Grill it! - Rakkaudesta grillaukseen!

Grill it! Marina yhdistää perinteisen grillauksen ja ensiluokkaiset raaka-aineet tuoreella ja innostavalla tavalla. Ruokalistalla kohtaavat skandinaavisen selkeät maut ja mausteet ympäri maailman. Lämminhenkinen miljöö ja uniikki musiikkimaailma johdattelevat kulinaariselle matkalle viinin ja ruoan maailmaan nauttien ympäri vuoden aurajokirannan upeista maisemista . Grill it! Marina sijaitsee Radisson Blu Marina Palace Hotellin katutasossa.

Tutustu ravintolaan virtuaalisesti:
Grill it! Marina ravintola

Grill it! Marina lounge bar

Grill it! Marinan terassi

Pyydä tarjous    sales.turku@radissonblu.com    puh. 020 1234 710

Käy tykkämässä - ja tiedät mitä meillä tapahtuu:

Facebookissa    https://www.facebook.com/GrillItMarinaTurku

Asiakastyytyväisyys

4,1

Ruoka (4,2)
Palvelu (3,9)
Tunnelma (4,2)
Lapset (3,8)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 16.10.2018 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“Siisti ympäristö ja melko hyvä ruoka verrattuna muihin S-paikkoihin.”
“Annoksista voisi olla kuvat ruokalistassa.”
“Palvelu, tunnelma ja ikkunaydän maisemat.”
“Ruoka ei ole samalla tasolla ravintolan muun ilmeen kanssa.”
“Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu”
“jälkiruokakahvin yhteydessä tarjotaan liian usein pelkkiä keksinmuruja... ts. sitä pöytää täydennetään huonoiten”
“Palvelu ja sijainti.”
“Hinnat.”
“Hyvän ruoan lisäksi paikka tietenkin on upea. Valoisa ja avara. viikonloppuisin voisi olla valvotu naulakko.”
“Kaikki sujui oikein hyvin ja tarjoilija oli oikein mukava”
“Asiakkaan huomiointi”
“Lapsen ranskalaisten tosi suolaisuus”
“Tunnelma, sijainti”
“Pääruoka oli koko seurueella aika keskinkertainen. Myös jälkiruuan suklaakakku oli eineksen oloinen. Odotimme kalliilta ravintolalta enemmän ruuan suhteen.”
“Palvelu =)”
“Paikka hieno .s- etuviinit”
“Monipuolinen lista, erinomainen salaattipöytä. Kasvisvaihtoehdot hyvin esillä.”
“Meille järjestettiin kabinetti perhejuhlaa varten. Voisin tulla uudelleen erään seurueen kanssa, koska meille on tärkeää hyvä ruoka ja keskustelurauha.”
“Meitä kehoitettiin tilaamaan annokset etukäteen. Ruokalista oli muuttunut ja jouduimme miettimään tilausta uudelleen. Tarjoilija ei oikein osannut auttaa siinä pikaisessa valintatilanteessa. Hän ei hymyillyt kertaakaan ja oli enemmin töykeä kuin ystävällinen. Tuntui, että hän oli tekninen suorittaja.”
“Tarjoilijan käytös muuttui, kun eräs seurueestamme ihan asiasta valitti ruuastaan! Hän hylkäsi pöytäämme hyvin pitkäksi aikaa.”
“Näköala.”
“Kalliit parkkipaikat. WC-tilat epäsiistit.”
“Tila ja tunnelma.”
“Ruoka ei ole ikinä ollut huonoa, mutta ei useimmiten erityisen herkullistakaan eli hieman keskinkertaista.”
“Tunnelma ravintolassa on upea, sisustuksesta valaistukseen ulkoterassia myöden. Todella viihtyisä. Erityiskiitos viime kertaisesta tarjoilijalle, joka teki simppelistä pyynnöstä soodavesi limellä erityishyvän hieman murskaamalla limeet.”
“Ruokalista on lyhyehkö, mutta niin on useassa muussakin paikassa.”
“Rauhallinen, levollinen tunnelma, ei hälinää, tarpeeksi tilaa. Tosi hyvä salaattipöytä, paljon erilaisia makuja. Lounashinnat kohdillaan”
“Nopea palvelu ja siisti ympäristö. Kesäaikana varsinkin ulkoterassi on parasta.”
“Salaattipöytä on välillä hankala kun joutuu kiertämään ympäri, ja kun kaikki eivät sitä ymmärrä kun tulevat eri puolelta salaattia ottamaan.”
“Hyvä salaattipöytä”
“Lohi loppui kesken kaiken Hankala pysäköidä”
“Entrecote oli ihan ok, mutta pippuripihvi taitaa silti maistua itselleni enemmän. Viini oli todella hyvää. Kylkiäiset olisivat ehkä voineet olla hieman tyylikkäämpiä. Ruoan tulo kesti aika kauan.”
“Maistuva ruoka!”
“Omaperäisyyttä enemmän.”
“lounassalaattipöytä on monipuolinen”
“tarjolla olevat salaattipöydän tuotteet olisi hyvä nimetä, (niitä on jo ollutkin) mutta kaipaisin vielä lisää tuoteselosteita esim. jos jokin tarjolla oleva sisältää papuja tai soijaa.”
“Ihana kansainvälinen tunnelma ja loistava näköala joelle.”
“Hyvä ruoka ja palvelu.”
