Amarillo on syntynyt syvällä Texasin sydämessä. Mausteiset makuelämykset ja virkistävät juomat johdattelevat sinut Amarillon alkulähteille, runsaiden makujen maailmaan. Amarillon aidolla asenteella tehty, reilun rohkea ruoka saa sombrerot tärisemään tyytyväisyydestä. Astu reilusti sisään ja nauti.

Haluamme tarjota elämyksellisimmät hetket ruoan- ja juoman parissa.

Asiakastyytyväisyys

3,7

Ruoka (3,7)
Palvelu (3,5)
Tunnelma (3,7)
Lapset (3,4)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 10.12.2019 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Enemmän gluteiinittomia oluita valikoimaan, teillä on vain Laitilan kukko lasipullossa.”
“Kaikki olivat ystävällisiä vaikka kaikki olikin sekaisin.”
“Pöydässämme kävi 7 eri tarjoilijaa/apupoikaa/aputyttöä. Juomaa tuli kahden tarjoilijan kautta. Laskut sekaisin. Tilaus annettiin yhdelle, toinen toi ja kolmas korjaili. Pikkujouluaika ja kaikki sekaisin. Piti itse kertoa mitä tilattu ja silti lasku väärin. Vegaanihenkilölle ei kahviin edes kauramaitoa! Vaikka hotellin ravintolassa oli. Hakekaa sieltä tai r.kiskalta. Muutenkin vegaanihlön jäätelöstä tarjoilija ei tiennyt oliko se nyt kuitenkaan vegaanista ja 'että kokeile ota riski'. Haloo. Jos hlö voi vaikka kuolla maitotuotteisiin niin tarjoilija käskee ottamaan riskin?!”
“Sijainti, mikäli yöpyy hotellilla”
“Palvelu on erittäin hidasta ja henkilökuntaa on vaikea saada tavoitettua”
“Ruoka oli muuttunut paremmaksi verraten aiemmin Amarillon ruokaan”
“Ainoastaan ruoka-annoksen kypsennetyt tomaatit oli kuin jääkaappikylmiä”
“Henkilökunta oli todella mukavaa ja ruoka hyvää!”
“Kiva tarjoilija. Hotellin asiakkaalle hyvä tarjous ruokaan.”
“Ruoka oli todella tulista, vaikka tarjoilija sanoi että on mieto mauste”
“Tarjoilijat olivat ammattitaitoisia ja iloisen oloisia. Osasivat myös suositella ruokia ja toivat tarvittaessa lisää juomaa. Kävimme illalla ennen Neljän ruusun keikkaa syömässä, sekä vielä seuraavana päivänä. Ravintolasta ja sen hetkisistä tarjoilijoista jäi todella positiivinen vaikutelma.”
“Mukava henkilökunta”
“Ruoat nostetaan liian nopeasti pöytään. Söimme vielä alkupaloja, kun pääruoka tuotiin jo pöytään. Jäi vaikutelma, että meistä halutaan nopeasti eroon eikä haluttu tämän takia katsoa edes jälkiruokia vaikka niin oltiin ajateltu.”
“Hotelli samoin ravintola kaipaa päivittämistä tähän päivään. Yleisilmeeltään ravintola on synkkä.”
“Tuttu menu. Sijainti hotellissa”
“Tilat esteelliset, eri tasoilla”
“Sijainti. Bailupaketti pari kertaa vuodessa niin sen yhteydessä tulee käytyä Amarillossa.”
“tilauksien kanssa kestää. Tällä kertaa meni oikein. On huonoja muistoja, kun seurueeseen tulee vääriä tuotteita. Myös tarjoilija joutui käymään kysymässä mitä tummia oluita löytyy jne...”
“Se ensimmäinen tarjoilija oli ihana.”
“Toinen tarjoilija oli epäystävällinen, jopa loukkaava.”
“Sijainti hyvä. Ruoka ok.”
“Ruoka oli 'vain ok'.”
“Ruoka hyvää. Gluteenittomat tuotteet löytyivät hyvin. Kahvi oli hyvää, Respassa asiantuntevaa palvelua ja ystävällistä kohtelua.”
“Päivällinen piti syödä tietyssä aikataulussa, järjestäjien moka. Tuolit eivät olleet kovin hyvät. Vietin ylimääräisen yön hotellissa joka mielestäni oli liian kallis.”
“Amarillon ruoka on aina hyvää, sijainti hyvä.”
“Annokset oli todella ei houkuttelevan näköisesti, kaikki vihreä puuttui, tai ei tietysti tiedetty puuttuvan kunnes sattumalta söimme seuraavana päivänä Mikkelin amarillossa samat annokset, esim kana annos oli Vantaalla super pieni, Mikkelissä ihan eri kokoinen. Jäi Vantaalla olo et annokset on vaan kiireessä vedetty lautasille.”
“Helppo tulla, perus Amarillo ruoka”
“Taco lautanen oli huonontunut, lastuja liian vähän ja jotenkin tunkkainen. Lastut oli myös huonompia kuin ennen”
“Hyvä sijainti kokouspaikaksi. Ruokalistalta löytyy varmasti jokaiselle jotain.”
