Kundnöjdhet

4,0

Mat (4,0)
Betjäning (4,0)
Stämning (4,0)
Barn (3,4)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 25.06.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Virolainen tarjoilija on todella hyvä”
“Ruoka loppu usein lounasaikaan, samoin vedet/lasit/suola ym. pöydistä”
“Miellyttävä tarjoilu illallisella.”
“Ruuhkainen. Aikansa elänyt sisustus. Aulassa soi musiikki liian kovaa. Hieman sekava pöytäjärjestys ja aamiaisen esillepano.”
“Hyvä peruslounas, kokoustilat, joukkoliikenneyhteydet.”
“-”
“Hieman sekava tunnelma.”
“Aivan upea nuorekas baarihenkilökunta teki vaikutuksen upeilla drinkeillä”
“Hinta”
“Food was amazing! Also the service was excellent!”
“Sijainti ja palvelu”
“Laaja ruokavalikoima, ystävällinen palvelu”
“Henkilökunta osasi suositella hyvin ja osasi erinomaisesti kertoa myös erityisruokavaliolliselle asiakkaalle englanniksi”
“Todella paljon ihmisiä aamaisella”
“Oli mukava huomata, vaikka oli iso liuta erikoisruokavalio rajotteita, ne otettiin huomioon ja sain juuri sellaisen annoksen minkä pystyin syömään viimeistä murua myöten. Iso plussa!”
“Erittäin ystävällistä henkilökuntaa, joiden kanssa on jo vuosien varrella tullut hyvin tutuksi. Ruoka on lähestulkoon aina todella hyvää”
“Henkilökunta oli ystävällistä”
“Hinta laatu suhde huono, ei ollenkaan S-Card annosta ja oluen hinta pilvissä”
“Ihan OK monipuolinen tarjonta. Viihtyisä”
“Puoli kymmenen aikaan aamulla monet tuotteet kuten täysjyvämurot, kurkkuviipaleet, minitomaatit oli loppu ja niitä ei kyllä täytetty heti vaan kesti jopa niin kauan, etten enää malttanut odottaa. Ottimet oli aivan hankalat, vähän kuin pinseteillä olisi yksittäisiä vihanneksia noukkinu..”
“Henkilökunta, miljöö ja tuotteet, kaikki oli kohdallaan.”