Rosso är finländarnas egen italienska restaurang som är en plats för glatt umgänge. Bordet dukas med antipasti och pizzor – icke att förglömma moderna pastaklassiker, härliga viner och läckra desserter. Rosso är en restaurang dit du är välkommen i vilket sällskap som helst!

Kundnöjdhet

4,0

Mat (4,0)
Betjäning (4,0)
Stämning (4,0)
Barn (4,1)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 18.01.2022 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Kaikki toimi hyvin.”
“"Pyysin lisää juotavaa tarjoilijalta, en koskaan saanut sitä. Muuten meni hyvin."”
“Hyvä perus ravintola”
“"Ystävällistä, sujuvaa, viihtyisää ja helppoa. Hyvä mieli jäi käynnistä"”
“"Ruoka hyvää, mutta paikkana vähän kolkko, ruokalamainen. Palvelu ystävällistä ja ripeää. Suositeltu annos oli yllättäen listan kallein; poikani tietenkin tilasi sen :)."”
“Lehtipihvi maistui erittäin hyvältä ??”
“Aivan hyvä ravintola”
“"hyvä tuttu paikka , hyvä ruoka"”
“"kiitos, kaikki sujui hyvin. "”
“"Kaikki oli hyvää, henkilökunta ja ruoka "”
“"Palvelu ammattitaitoista ja ystävällistä, ruoka erittäin hyvää, kiitos:))"”
“Mukavaa asiakaspalvelua ja hyvää ruokaa!”
“Aika suppea ruokalista ja kallis”
“Ravintolasta löytyy laaja ruokavalikoima”
“"Perustaso, ihan ok."”
“"Suuresta ihmismäärästä riippumatta homma toimii sujuvaa. Pöydät siistitään samantifn ja uudet pöytään. Salaattikulhot täytetään heti, ei tyhjiä. Ystävälliset tarjoilijat ei tunkeilevia. Koronapassi ! Hyvä juttu ! Turvallinen olo, asiakkaista välitetään. Jatkakaa samaan malliin. Ainoa miinus oli, salaattiannoksen vadelmavinegrette oli ilman vadelmaa. Annoksen valkntaan vaikutti muutama vko aiemmin syömä sama annos, vinegrette teki annoksesta taivaallinen. Nyt oli jo perinteisempi öljykastike, nautinto jäi vajaaksi."”
“"tarjoilija oli kohtelias ja asiantunteva. Haimme jotain pientä syötävää, että jaksaisimme sen jälkeen vielä shoppailla ystäväni kanssa. Tarjoilija ehdotti pizzan syömistä puoliksi, mikä oli ihan loistava suositus. Olimme tyytyväisiä ystäväni kanssa ratkaisuun ja shoppailu jatkui väsymättä loppupäivän :)"”
“Ruoka oli hyvää ja valmistui nopeasti”
“Hyvä kokemus”
“Hyvä valinta ruokapaikaksi.”
“Koronasta huolimatta oli huolehdittu asiakkaiden turvallusuus”
“Hyvä ruoka ja hyvä palvelu”
“Hyvä ruoka. Sai ruokailla rauhassa”
“"Palvelu ystävällistä. Pieni miinus,lehtipihvi ollut kahtena viimeisenä kertana vähän kylmä"”
“Sujuvaa palvelua”
“"Ravintolassa muuten kaikki hyvin, mutta oli hieman kylmä, tuulettimesta voisi talvella tulla vähän lämpimämpää ilmaa"”
“"Hyvä ruoka, hyvä palvelu"”
“"Kokemus oli mitä mainioin. Henkilö, joka palveli oli hyvin ystävällinen ja huomioiva"”
“Kaikki toimi hyvin”
“Kokemus oli kaikin puolin miellyttävä.”
“Pizza oli maukas”
“Ruoka-annokset olivat sopivan kokoisia eli ei tullut ähkyä ja jaksoi vielä shoppailla ruokailun jälkeenkin. Alkuruokapöytä voisi olla vähän runsaampi.”
“"Hyvä ruoka, erittäin ystävällinen henkilökunta."”