“Tulimme syömään lauantai-iltana noin klo 20, ruoan odotusaika oli liian pitkä. Tarjoilija kyllä sanoi sen etukäteen, että menee noin tunti. Ympärillä oli paljon tyhjiä pöytiä, mutta sitten selvisi, että kabineteissa oli asiakkaita, se ei vaan näkynyt meille muille asiakkaille. Olimme ikkunapöydässä, sisällä. Seurasimme terassin palvelua, ilmeisesti henkilökuntaa liian vähän, koska siellä ei palvelu toiminut. Monet tulivat istumaan, mutta lähtivät, koska tarjoilijaa ei näkynyt missään.”
“Erittäin hyvää ruokaa tuli tilattua.”
“Joko liian vähän henkilökuntaa tai huonosti organisoitu. Tarjoilijaa sai odotella lähes puoli tuntia, ennen kuin joku edes huomioi ensimmäisen kerran. Ei ravintola niin täynnä ollut, mutta osa pöydistä jäi vähemmälle huomiolle, kun taas toiset saivat ylenpalttista tarjoilua.”
“Ihana salaattipöytä”
“A la carte listan ruoat kestää liian kauan ja mainitut allergiat unohtuvat helposti.”
“Paikka on ilmeisesti Marina, jonka terassille on tullut jokunen kerta poikettua drinkille iltakävelyn yhteydessä? Hyvä sijainti on paras syy.”
“Ei oikeastaan muuta miinusta kuin se, että terassin yläosan kalusteet vaihdettiin kesän aikana ikävämpiin. Joskus savu häiritsee hieman.”
“hyvä ruoka ja mukava tunnelma sekä kivat näkymät”
“terassilla joutui odottamaan kauan ennen kuin joku tuli ja otti tilauksen ja samoin oli maksamisen kanssa”
“Suurin osa henkilökunnasta on miellyttävää ja osaa suositella.”
“Asiakasta ei aina 'oteta haltuun' eli huomioida saapuessaan ravintolaan, sisältä kesäaikana, esim meidän kohdalla henkilökunta (josta käytännössä kaikki) palvelivat terassia eivät tervehtineet, jouduimme odottamaan. Mutta sen jälkeen vierailu sujui mainiosti.”
“Mukava ja ihmisläheinen tarjoilija neiti oli iso plussa.”
“Erityäin mukava henkilökunta ja eriryisen hyvänmakukuinen ruoka.”
“Olimme viettämässä mieheni kanssa hääpäivää ja toivomukseni oli otettu hyvin huomioon. Olimme oikein tyytyväisiä.”
“Hyvä ruoka, mukava terassi”
“Aura joen ranta..rento meininki..asiakkaat..henkilökunta”
“Henkiläkunta oli mukavaa ja asian osaavaa sekä huomioi kaikki asiakkaat hyvin. Sijainti ja tunnelma”
“kaiken edellä olevan lisäksi upea sijainti”
“Miellyttävä sisäilma. Rauhallinen tunnelma. Mukavat ikkunanäkymät. Laadukas ruoka.”
“Sijainti on hyvä. Ruoka on herkullista, ja annokset hyvännäköisiä. Paikka muutenkin on erittäin siisti, niin sisällä kun terassillakin.”
“Palvelu oli hiukan hidasta. Odotimme pöydässä ehkä 10 min, emmekä olleet varmoja pitikö itse hakea lista vai tuodaanko se meille. Kun lopulta (n. 15min istumisen jälkeen) kävin hakemassa listan, tarjoilija tuli pöytäämme.”
“Tällä kertaa nautimme illallisen torstaina ja lounaan perjantaina, kaikki seurueen annokset oli maistuvia ja laadukkaita. Palvelu oli ripeää ja asiallista, positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan.”
“Erittäin lapsiystävällinen ja muutenkin ystävällinen asiakaspalvelu!”
“Terassi oli parasta ja ruoka hyvää, kesätyöntekijöiden (?) ammattitaito ja palvelu vain erittäin osaamatonta vaikka eivät tehneet sitä tahallaan/huonon asenteen takia”
“Mukava tarjoilijanainen, joka huomioi minut katseellaan ja HYMYLLÄÄN jo paljon ennen kuin ehti palvelemaan meitä.”
“Runsaat portaat. joita pitkin piti kulkea ulkoterassilta esim. WC -tiloihin. Käytin silloin yhtä kyynärsauvaa kulkemiseni apuna.”
“Allt var bra ! Maten och vinerna passade ypperligt ihop. Extra +++ för servitör som kunde betjäna på svenska. Viktigt på tvåspråkig ort.”
“Hyvä sijaintipaikka ja jokilaivoja rauhallisempi terassi, ruokailupainotteisempi. Erinomaiset ruoat jokaisella käynnillämme.”
“Ei varsinaisesti erityistä negatiivista palautetta paitsi suomalaisravintoloiden krooninen ongelma, että saapuessa itse saa pöytää haeskella, samoin kuin ruokalistaa & tarjoilijoita metsästää. Usein saa kauankin istuskella ilman, että henkilökunta huomaa tulla tilauksia kyselemään. Asiakaskokemusta ja myyntiä voisi useimmissa ravintoloissa parantaa todella perusasioilla alkaen jokaisen asiakkaan nopeasta huomioimisesta ja aktiivisesta myymisestä. Opintomatkoja maihin, joissa asiakaspalvelun koko prosessi hallussa, kannattaisi tehdä. Grill IT on tässä mielessä suomalaisittain ok, mutta kansainvälisellä laatutasolla mitaten parannettavaa...”
“paikka optimaalinern”
“paikka, toiminta aika aamu - päivä - ilta aina soi eli toimii koska vain , matkustaja keskus”
“Plussana näköala Aurajoelle”