Poikkea Pressoon nauttimaan herkullisista kahveista, suussa sulavista leivonnaisista, raikkaista sämpylöistä, patongeista ja maukkaista lounaista. Presso on positiivinen pilkahdus päivässä. Se tekee arjesta juhlaa ja tarjoaa mukavan lepohetken kiireen keskelle. Presso on sinua varten!

Asiakastyytyväisyys

4,2

Ruoka (4,1)
Palvelu (4,4)
Tunnelma (4,3)
Lapset (3,3)

Asiakkaamme suosittelevat

Päivitetty 26.10.2021 Pyrimme kehittymään jatkuvasti. Siksi kysymme asiakkailtamme miten onnistuimme. Tutkimuksen tuottaa meille Taloustutkimus. Tutkimus perustuu viimeisen 3 kuukauden aikana kerättyyn asiakaspalautteeseen. Alla satunnainen otos kommenteista.
“"Tilava kahvila, mukava henkilökunta. Gluteeniton tarjonta saisi olla parempi "”
“"Siisti Tilava Tuotteiden esillepano houkutteleva Ystävällinen, iloinen henkilökunta"”
“"Ihan hyvä kahvila, mutta aina parannettavaa löytyy."”
“"Enkilökunta on ystävällinen ja tuotteet ovat hyviä. Mutta ulkonainen puoli ei tyydytä minua. Kahvila on liian avoin. Pitäisi olla looseja enemmän, että voisi olla omassa rauhassa. Lisäksi tuolit, väritettyinäkin ovat keittiön arkisia tuoleja. Mutta nämä huomautukset eivät kuitenkaan johda mihinkään. Turhaa mikä turhaa. "”
“Hyvä asiakaspalvelu”
“ei valittamista”
“Kaikki toimi hyvin-”
“Asiointi sujui jouhevasti ja tuotteet olivat erittäin maistuvia”
“Kokonaisuus toimii hyvin”
“Helppo mennä kun on tavaratalon yhteydessä. Mukava poiketa ostosreissulla.”
“"Palvelu hyvää, erikoisruokavalio huomioitu hyvin ( gluteeniton, laktoositon)"”
“Myyjä oli ystävällinen ja esitteli tuotteet.”
“Tuotteet olivat hyvänmakuisia ja toiminta sujuvaa.”
“Sopiva nautiskelupaikka kaupan käynnin yhteydessä”
“Erittäin mukava asiakaspalvelu ja helppo tulla”
“Hyvää palvelua ja kahvia(brasil) :)”
“"Mukava paikka, helppo käydä joko ennen tai jälkeen ostosten"”
“Asiointi sujuu hyvin kaupassa käynnin yhteydessä.”
“Tiedän henkilöitä jotka eivät käy markettien kahviloissa.”
“"voin suositella, vaikka siisteydestä pitäisi kritisoida....paikka on juuri niin hyvä kuin yleensäkin kahviot, kahvinjuontipaikat Suomessa ovat. Yleisin ongelma on, pöytien ja tuolien siisteys ja puhtaus. Kai me suomalaiset olemme sitten vaan niin suttuista väkeä, että puolet siitä kahvipullasta on pöydällä ja tuolilla, se on TODELLISTA lähes joka paikassa. Toinen seikka, joka on aina ärsyttänyt, kun kahville tullaan työvaatteissa, jotka ovat työstä riippuen, kuraiset, märät, rasvaiset jne......... tiedän, vaikea on karsia asiakkaita, mutta asiakkaan pitäisi ymmärtää itse, minne istuu tai voisiko olla istumatta, ja juoda kahvi seisten! Mutta ei, suomalainen ei ajattele omaa napaansa pitemmälle, ehkä yksi promille asiakkaista osaa käyttää järkikultaansa? Nämä ovat seikkoja jotka alentavat siisteys arvosanaa. "”
“Ensimmäinen käyntini oli positiivinen kokemus ja varmasti tulen uudestaan Raumalla vieraillessani.”
“"Ruoka ja juoma oli hyvää, valinnanvaraa heikonlaisesti. Paikka oli siisti ja tyylikäs. "”
“"Kassa ei rahan palautuksen jälkeen sanonut mitään, vaan poistui omiin askareisiin"”
“Kahvila on kaikin puolin hieno. Henkilökunta hyvin ystävällinen. Mutta kahvilan tuolit ovat maalattuja keittiön tuoleja. Eivät sovi kavilaan. Ja toiseksi kahvila on liian avoin. Pitäisi olla looseja enemmän. Niitä on siinä käytävän puoleisella sivulla mutta ei muualla.”
“"Kahvileipä ( makeat ) valikoimaa voisi välillä totaalisesti muuttaa, ettei vuodesta toiseen sama tarjonta läpi Suomen."”
“"Mukava ja siisti kahvila, asioin ennen ruokatavaraostoksia."”
“miellittyvä lounashetki”
“"Mukava, rauhallinen hetki ennen kotiin lähtöä(asun toisella paikkakunnalla). Jäi hyvä mieli ja maku suuhun. "”
“Kivat tytöt”
“Tuote valikoima suppea.”