Uusi kahvila avataan 9.6.
Uusi kahvila avataan 9.6.
Uusi kahvila avataan 9.6.
Täysin uusi Suur-Savon Leipomo lounaskahvila avataan Mikkelin torin laidalle tiistaina 9.6. Toivotamme kaikki tervetulleiksi!
Tiistaina avaamme ovet klo 10! Tarjolla kotiruokalounasta heti avajaispäivänä klo 11-15!
Aukioloajat avajaispäivän jälkeen
Ma-pe 7-17
La 9-16
Nähdään kahvilalla <3