Pigga upp dig med en kopp kaffe eller ett läckert bakverk på Presso under arbetsdagen eller shoppingen.

Vi säljer salta och söta bakverk och ett bra urval kaffedrycker.

Välkommen!

Du minns väl att du som ägarkund får Bonus på varje munsbit.

På Prisma trivs hela familjen.

Kundnöjdhet

3,9

Mat (3,9)
Betjäning (3,9)
Stämning (3,7)
Barn (3,6)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 06.11.2018 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Maukas ruoka ja leivonnaiset. Tilava ruokailutila. Keskeinen sijainti kaupungilla.”
“Helppo saavutettavuus”
“Hyvä ilmapiiri ja mukava henkilökunta.”
“Lasten leikkialue”
“Väljää, voi hyvin liikkua pyörätuolia käyttävän kanssa. Hlökunta on ystävällistä, vaikka toisinaan kiireisiä!”
“Ystävällinen henkilökunta.”
“Tuoreet tuotteet. Ystävällinen asiakasta huomioiva palvelu.”
“Vilkasliikenteinen keskuskäytävä häiritsee kahvihetken tunnelmaa ja rauhoittumista.”
“Keskeinen paikka.”
“Vessat aivan kamalat!!”
“Lastenleikkipaikka on pieni ja epäsiisti, kahvila hallimainen”
“Siisti ja viihtyisä, hyvällä paikalla.”
“Toisinaan hlökunta hieman 'elämään kyllästyneen' oloista...”
“Hyvä palvelu ja hinta-laatu suhde. Sijaitsee hyvällä paikalla. Sopivat auki-oloajat.”
“jos kus henkilökunnalla on kiire.”
“Keskeinen sijainti, tilava, valoisa, sujuva”
“helppo asioida”
“tuotteet, palvelu”
“Auki sunnuntaisin, sijainti keskustassa hyvä”
“Sijainti. Monipuolisuus.”
“Hyvällä paikalla”
“Kiva leikkipaikka lapsille, useita syöttötuoleja”
“Hintavat tuotteet”
“Asiakaspalvelun tehnyt myyjä oli erittäin ystävällinen ja lämmin. Kahvilassa oli kiire koska esimies kävi kesken tuote-esittelyn huomauttamassa viemättömistä roskista. Keskeytyminen ei vaikuttanut myyjän käytökseen minua kohtaan vaan hän jatkoi rauhallisesti, kiire ei tarttunut minuun. En kuitenkaan pitänyt esimiehen asenteesta alaiseen nähden: keskeytti asiakaspalvelun antamalla negatiivista palautetta asiakkaan kuullen.”
“Kalliit kahvihinnat, pullavalikoima pieni ja pullat aivan liian isoja siksi hita tulee liian suureksi kilpailijaan nähden!”
“Tilaa ja uudistuksen jälkeinen yleisilme”
“epäsiisteys välillä”
“Yllattavan hyva ruoka”
“Presso ei ole sunnuntaisin auki!”
“Avara siisti”