“Tietää mitä saa.”
“Suppeahko lista.”
“sopii perhejuhliin”
“ruoka ei vastannut odotuksia”
“Trevlig personal, godmat, smidig betjäning”
“Desibelnivån var hög, mycket liv i salen, så det var svårt emellanåt att höra mitt eget bordssällskaps prat.”
“Mukava henkilökunta.”
“Tarpeeksi henkilökuntaa, nopea palvelu”
“Ruoka(hampurilainen) bulkkitavaraa, en tosin odotannut paljoakaan muuta”
“Ystävällinen palvelu”
“Hyvä sijainti ja mukava paikka.”
“Listalla on vähän vaihtoehtoja henkilölle, joka ei syö tulista ruokaa.”
“Kaikki sujui ihan hienosti.”
“Hissi ei toimi klo 21 jälkeen.???? Mm????”
“Hyvä ruoka, mukava ilmapiiri”
“Paljon ihmisiä”
“Hyvä ruoka ja ruuan esillepano oli myös hyvä.”
“Drinkkien esillepano”
“hyvä ruoka”
“Ravintolassa hirveä melu /kaiku”
“Nopea palvelu”
“Eikä voisi olla jollain lailla viihtyisämpi”
“henkilökunta erittäin ystävällistä sekä ammattitaitoista, hymyilevää”
“Ystävällinen henkilökunta! Hyvään palveluun kannattaa satsata,se kantaa hedelmää, ja jää ihmisten mieleen.”
“Ruokaa sai odottaa kauan, eikä ruokaa tuotu tilausjärjestyksessä”
“God mat”
“Hyvää ja takuuvarmaa ruokaa.”
“Todella hyvää ruokaa”
“hyvä palvelu”
“Ystävällistä palvelua ja gluteeniton hampulaisannos oli ehdottomasti parasta mitä olen koskaan syönyt! Iso kiitos siitä.”
“Edellisen kerran kun söin niin otin salaatin ja wau! Oli iso positiivinen yllätys”
“Joskus ruuat myöhästyy ja joskus jotain puuttuu ja joskus ruoka on ollut raakaa (10v aikana) tosin paljon on vaihtunut henkilökuntakin mutta viime käynnillä kaikki oli hyvin”
“Menua voisi uusia??”
“Tilava, edullinen”
“Ruoka ja juoma tuli erittäin nopeasti”
“Hyvä WC käytettävissä pikapysähdykselläkin.”
“Ruoka oli herkullista ja palvelu ystävällistä”
“Ravintola on ehkä sisustukseltaan hieman halvan näköinen”
“Ei ollut ruuhkaa, sai syödä rauhassa.”
“Ruoka oli ok, mutta muuhun kellonaikaan olisin tod.näk valinnut muun ravintolan. Söin 21 jälkeen.”
“Helpot kulkuyhteydet, tilava”
“Abad niminen tarjoilija oli aivan huikea ammattilainen!”
“Sijainti”
“Meluisuus”
“Mukava tunnelma”
“Tarjoilija ei osannut sanoa ranskalaisten gluteenittomuudesta ja muutenkaan ei tuntunut kauheasti tietävän gluteenittomuudesta. Tästä pitäisi jakaa tietoa enemmän tarjoilijoille koska esimerkiksi keliakiaa sairastavalle tärkeää että tuote on oikeasti gluteeniton ja että tarjoilija osaa vastata gluteenittomuus kysymyksiin”
“Rento tunnelma”
“Henkilökunta palvelee hyvin ja osaa lukea millaista palvelua kukin haluaa. Ruoka oli hyvää ja sen tulossa ei kestänyt kauaa. On myös hyvä että pystyy seuraamaan keittiön työskentelyä.”
“Hyvä ruoka”
“Hyvä ruoka, ystävällinen henkilökunta.”
“Laskun saaminen oli hankalaa. Lapset alkoivat jo väsyä, mutta ennen kuin yksikään tarjoilija meni ohi tai kiinnitti huomiota, kesti varmaan 15-20min”
“Ravintolan ”valju” sisustus ja sen myötä kylmä tunnelma”
“Tuttu ja turvallinen. Ruokaa tai palvelua ei joudu odottamaan pitkiä aikoja.”
“Huikee asiakaspalvelu”
“Rikkinäinen sohva oli hiukka tympee”
“Annosten koko.”
“Laskua sai odottaa aika pitkään.”
“Hyvä ruoka ja palvelu”
“—”
“Täyttävä ruoka”
“Ei tarvitse istua yksin totaalisedti vaan ympärillä on elämää vaikka itse olisikin yksin omassa pöydässä”
“Ruoka oli hyvää. Annos sopivan kookas. Rauhallinen tila.”
“Palvelu äärimmäisen hidasta!”
“Olimme juuri tulleet reissusta ja väsyneitä. Äkkiä vaan ruokaa kurkusta alas ja nukkumaan. Palvelu oli nopeaa ja ystävällistä, ruoka tuli nopeaa ja maistui hyvältä.”
“Jostain syystä tämä on kaikissa ravintoloissa sama ongelma. Kun ruoka on syöty, saa odottaa lautaset pöydässä pitkään. Tarjoilijan tulisi säännöllisesti pyöriä omalla asemallaan. Saimme kontaktin toiseen tarjoilijaan, joka tuli hakemaan lautaset. Oma tarjoilijamme kävi laskuttamassa sitten meidät.”