Restaurangen kan ha avvikande öppethållningstider, då vi anpassar vår verksamhet till den rådande situationen. Vänligen kontrollera öppethållningstiderna. Välkommen!
 
/ Rosso i Rewell Center är en trevlig restaurang där du kan umgås med familj och vänner och njuta av den avslappnade stämning som finländare har njutit av redan under fem årtionden. Hos oss bjuds det på de mest älskade klassikerrätterna, fantastiska nyheter och framför allt de vittbekanta pizzorna. Rosso är ett glatt matställe dit du är välkommen med vilket sällskap som helst!
 
 

Kundnöjdhet

3,8

Mat (3,8)
Betjäning (3,8)
Stämning (3,9)
Barn (3,9)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 13.10.2020 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“vuohenjuustosalaattissa ei ollut mitään erikoista. samanlaisen olisin tehnyt itse. alkusalaattipöytä oli maistuvampi”
“Ruoka annokset pienentynyt ja hinnat nousseet”
“Kaikki perusasiat tapahtuvat helposti, luonnikaas ja ystävällinen palvelu.”
“Luotettavaa ammattitaitoan”
“Ruoka ei ollut hyvää. Istuimme levottomassa paikassa käytävän vierellä. Vessat olivat ravintolan ulkopuolella. Olivat epäsiistit ja unisex-vessat.”
“Jostain syystä leivälle ei ollut levitettä ollenkaan! Liikaa muusia annoksessa. Maksuvaikeuksien syyksi sanoivat systeemin just vaihtuneen. Nyt oli sellaista arpapeliä, että meniskö se näin. Minua ennen maksavalle asiakkaalle tehtiin monta veloitusta ja hyvitystä ennen kuin tärppäsi.”
“uusi lista erittäin hyvä ja paljon vaihtoehtoja. Vihannekset tosin kivikovia josta mainitsin ja kerrottiin että ne ovat standardin kokoisia ja ohjeiden mukaan valmistettuja. EI hyvää täällä eikä Espoon Iso-Omenan Rossossakaan.”
“Kun haluaa piristystä ja hyvää ruokaa kannattaa mennä Rossoon”
“Asiakaspalvelijan kielenkäyttö oli töksöä. Näkyi mm siinä, että hänet oli ilmeisesti ohjeistettu suosittelemaan jotakin alkupalaa ja kun tuli kysymään tilausta töksösti odotti, että hänen suosittelemaansa katkarapuleipää tilataan. Puhutteli asiakasta hieman toruvalla äänellä kun asiakas ei tiennyt mikä on EdenRedin yläraja ja miten se toimii. Käyttäytyi emäntä- ja äitimäisesti. Kun oltiin ruokailun loppupuolella laskun tilaus oli hieman aikaa vievää, koska silloin ei nähnyt meitä ollenkaan enää.”
“Viihtyisä,rauhallinen lounashetki??”
“Helt ok ställe”
“tavallisen leivän puuttuminen pasta annoksesta on kyllä iso miinus ymmärän sen poistumisen raaste pöydästä mutta olisi kiva jos voisi tilata jotain muutakin leipää kuin vain valkosipulileipää.”
“Todella hyvä palvelu”
“Erittäin asiantunteva ja mukava henkilökunta. Rosson tuttua laatua. Lounaan hinta-laatusuhde erittäin hyvä.”
“Miellyttävä paikka ja hyvä ruoka. Ystävällinen henkilökunta.”
“Lugn och behaglig stämning. En av de bästa restaurangerna att ta med sig barnen till ❤️ Bra utbud på mat och det går enkelt att byta ut t.ex. pommes fritt till potatismos på barnens meny. Även lika så på vuxnas meny är de flexibla ☺️ Och det uppskattas varmt av barnfamiljer där det finns kräsna barn. Tack för en alltid lika omtänksam och trevligt bemötande ??”
“Mycket oljud i restaurangen”
“Kaikin tavoin positiivinen kokemus. Hyvä asiakaspalvelu ja palveluhenkisyys”
“Rossossa tietää aina mitä saa. Ne jutut, mitkä ovat Rosson ytimessä, Rosso tekee erittäin hyvin. Muut ravintolat tekee sitten muita juttuja. Rossossa on aina hyvä olla lastenkin kanssa.”
“Jättegod mat och trevlig personal”
“Perusravintola keskustassa syömiseen”
“Tilava ja viihtyisä paikka. Ruoka ihan ok”
“Ilmeisesti su-iltana lähes ainoa ruokapaikka avoinna Vaasassa. Saapuessamme olimme lähes ainoat asiakkaat Rossossa ( n. klo 19.30). Useat pöydät olivat siivoamattomia ed asiakkaiden jäljiltä, niihin ei saanut istuutua, meidät ohjattiin epäviihtyisään paikkaan salaattipöydän tuntumaan. Ruoka oli hyvää, tarjoilija muuttui ajan mittaan mukavaksi, oli aluksi jokseenkin 'jolsa' ehkä loukkaannuttuaan kun arvostelimme pöytätilannetta.”
“Pizza tuotiin hieman liian kylmänä”
“Kiva ravintola.”
“Lounasaikaan asioidessani huomasin, että töissä oli vain yksi tarjoilija (salityöntekijä), mikä tietenkin hidasti palvelun saamista mm. tilauksen ottoa ja lopuksi maksua. Salaattipöydästä loppui leipä, eikä tuotu lisää.”