“"Miellyttävä ilmapiiri, ystävällinen henkilökunta ja hyvä ruoka"”
“Hyvä palvelu ja siisti paikka.”
“Palvelu ja ruoka oli hyvää.”
“Tilaa löytyi ja palvelu pelasi”
“"Kaikki toimi oikein hyvin. Pihviannos tarjouksessa, mutta silti kovin arvokas."”
“"Viihtyisä paikka, rauhallisin Myllyn ravintoloista. Ruoka hyvää, joskin kallista. Ystävällinen hlökunta."”
“Hyvä ruoka”
“Aina on ollut tilaa ja ympäristö ollut rauhallinen keskustelulle.”
“Kaikki toimi loistavasti”
“Tuttu konsepti. Aina takuuhyvää ruokaa.”
“Sopivan edullinen.”
“"Palvelu oli hyvää, ja pöytiin ohjaus sujui nopeasti ja helposti. Kuitenkin syömisen jälkeen, kesti jonkin aikaa, että tarjoilija tuli hakemaan astiat pöydästä ja kysymään meiltä haluammeko vielä jotain."”
“Ystävällinen ja nopea palvelu”
“Rauhallinen miljöö. Nopea palvelu!”
“"Minulla oli aikaisemmin hyviä kokemuksia Rossosta. Nyt tarjoilija vaikutti hieman ""väsyneeltä"". Ruuasta sanoisin että; Ranskalaiset olivat hyvät, Lihakin menetteli. Mutta lautasella oleva salaatti oli epämääräisen näköistä. Ja se vaikutti sisältävän mausteita, joista olin juuri kysellyt tarjoilijalta, esim. koranteri, pesto ym. Joita en voi syödä ja osasta en pidä. Vaikka, tarjoilija varmasti huomasi, että olin siirtänyt salaatin toiselle lautaselle, hän ei mitenkään reagoinut asiaan. Meiltä ei myöskään kysytty, miltä ruoka maistui, missään vaiheessa. Palveluammatti on taitolaji."”
“Parhaat pizzat”
“"Sujuva palvelu, tuttu brändi."”
“Perusravintola kauppakeskuksessa”
“"Ruoka oli hyvää, joskin annoskoko on pienentynyt. Kolme miniperunaa piilotettuna ja yhden laihan broilerfileen alle, annos oli Vuohenjuustobroileri. "”
“"Ravintola oli melkein tyhjä ja siitä huolimatta jouduimme odottamaan pöytiin ohjausta ainakin 5-10 minuuttia. Tarjoilija meni ohitsemme viereiseen pöytään viemään juomia, mutta ei noteerannut meitä mitenkään vaan saimme odottaa. Suositellessa annosta tarjoilija sanoi hinnan väärin ja luulimme saavamme annoksen halvemmalla, mutta emme saaneetkaan. "”
“Uusi ruokalista”
“Lapsen erityisruokavalio otettiin hienosti huomioon sekä lapsi huomioitiin muutenkin heti alusta asti ja se lämmittää äidin sydäntä”
“Saa aina hyvää ruokaa??”
“"Hyvä ruoka, hyvä palvelu"”
“Kyn siellä aina kun olen turussa”
“Kaikki meni tosi sujuvasti ja lapsi otettiin ihanasti huomioon”
“"Ruoka hyvää, mutta tunnelma, lähinnä kauppakeskuksen takia huono."”
“Nopeasti tilaustoimitus”
“Rosso Raisio Mylly on aina ollut hyvä palvelu ja ruoka.”
“"Ruoka hyvää, paikka ihan ok"”
“Jäi hyvä mieli käynnistä.”
“"Niinkuin tuli todettua ja vastattua, niin paikka sekä kohtelu oli hyvää. Suosittelen. Ainoastaan löydän yläpuolella oleva valo aiheuttaa herkälle silmälle pään särkyä. ( Terveisiä vaimolta)"”
“Tunnelmallisin ravintola myllyssä. Hieman vielä pleksiä/seinää tms käytävälle niin ei uskoisi että on kauppakeskuksessa. Hieman himmeämmät valot ja musiikkia tms että muut äänet ei kuulu. Ps. BBQ kanapannupizza takaisin niin kävisimme useammin.”
