4,2)
Barn (4,3)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 15.10.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Sijainti, siisti, hyvä aamupala ??”
“Kiva henkilökunta ja erittäin maukkaat ja laadukkaat lounaat.”
“Hyvä ruoka ja todella hyvä jälkiruoka.Kauniisti esille laitto.Todella ystävällinen ja iloinen tarjoilija.”
“Erityisruokavalioni neuvottelujen jälkeen toteutui”
“Jonomuodostelmaa syntyi; viikonloppuseminaariimme osallistui noin 400 henkilöä ??”
“Sometimes the food is really good”
“Sometimes it's not that good”
“Katto Lounge oli oikein tyylikäs ja viihtyisä tila.”
“Lounasaikaan paikalla aina positiivinen (mahdollisesti äitinkielenä Viroa puhuva) tarjoilija.”
“Alkupalan maku oli hyvä”
“Tarjoilija viivytteli ruokien tuomista kauan. Ensin vei usean seurueen pöytiinsä vaikka kello oli jo soinut aikoja sitten merkiksi ruokien valmistumisesta, joten ruoka oli jo ehtinyt jäähtyä”
“Viihtyisä tila, hyväntuulinen palvelu ja yleensä kohtuuhyvä salaattipöytä.”
“joskus esillepano vaikuttaa hieman huolimattomalla/kiireessä tehdyltä: tarjolla kylmää saaneita kurkkuja, valtavan kokoisia paloja, lämmin ruoka loppu heti alussa eikä lisää tuoda”
“Väldigt trevlig personal som kunde tala svenska. Allt gick smidigt och speciellt drinkarna vi beställde med arbetskollegorna gick behändligt.”
“Svårt att säga. Det är trevligt med personal som kan inhemska språket. Servitricen Grace verkade vara på fel branch då hon verkade vara sur någon orsak. Hon betjänade inte vårt bord som tur.”
“Kiva terassi”
“Törkeän hintainen jäätelö”