“Tuli todellakin tervetullut olo ja käynti oli muutenkin onnistunut, joten miksi en suosittelisi”
“Ennen korona-aikaa kävin useamminenkin Rossossa. Pidän palvelusta ja siitä, että gluteenittomien saaminen helppoa.”
“Trevligt ställe”
“Vähän asiakkaita. Väljyys huonoa tietyllä lailla. Taustamusiikki, tai hiljaisuus vaivasi”
“Take away därav svårt att svara på vissa frågor och dessutom var det åt sonen inte åt mig.”
“En trevlig restaurang. Har alltid trivts där. Är glutenintolerant o finns goda pizzor o annan mat.”
“Ok restaurang”
“Ruoka takuuvarmasti Rossossa hyvää. Syömme paljon ravintoloissa, ja harmittelimme kun Rosson listalta nne, puuttui Risotto annokset, aina ei pippuripihvi maistu. Olemme missäpäin Suomea vain, etsimme Aina, siis Aina Rosson, ei tartte pettyä!”
“Hyvä ruoka ja palvelu.”
“Ihan hyvää lounasruokaa ja hyvä asiakaspalvelu.”
“Ruoka oli hyvää. Vuorossa oli reipas, huumorintajuinen naistarjoilija :).”
“Betjäningen var lite klumpig och mycket långsam. Personen som betjänade var lite väl 'påträngande'. Bra mat.”
“Allt var toppen”
“Satuttiin Vaasaan yhdeksi yöksi maanantaina. Suurin osa ravintoloita oli kiinni maanantain, ja menimme vaimon kanssa hotellin alakerran Rossoon. Paikka oli positiivinen yllätys, tarjoilija oli oikein miellyttävä ja tilaamamme ruuat maittavia”
“Tippi kysymys kortilla maksettaessa on mauton, se vaihtoehto pitäisi poistaa kokonaan.”
“Hyvä ja laaja menu”
“Hyvä ja nopea palvelu, maukasta ruokaa.”
“Palvelu oli erittäin ystävällistä ja ruoka hyvää”
“Perusruokaa”
“Bra service och fick betjäning på svenska”
“Tuttu ja turvallinen ruokapaikka. Olen kotikaupungissaan syönyt usein rossossa.”
“Tosi hyvää ruokaa ja mukava palvelu.”
“Näin korona-aikaan oli mielestäni hieman ylibuukattu pöytien täyttöaste, turvaväleistä ei tietoakaan.”
“Ravintola oli täynnä ja henkilökuntaa oli niukasti. Salaattipöytä oli kulahtanut/tuotteet loppuneet.”
“Suosittelisin mutta kun saavuimme ja halusimme käydä wc :ssä käsipesulla niin meidät ohjeistettiin rewell centerin yleisövessaan vaikka kokokanan puolelta olisi päässyt ravintoloiden omaan vessaan. Rewellin yleisövessa oli törkeän likainen ja saippua-automaatit tyhjiä. Kyllä ravintolan asiakkaiden pitäisi päästä ravintolan omaan vessaan.”
“Smidigt och man vet att kvaliteten är jämn”
“Kaikinpuolin mukava paikka”
“Helppo poiketa”
“Hyvänmakuinen ruoka, ammattitaitoinen henkilökunta ja mukava sekä viihtyisä tunnelma.”
“Hinta/laatusuhde kohdallaan. Henkilökunta oli ystävällistä kovasta kiireestä huolimatta.”
“Kattavampi ruokalista saisi olla ja monipuolisempi salaattivalikoima, joka alkuruokana oli.”
“Ystävällinen ja osaava henkilökunta. Tarjoilija Charlie hoiti palvelun hyvin.”
“Pöytiinohjausta joutui odottamaan kauan. Ravintola ei ollut täynnä, mutta kaikki tuntui kestävän.”
“Henkilökunta saa aina meidät tuntemaan itsemme tervetulleiksi.”
“Asiallinen S-Ryhmän ravintola”
“Ihan ok kokemus”
“Ruuan laatu on huonontunut. Tilattu gluteeniton pizza oli surkea esitys. Lounasaikaan ei ole aikaa odotella uutta ruokaa joten syötihin se kuitenkin. Mainittiin asiasta tarjoilijalle joka kyllä pyyteli anteeksi”
“Viihtyisä ilmapiiri ja hyvää ruokaa”
“Hyvää ruokaa, mukava tunnelma. Lapset tervetulleita”
“Edellä tekemieni valintojen lisäksi mieleen jäi henkilökunnan luonnollisen ystävällinen, ammattitaitoinen käytös.”
“Kaikki sujui hienosti ja ruoan hinta-laatusuhde on kohdallaan.”
“Rosso on kyllä ruokailupaikkana hyvä. Perheenä ennen kävimme useammin . Aikuiset lapset käyvät perheineen edelleen nauttimassa Rosson aterioista. Hyvä ruoka .”
“Mukava,maistuva lounastauko!”
“Perus toimintaa”
“Yleinen wc oli ainut. Ei omia toiletti-tiloja.”
“Mycket god mat, bra service och skönt när inte hög störande musik.”
“Kiva perusravintola. Olisi kuitenkin kiva, jos lasagnen saisi myös gluteenittomana.”
“Tarjoilija jakoi laskun väärin ja tarjoutui toki korjaamaan väärin tekemänsä laskutuksen, mutta kysyi myös voimmeko hoitaa maksun keskenämme. Lupasin tehdä niin, mutta täten osaltani jäi saamatta s-bonusta ja kaverini sai minun bonukset. Tietysti pieni juttu, mutta tarjoilija ei maininnut niistä mitään ja itse hoksasin asian vasta jälkikäteen. Vähän ärsytti.”
“Hyvä ruoka ja ihmisläheinen palvelu.”
“Hyvä palvelu, siisteys, annos koko.”