“Hyvää ruokaa kauniisti katettuna.”
“"Ruoka oli aika lailla perusmättöä. Pasta-annokset olivat vähän mitäänsanomattomia, mauttomia."”
“"Ravintola erittäin siisti,henkilökunta ystävällistä ja ammattitaitoista ja ruoka todella hyvää. "”
“"Tarjoilija ei ehtinyt heti luoksemme, kun olimme valmiita, mutta huikkasi, että tulee aivan kohta. Ammattimaista käytöstä; asiakkaan on mukavampi odottaa, kun tietää että tilanne on huomattu. Jälkiruokamme olivat unohtuneet pois laskusta, ja kun huomautin asiasta, kassa kiitti rehellisyydestä ja jätti kahvin veloittamatta. Hyvää pelisilmää, molemmille jäi hyvä mieli."”
“Asiakaspalvelu oli todella hyvää”
“"Viimeksi syömäni ruoka sekä jälkiruoka (lohi, creme brulee) eivät maistuneet hyvältä, mutta aikaisemmin olen saanut sieltä maistuvaa ruokaa. "”
“"En ole suosittelijatyyppi. Edelliseen kysymykseen jouduin vastaamaan en, kun ei ollut vaihtoehtoa en tiedä."”
“laadukasta”
“"Kaikki sujui hyvin, palvelu pelasi ja yleiskokemus oli hyvä. Itse asiassa mielestäni Rosso on parin viime kokemuksen perusteella nostanut tasoaan aikaisimpiin vuosiin verrattuna. Se, miksi annan arvosanaksi 8, johtuu Rosson ns. mielikuvituksettomuudesta ja siitä, että Turun seudulla on useita omaperäisempiä ravintoloita. Kokemus on kuitenkin ollut positiivinen. "”
“"Besöker sällan Rosso, för att vi bor på Åland men gillar besöka restaurangen när vi är i fastlandet. Varje gång uppfyller restaurangen alla våra behov med ett mat utbud som passar oss bra. Personalen är trevlig och kunnig, man känner sig välkommen. Dessutom är det en bra pris nivå på menyn och maten är varm när den kommer till bordet, vilket vi uppskattar. Upplever restaurangen i helhet som trevlig. Tack."”
“"Hyvä palvelu, maistuva ruoka. Pieni miinus pitkä odotus. Tosin tarjoilija mainitsi viiveestä!??"”
“Ruoka mahtavaa. Henkilökunta ystävällistä. Sijainti hyvä.”
“Perheemme suosii tuoreista raaka-aineista valmistettua kasvispainotteista tai vegaaniruokaa. Suomalaisravintoloiden (muidenkin kuin Rosso) ylikypsät esikypsennetyt kasvikset eivät ole erityisen hyviä. Raastepöytä on myös melko suppea ja mielikuvitukseton perheemme makuun.”
“Aina on ollut hyvä palvelu sekä tietysti ruoka.”
“"Ruoka oli hyvää ja ravintola oli siisti ja tunnelmallinen. Meitä palvellut tarjoilija oli ystävällinen, mutta hyvin hätäinen (tuli kiire valita mitä syödä). Tarjoilija myös kertoi muutamat asiat kahteen otteeseen sillä ei muistanut mitä oli jo keskustellut kanssamme."”
“"Kiva paikka, hyvä ruoka ja mukava palvelu."”
“Parhaimman vaikutuksen teki henkilökunnan ystävällisyys ja hyvä ruoka. Itse paikka on melko vaatimaton.”
“"Hyvää ruokaa, ystävällinen palvelu. Pöytään olisi tarjoilija voinut tulla jossain vaiheessa käymään... hän ei ruokien tuonnin jälkeen enää tullut ja lopulta kesti sen verran kauan että piti mennä tiskille pyytämään laskua. Mutta kokonaisuutena hyvä kokemus kuitenkin ja tulen uudestaan :) "”
“Hyvä hinta laatu suhde”
“"Ruoka on todella maittavaa niin aikuisten kuin lastenkin mielestä. Asiakaspalvelu ystävällistä, pieni inhimillinen erehdys korjattiin nopeasti ja pahoiteltiin tapahtunutta. Lasten ehdoton suosikkiravintola!"”
