Liigu peamise sisu juurde

Uusi kahvila avataan 9.6.

Uusi kahvila avataan 9.6.

Uusi kahvila avataan 9.6.

Täysin uusi Suur-Savon Leipomo lounaskahvila avataan Mikkelin torin laidalle tiistaina 9.6. Toivotamme kaikki tervetulleiksi!

Tiistaina avaamme ovet klo 10! Tarjolla kotiruokalounasta heti avajaispäivänä klo 11-15!

Aukioloajat avajaispäivän jälkeen

Ma-pe 7-17

La 9-16

Nähdään kahvilalla <3

Restoraniketid

Restoraniketid