Rosso är finländarnas egen italienska restaurang som är en plats för glatt umgänge. Bordet dukas med antipasti och pizzor – icke att förglömma moderna pastaklassiker, härliga italienska viner och läckra desserter. Rosso är en restaurang dit du är välkommen i vilket sällskap som helst!
 
Där Rosso finns, finns också Italien

Kundnöjdhet

4,0

Mat (3,9)
Betjäning (4,0)
Stämning (3,9)
Barn (4,1)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 07.04.2020 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Ravintola on mukava ja hyvällä paikalla.”
“Hyvä sijainti.”
“Tykkään paikasta”
“Minut huomioitiin heti saavuttaessa tervehtien. Tultiin heti ottamaan tilaus vastaan, kerrottiin salaattipöydästä. Ruoka , tällä kertaa päivän pizza oli TODELLA herkullista. Syötyäni lasku tuotiin heti, ei tarvinnut odotella, koska kiire töihin. Siisti ravintola, iloinen henkilökunta, mitä enempää voisi vaatia. Kiitos :D”
“Ruoka oli hyvää ja kohtuu hintaista.”
“Hyvä ja miellyttävä kokemus”
“Jäi mukava fiilis tuosta käynnistä. Ruoka oli herkullista.”
“Kaikki sujui hienosti. Hkökunta oli erittäin ystävällistä ja ruoka maistuvaa.”
“Tosi ystävällinen tarjoilija,harmi kun ei jäänyt nimi mieleen.Hän oli kiireetön joten aikaa jäi myös kuunella 6v tytön toiveita. Mummi kiittää hyvästä palvelusta”
“Rossossa on aina hyvin ystävällinen palvelu.”
“Oikein hyvä ruoka”
“Kaikki kohdallaan, hyvä”
“Ruoka hyvää, ja palvelu pelasi.”
“Ruoka oli erittäin hyvää ja henkilökunta ystävällistä. MUTTA meillä meni ravintolassa kaksi tuntia vaikka söimme vain pää- ja jälkiruoan. Tilaus otettiin kohtuullisessa ajassa, salaatit olivat oikein hyvät ja herkullinen pääruoka tuli pienen odottelun jälkeen. Jälkiruokaa (pannacotta) piti odottaa uskomattoman kauan ja harmittelimmekin, että tuli se tilattua. Laskun saaminen kesti myös todella kauan, ensin emme saaneet kiinnitetyksi henkilökunnan huomiota ja lopulta laskua piti pyytää kahdesti. Meillä oli illaksi aikataulutettua ohjelmaa ja alkoi jo huolestuttaa, ehdimmekö ajoissa. Tämä hidastelu oli ainoa iso miinus vierailussamme.”
“Vaimon kana-annos oli melko pieni. Kanaa oli melkein nimeksi lautasella. Lapsen lihapullat olivat kuulema tosimaukkaita, samoin toisen lapsen paneroidut kanat.”
“Yhdeksänhän on lähes napakymppi. Aina jotain parantamisen varaa on. Perustelua en tähän lausu. Kyllähän aina käyn nit ovat olleet pelkästään miellyttäviä.”
“Ruoka ok, annokset ok, lounasaikaan söin listalta ja sen takia en saanut merkintää EK lounaspassiin koska söimme kalliimpaa ruokaa eikä lounasta. Ei mene järkeeni tämä ohje tai tarjoilijan toiminta ( mikä lie ohje). laskutus tökki kun tarjoilija unohti ensin espressot ja kävi niitä lisäilemässä. tarjoilijalla ei ollut 'pelisilmää' tai sitten sitä ei saa käyttää.”
“Erittäin hyvä, toimiva kokonaisuus. Ainoa mitä jäin kaipaamaan on vanha legendaarinen Rosson oma salaattikastike”
“Kaikin puolin hyvä ja viihtyisä ravintola ja ruoka oli todella hyvää ja rittävästi!”
“Ruoka hyvää, mutta palvelussa parantamisen varaa. Pääruoka tuli melko nopeasti, jälkiruokaa odotettiin yli puoli tuntia. Samoin laskua. Kontakti tarjoilijaamme oli hyvin haastavaa.”
“Sopiva lounaspaikka”
“Kuppila on ok.”
“Yleensä palvelu on ollut hyvää, mutta kerran käydessäni istuin pöydässä 15 minuuttia, eikä kukaan tarjoilijoista tullut ottamaan tilausta joten lähdin toiseen ravintolaan.”
“Palvelu onnahtelee. Viereisessä pöydässä oli kolmen hengen seurue, joka oli tilannut kalleinta, sisäfilepihvit. Pihvien teko meni aivan penkin alle suhteessa asiakkaan toiveisiin. Yksi sai kuivaksi käristetyn tuotteen, jonka kiltisti söi. Kaksi sai vain pannulla käväisseet luomukset, jotka eivät olleet sitä, mitä tilattiin. Aikaa oli kulunut puolitoista tuntia! ... lopulta nuori tarjoilija pelasti tilanteen tarjoamalla tilalle broileripihvit nopeasti keittiöstä, ettei seurueen tarvinnut poistua nälkäisenä ravintolasta... Ihan toinen asia on, että minä en vanhempana ihmisenä sulata sitä, että henkilökunta esittelee 'tapetoituja' käsiään. Mietin jopa sitä, että voiko pyytää toista tarjoilijaa palvelemaan sen takia.”
“Helppo tulla, hyvä sijainti. Siisti, sujuva palvelu.”
“Kaikki sujui hienosti,paitsi maksamista jouduttiin odottamaan..”
“Hyvä sijainti ja ystävällinen palvelu. Ruoka lisäksi maistuvaa ja lapset huomioidaan paikassa hyvin.”
“Helppo asioida, mukava karjalainen tunnelma”
“Ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta sekä herkullista ruokaa.”
“Palvelu ystävällistä, suhteellisen nopeaa. Ruoka hyvää. Ainoa harmitus tuli kun maksoin laskun ensin saamalla häälahja kortilla ja siinä tarjoilija käytti s-bonuksia, mutta kun maksoin loppu laskun kortilla miun s-bonuksia ei tarjoulija huomioinut. Itse luulin että kun kortti on kerran höylätty, se riittää..”
“Helppo tulla ja lähellä muita palveluja.”
“Meni aika kauan ennenkuin meidät huomattiin.Laskun menimme maksamaan tiskille,jotta pääsemme jatkamaan matkaa...”
“Helppo poiketa ostoskäynin lomassa. olemme muuttamassa 2021 keväällä pysyvästi Lappeenrantaan ja poikkeamme slloin useasti sekä Isossa Kristiinassa että Rossossa.”
“HYVÄ RUOKA OLI”
“Risotot on kaupungin parhaat, mutta palvelu todella kömpelöä!”
“Ruoka maistui todella hyvälle, pizzassa rapea pohja ja hyvä maku. Palvelu hyvää ja ammattitaitoista.”
“Hyvä sijainti, palvelu, ruoka, helppo tulla...”
“Olen jo suositellut monelle mm. netissä. Palvelu parantunut alle vuodessa 100%. Moni sanonut, että aikaisemmin pelotti mennä Rossoon tylyn palvelun vuoksi. Nyt täydet pinnat!”
“Miellyttävä ruokailukokemus”
“Ok mesta”
“Henkilökunta ja itse ravintola olivat ihan ok. Rosson menusta en vaan ole enää moneen vuoteen löytänyt sopivaa annosta, niinpä käynnit ovat vähentyneet, paikkakunnasta riippumatta.”