“"Erittäin hyvä ruoka, asiakaspalvelu ja tunnelma"”
“"Ruoka oli todella hyvää ja se saapui myös nopeasti. Tarjoilija todella mukava ja kohtelias. Suosituksia keittiöstä jäin kaupaaman. Listalla paljon vaihtoehtoja, että oli hieman vaikea valita mitä söisi. Hyvät ja osuvat asiakasomistaja tarjoukset."”
“"Sujuva palvelu. Ei kiireen tuntua, voi hyvin rupatella ystäväni kanssa. "”
“Hyvä ruoka ja ei muustakaan pahaa sanottavaa”
“"Sujuvaa asiointia, hyvä ruoka"”
“"Hyvää ruokaa ja viihtyisä ympäristö, vaihtoehtoja lapsille sekä väritystehtävät odotteluun. "”
“Perushyvä konsepti”
“"Koko käynti olisi ollut varmaan 100% erilainen jos olisimme istuneet ravintolasalissa. Myllyssä on ravintolamaailma-tyyppinen alue, joten päätimme lähteä sinne jotta kahdeksanhenkinen lapsiperhe saisi kukin vähän erityyppisiä juttuja. Sinällään täydellinen idea. Mutta Rossossa se näytti tulevan yllätyksenä, jotenkin negatiivinen suhtautuminen oli. En tiedä oliko se siis kiellettyä, eli että istutaan siellä ”ei kenenkään pöydissä”. Jotenkin vaikealta tuntui tarjoilijoille että tilaan tiskiltä. Maksusta tarjoilija yritti kertoa silmin nähden kiusaantuneena, että pitäisi maksaa etukäteen. Mikä ongelma se on? Tottakai maksetaan! Myös siirtymät on näin lasten kanssa helpompaa, kun ei aiota syönnin jälkeen kovin kauaa pöydässä viipyä parhaaseen leikkiaikaan. Etukäteen maksettuna päästään jostavasti lähtemään miten vain tarvis. Eli ei oltu klassikkoasiakkaita, tai ei käydytty peruskaavan mukaan ja se vaikutti palvelun tasoon töksähtelevästi. Itse asiakaspalvelijana kommunikoin asiakkaalle ensisijaisesti siten että onnistuu! Ja vaikka en tiedä miten käyntännössä, alan vasta sen jälkeen selvittämään että miten menetellä. Asiakkailla on oltava koko ajan tervetullut olo ja huolehditaan ett hän myös jää, vaikka palvelussa kestäisi. Nyt oli koko ajan olo että pitääkö vaihtaa ravintolaa. Mutta ruoka maistui ja sit tultiin hakemaan! Lasten lehtipihvi oli kalpea, siihen olisi voinut jotain väriä ottaa pintaan. Hyvältä se kuulemma maistui! :) "”
“Perus hyvä ravintola”
“Miellyttävä kokemus”
“Hyvä palvelu ja ruoka”
“"Takuuvarmaa Rossoa. Miestarjoilija oli nopea ja ruokakin valmistui yllättävän nopeesti huomioiden sen, että paikka oli täynnä."”
“Aivan loistavaa pitsaa ja palvelua!”
“"Ruokalista ei aivan vastannut odotuksiani, liikaa pizzapainotteinen. Tilatut valkosipulileivät tarjoiltiin liian myöhään, salaatit oli jo syöty. Jollain tavalla jäi välinpitämätön fiilis asiakkaita kohtaan."”
“"Oli hyvä palvelu, saimme yksilöityä palvelua."”
“Hyvää ruokaa.”
“Kaikki toimi hyvin”
“"Kaikki toimi hienosti, erityisen hyvä ruoka ja viihtyisä ravintola!"”
“"Vastaukseni on varovaisen myönteinen, koska kalaruossani oli ruotoja. Huomautin niistä, mutta virheeseen ei tullut mitään pahoittelua tai edes paria keksiä!"”