Kesän pelastus - Romeo Jokilaiva
Kesän pelastus - Romeo Jokilaiva
Romeo suljettuna ainakin alkukesän ajan
Joensuun matkustajasatamassa oleva Jokilaiva Romeo pysyy suljettuna alkukesän ajan. Pohjois-Karjalan Osuuskauppa (PKO) käy neuvotteluja Romeon mahdollisesta myymisestä tai vuokraamisesta paikalliselle toimijalle.
– Romeo oli tarkoitus avata vapuksi, mutta neuvottelujen myötä teimme päätöksen olla avaamatta ravintolalaivaa. Neuvottelemme asiasta nyt rauhassa. Vaikka neuvottelut eivät johtaisi myymiseen tai vuokraamiseen, PKO:n operoimana Romeo ei tänä kesänä avaudu, koska toiminnan avaamiseen liittyviä valmisteluja emme ole toteuttaneet, matkailukaupan toimialajohtaja Satu Näsärö sanoo.
Lisätietoja: Erno Pennanen, erno.pennanen@sok.fi
kontaktandmed
kontaktandmed
lahtiolekuajad
lahtiolekuajad
Avoinna säävarauksella. Seuraa somessa ja pysyt parhaiten mukana. Romeolla nähdään!