Kundnöjdhet

3,6

Mat (3,7)
Betjäning (3,4)
Stämning (3,8)
Barn (3,1)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 16.01.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Tunnelmallinen paikka jossa oli ystävällinen palvelu. Nautimme hienon Uuden Vuoden buffet aterian joka oli maistuva.”
“Ruoan saanti kesti kauan”
“Hyvät lihapullat”
“Joskus ollut vähän heikko salaattipöytä. Lohi ylikypsää.”
“Tunnelma oli hyvä ja mun mielestä sopiva sisutus”
“Sijainti ja yleinen siisteys.”
“Laskutuksen toimimattomuus.”
“Helppo saapua vaunuilla/rattailla.”
“Ei lapsille leikkipaikkaa. Netin kautta tehtyjä varauksia ei käsitellä viikonloppuisin, mikä on ongelma, jos päättää perjantaina tulla aamiaiselle sunnuntaina. Olemme tästä johtuen jättäneet pari kertaa tulematta isolla seurueella ja menneet paikkaan, jonne saa netin kautta pöytävarauksen myös viikonloppuna.”
“Kehitys. Taso oli pudonnut alku vuonna melkoisesti niin annosten makujen, asettelun, onnistumisen sekä tarjoilun osalta, mutta nyt oli kerta kaikkiaan hyppäys tasossa kiitettävälle. Nyt kehtaa suositella muillekin kaikin osin koko ravintolaa.”
“Ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka”
“Ravintolaan piti tulla hotellin kautta, koska ravintolan suoraan pääsy ovi oli lukossa. Ovella kävi mni ihminen yrittämässä sisään. Ovessa ei ollut mitään infoa, että pitää tulla hotellin oven kautta sinne.”
“Alkoholittomien oluiden valikoima onneton. On olemassa paljon parempiakin kuin nuo kaksi vaihtoehtoa (crisp)”
“Ruoka oli maukasta ja annokset suuria”
“Viinilista oli vanha, jonka hinnat eivät olleet ajan tasalla, laskulla oli suuremmat hinnat. Yksi tilatuista annoksista jäi tulematta, mutta onneksi, koska annokset olivat sen verran suuria.”
“lämmin tunnelma, ystävälliset tarjoillijat ja sopiva alue.”
“Ei riittävästi tarjoilijaa”